Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Eerst en vooral, welkom hier. Jah, het probleem kan eigelijk enkel 'opgelost worden door inderdaad zo'n gps te kopen ofwel goed uit je doppen te kijken. Maar ik denk dat dit meer iets is voor in onderstaand topic.
    http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=16284
    Thanks voor die andere forum, inderdaad zo'n gps kan helpen maar heb al iets gekocht , van licence4ever - iemand had mij dees eerder aangeraden.
    (www.licence4ever.be) heb het al gekregen en zal je laten weten hoe het presteert in de volgende weken al 'k geflasht wordt

Comment

• Hey , ben heel tevreden tot nu toe met die stickers van licence4ever !
      werd al paar keer geflasht en geen boetes!
      Echt een aanrader dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joackermanss Bekijk Berichten
        Hey , ben heel tevreden tot nu toe met die stickers van licence4ever !
        werd al paar keer geflasht en geen boetes!
        Echt een aanrader dus...
        Niet echt slim om op een openbaar forum te vertellen

Comment

• sommige boetes komen pas na 1jaar toe, dus hold your breath

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            sommige boetes komen pas na 1jaar toe, dus hold your breath
            Normaal toch binnen het jaar want na 1 jaar verjaren ze?

Comment

• verjaard een boete na 1 jaar? Dat wist ik zelfs niet. Strange.

Comment

verjaard een boete na 1 jaar? Dat wist ik zelfs niet. Strange.
                Voor zover ik eens heb verstaan van een agent, ja..

Comment

• Yes indeed, al kan de verjaringstermijn van één jaar nog gestuit worden en dus maximaal 2 jaar bedragen.

Belangrijker is dat het PV van vaststelling je binnen de 14 dagen moet worden overgemaakt !!

Comment

• Dus een pv 3 weken na de feiten is niet meer rechtsgeldig? Kan iemand dat bevestigen?

Comment

• Mijn raadsman denkt dat het 4 weken is... Hij steekt er echter zijne pol ni voor in het vuur... Ging het wel effe checken als hij tijd had

Comment

• Oeeee ik weet wat ik aan de kerstman ga vragen ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Oeeee ik weet wat ik aan de kerstman ga vragen ^^
                          Een bus haarlak?

Comment

• Jongens jongens, hebben jullie nu nog niet door dat joackermanss met zijn meelijwekkend verhaaltje en "super"oplossing reclame voor zijn produkten komt maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              Jongens jongens, hebben jullie nu nog niet door dat joackermanss met zijn meelijwekkend verhaaltje en "super"oplossing reclame voor zijn produkten komt maken
                              Ik heb ook al zo een vermoeden!En van die stickers geloof ik niet veel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                Mijn raadsman denkt dat het 4 weken is... Hij steekt er echter zijne pol ni voor in het vuur... Ging het wel effe checken als hij tijd had
                                't Is 14 dagen. Ik wil mijn hand daar best voor in het vuur steken.

En die 14 dagen geldt ook voor een BMW individual natuurlijk.

Comment

Dus een pv 3 weken na de feiten is niet meer rechtsgeldig? Kan iemand dat bevestigen?

Een afschrift van een processen-verbaal moet aan de overtreder gezonden worden binnen een termijn van 14 dagen, te rekenen van de datum van vaststelling van de misdrijven.

Indien dat niet het geval is verliest het PV zijn bijzondere bewijswaarde (tot bewijs van tegendeel). Er kan echter nog wél rekening mee worden gehouden.

Comment

• Topic weer 'es van wat vers voer voorzien.

Comment

• BMW Individual pianolak (= drie lagen hoogglanszwarte lak op hout-ondergrond, dus =/= gewone plastic zwarte lijstjes die je op elke '3 kan bestellen)
                                      BMW Individual Merino champagne

Comment

• BWM Individual lak op staal

Comment

• BMW Individual uitgebreid leder Merino oxydbraun (foto zonder flits)
                                          BMW Individual pianolak
                                          BMW Individual stuurwiel met inleg

Comment

Working...
                                          X