Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Duitse smaak uit de jaren '90.

(alhoewel dit eigenlijk niet echt Individual is, 't is een speciale reeks van de '8 die je in zo'n kleurenpracht kon krijgen *kuch*, ook in een groen, en ik dacht zelfs een geel en een rood ook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Duitse smaak uit de jaren '90.

En nope, de foto is niet verkleurd, of gefotoshopt ofzo. WYSIWYG.

Comment

(alhoewel dit eigenlijk niet echt Individual is, 't is een speciale reeks van de '8 die je in zo'n kleurenpracht kon krijgen *kuch*, ook in een groen, en ik dacht zelfs een geel en een rood ook)
        Hier isser al ne groene, zie.

Comment

• Ik denk dat binnen 10 à 20 jaar ook goed gelachen zal worden met een aantal van de actuele wagen dat je hiervoor gepost heb
          2014 Porsche Boxster 981
          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Je hebt 't op de bruine M3, neem ik aan?

Comment

Je hebt 't op de bruine M3, neem ik aan?
              Met meegelakte velgen in macadamia !

Faaaaak ..

Comment

• Ik vind die macadam-ia prachtig !

Comment

Duitse smaak uit de jaren '90.

Dit interieur hadden wij in onze 840

Comment

• Dit wordt mijn interieur, Cohiba met piano black inleg

Ja, geen Navi want ik vind het ten eerste lelijk en vooral trek het op niets voor de prijzen dat ze vragen !
                    3000€ voor iets dan nog niet de helft kan van een TomtomLIVE van 200€, BELACHELIJK !!!

Buiten geen individual want ik vond de Havanna zoooo mooi en perfekt toon op toon met de Cohiba
                    Hier met de OEM velgen die ik als winter set-up zal gebruiken, in de zomer komen er CSL velgen op

Last edited by blue8300; 02/12/2010, 05:57.
                    2014 Porsche Boxster 981
                    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

M3 in (Porsche) macadamia metallic (Individual)
                      volleder oxydbruin (Individual)

-edit-

Zou dat ook geen marrakesh bruin zijn, zoals hoger?
                      Nee, zeker niet .. Marrakesch is véél klaarder (feller) van kleur. Deze kleur is veel geslaagder vind ik ..
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Nee, zeker niet .. Marrakesch is véél klaarder (feller) van kleur. Deze kleur is veel geslaagder vind ik ..
                        Dacht ik ook, maar 'k was vergeten dat er hoger 'n marrakeschbruine was gepost, en na die foto's te hebben gepost dacht ik ... toch effe openingetje laten.

mijn Individual top
                        1. ägäischblau metallic (aegean blue metallic)
                        2. petrol mica metallic (id.)
                        3. messing metallic (brass metallic)
                        4. orinoco metallic (id.)
                        5. scarabäusgrün metallic (scarab green metallic)

(gisteren eens in een deel van mijn oude BMW-catalogi collectie geneusd ... de early 90's individual catalogen )

Comment

• Een originele "Luxus compact".

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Op de E36 compact kon je gedurende de laatste 3 jaar van z'n productieleven op alle modellen uitgezonderd de 316i en de 318tds (dacht ik) deze optie krijgen, eigenlijk een pakket dat van BMW Individual kwam.
                          • 16" Classic Stylings (imo de mooiste velgen op de E36 non-M3)
                          • volledig meegespoten bumpers en zijlijsten
                          • standaard metaalkleur (beperkte keuze)
                          • uitgebreid nappaleder, keuze uit de kleuren champagne (champagner) zoals op deze, hazelnoot (haselnuss) en zwart (schwarz)
                          • uitgebreid houtfineer, altijd natuur-populierenhout (pappel natur)
                          • nog wat zaken
                          't Was toen een uiterst duur optiepakket, werd zga nooit genomen...

Schitterend, vind ik.

En dan nog op een manuele 323ti... droom! Jammer dat 't geen post 09/1999 is met zijdelingse airbags, en dat 'ie geen zonnedak heeft, anders was 'ie perfect.

Comment

mijn Individual top
                            1. ägäischblau metallic (aegean blue metallic)
                            2. petrol mica metallic (id.)
                            3. messing metallic (brass metallic)
                            4. orinoco metallic (id.)
                            5. scarabäusgrün metallic (scarab green metallic)
                            Van die eerste heb ik nog nooit gehoord. Voorbeeldje?

Comment

• 't is zeldzaam ... maar 5 is nog zeldzamer, dat ken je wel?

4 is een beetje gekend door de speciale edities van de Z3 roadster, op 't einde van 't productieleven, waar een orinoco versie bij zat. 2 is ook gekend van op de E34 '5 laatste modeljaar, toen die kleur ook beschikbaar werd in de gewone kleurenreeks (en kort daarvoor ook al op de Editions). 3 is een niet zelden voorkomende individual kleur.

Comment

http://www.google.be/images?hl=nl&q=...w=1378&bih=669

't is zeldzaam ... maar 5 is nog zeldzamer, dat ken je wel?

4 is een beetje gekend door de speciale edities van de Z3 roadster, op 't einde van 't productieleven, waar een orinoco versie bij zat. 2 is ook gekend van op de E34 '5 laatste modeljaar, toen die kleur ook beschikbaar werd in de gewone kleurenreeks (en kort daarvoor ook al op de Editions). 3 is een niet zelden voorkomende individual kleur.
                                5. Heb ik in GB gezien, de eigenaar van de e46 (iets, twas een m3 dacht ik) beweerde toch dat het scarab green was. Speciaal kleurke in ieder geval, zo groen/paars.

Comment

• paars?

Mjah oké er zit wel iets van een "waas" in/onder die lak, die 'm net zo mooi maakt ... maar paars?

Bedoelt ge niet ... euhm ... crap, 'k kom op de naam niet. (geef me vijf minuten, 'k kom er wel op)

Comment

• Dit is Scarab green op een e46. Lijkt opdiegeen die ik heb gezien. Neigt toch al naar paars toe....

Comment

• Hèh, fak das een slechte foto (vind ik). Inderdaad, vreemde kleur zo.

Comment

• In ieder geval not my cup of tea. Ik zou graag eens irl Avus blauw en Monte Carlo blauw naast elkaar zien.

Edit: Avus

monte carlo:
                                        Last edited by ; 02/12/2010, 19:56.

Comment

• messing

Comment

Working...
                                          X