Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFeit, maar té dik is nooit goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Kan mij ondertussen iemand zeggen wat de prijs kan bedragen van een volledig Individual pakket op een 3-serie??
Had graag geweten waaraan ik moet moet verwachten... Morgen gaan we normaal gezien wel naar de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenzalig stuur, ik vondt het totaal niet te dik. het was lekker zacht en had voor mij de juiste dikte.
ik ben echt veliefd op deze auto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenaauw
Comment
-
ik heb een 2tal weken geleden het genoegen om met de nieuwe M3 te rijden en die heeft, dacht ik toch, hezelfde stuur. ik kan fout zijn natuurlijk.
ja ik had mijn fout te laat opgemerkt, bedankt om de nadruk er nogmaals op te drukken. die zal ik niet meer snel maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Maar toch nog liever een Alpina
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik heb een 2tal weken geleden hat genoegen gehad om met de nieuwe M3 te rijden en die heeft, dacht ik toch, dezelfde stuur. ik kan fout zijn natuurlijk.
ja ik had mijn fout te laat opgemerkt, bedankt om de nadruk er nog maals op te drukken. die zal ik niet meer snel maken.
Het is je vergeven
Comment
-
Ja, morgen gaan we kijken wat een 320d Individual moet kosten. Maar daarvoor vroeg ik dit hier. Of iemand mij hier kan helpen, of iemand een ruwe prijs weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik heb dit topic nog niet helemaal gelezen, maar is er iemand van plan om een 3 individual te kopen?
check hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27912
De Individual prijslijst voor E92 en E93 heb ik liggen, is wel 11 pagina's lang
edit: staan op pagina 4 van bovenstaand topicMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
Comment
Comment