Oorspronkelijk geplaatst door davy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk Berichten[ATTACH]36286[/ATTACH]
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk BerichtenEn nog 1 foto met de Breyton velgen
[ATTACH]36325[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenZal wel van dat robijn zwart zijn gok ik.
gelijk de neimann marcus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenSchiet mij maar lek ... ik zou niet direct weten welk model dit is?
6 reeks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenSchiet mij maar lek ... ik zou niet direct weten welk model dit is?
6 reeks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenOlivieroo was me voor
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenrubyblack met Goldbraunn interieur en pianolak
gelijk de neimann marcus
Anastacia zet dat er wel mooi bij in zijn sign,
maar 't is er dus geen aangezien dat dat er maar 50 waren alleen voor de Amerikaanse markt
Vraag mij alleen of of die NM daadwerkelijk ook een andere motorkap heeft;
IRL foto's vind je daar niet van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWel stoer die motorkap!
Comment
-
hey,
Ikzelf heb een bmw 645 en hou van rijden. . .
ben nieuw op deze forum en wou weten of iemand mij kon helpen heb namelijk een probleem met snelheidsboetes ik krijg er geregeld toegestuurd en wou weten of jullie iets kenden om boetes te vermijden....??
heb er genoeg van dat die politie zoveel geld maakt op ons rug ! al die flashes da's aleen puur business namens dees politiestaat !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joackermanss Bekijk Berichtenhey,
ben nieuw op deze forum en wou weten of iemand mij kon helpen heb namelijk een probleem met snelheidsboetes ik krijg er geregeld toegestuurd en wou weten of jullie iets kenden om boetes te vermijden....??
heb er genoeg van dat die politie zoveel geld maakt op ons rug ! al die flashes da's aleen puur business namens dees politiestaat !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joackermanss Bekijk Berichtenhey,
Rij gewoon trager.
Comment
Comment