Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik dan toch nog één puntje van "kritiek" mag uiten : jammer dat de V12 niet meer standaard de hoogglans bekleding van de B-zuil en spiegelvoeten heeft. Het matzwarte daar is 't enige wat imo nog beter kan.
Wil je 'es enkele interieurfoto's posten van 't dashboard bij daglicht?
Mijn god! Die Marrakesh M3 Liefde op het eerste gezicht.
En niks zo zalig als een Individual-kleurtje op een 3 sedan. Ben ook grote fan van het messing. Welke dealer is dit? Staat het ergens in de bron vermeld??
Als ik toe ben aan een opvolger, ga ik zeker eens checken tussen de lijst van 3-series Individual. Dik uitgerust, mooie kleurencombo's en dalen blijkbaar veel in waarde!
Dat Moonstone komt goed uit met de binnenbekleding wanneer de M3 onder gele spots staat. Ik zou hem wel eens in gewoon daglicht willen zien. Ik denk dat het dan wat tegenvalt.
Het zijn mooie kleuren inderdaad, maar ik vind ze ook niet zo goed passen bij de sportieve inborst van onder andere de M3. Op de gewone 3 past dat perfect.
Het zijn mooie kleuren inderdaad, maar ik vind ze ook niet zo goed passen bij de sportieve inborst van onder andere de M3. Op de gewone 3 past dat perfect.
Dat kleur zou ik misschien ook niet nemen voor mijn M3, maar 't kleur op zich is wel mooi.
Comment