Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn, nice interieur voor de F10/11!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Damn, nice interieur voor de F10/11!!
      1 woord,PERFECTIE
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Dat zal wel beschikbaar worden voor de '5 maar vermoedelijk niet zo uitgebreid belederd zoals hier in deze '7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Dat zal wel beschikbaar worden voor de '5 maar vermoedelijk niet zo uitgebreid belederd zoals hier in deze '7.
          Verdomme, ik bedoelde dus F01/F02 (ben al te gewend geraakt aan F10/F11 ). Maar het zou inderdaad mooi zijn moest dat beschikbaar worden in de 5, want het standaard kleurenpalet is nogal beperkt.

Comment

• Zeker geen lelijke kleurstelling, maar er is net iets teveel bruin aanwezig in het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
              1 woord,PERFECTIE
              Gelukkig dat de smaken van mensen verschillen want ik vind dit absoluut geen mooi bruin en al evenmin een goede combinatie... maar het is een cliché, over smaken kan je niet redetwisten.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Zeker geen lelijke kleurstelling, maar er is net iets teveel bruin aanwezig in het interieur.
                Ik vind dat dat goed meevalt. Zou enkel een zwarte dakhemel kiezen ipv dit.

Als je bij Porsche zo'n bruin neemt bv. dan is gewoon echt quasi alles in die kleur.

Comment

Een beetje te veel van da rood/bruin vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Een beetje te veel van da rood/bruin vind ik...
                    En ietsje te veel lijnen op de deuren !
                    VEEEEEL te druk deze interieur, en deze kleur maakt deze overbodige lijnen nog meer aanwezig ....

"Less Is More"-uitspraak was van een duitse, maar zo te zien heeft deze slecht interieurontwerper er nooit van gehoord
                    2014 Porsche Boxster 981
                    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• De deurstijlen en de dakbekleding incl. zonneschermen zijn dan ook nog eens in die kleur. Echt te veel van het goede ja.

Comment

• Waar zit 'm net het verschil tussen Oxydbraun en Zimt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                          Waar zit 'm net het verschil tussen Oxydbraun en Zimt?
                          Oxydbraun is veel feller als Zimt.

Oxyd

Zimt

Comment

• Oxydbraun is hetgeen dat in de B5 van Matthi z'n vader zit zeker?

Met zimt scheelt toch iets, soms vind ik het mooi, dan weer niet. Pakt heel moeilijk op foto ook.

Comment

• Ik vind roodbruin net altijd prachtig, hoe meer hoe liever dus die dakstijlen mogen voor mij.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• [QUOTE=El Greco;4335019][QUOTE=blue8300;4327532]Dit wordt mijn interieur, Cohiba met piano black inleg

Buiten geen individual want ik vond de Havanna zoooo mooi en perfekt toon op toon met de Cohiba

Bestaat die interieur kleur ook voor de F11 als individual?
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Nog niet, maar dra wel. 't Is te zeggen: als Individual cohibabruin leverbaar wordt op de '5, maar indien niet dan zeker een zeer gelijkaardige tint. Op de '7 is het beschikbaar, op de X5 en X6 echter is er een gelijkaardige tint beschikbaar die Criollo-bruin heet.

In ieder geval gaat ge via Individual wel zoeits kunnen kiezen.
                                Volgens de prijslijst op .de, staat er voor de 5-reeks een prijs van € 4450 btw incl. vermeld. Das niet mals. De hierboven getoonde kleur is dus in Merino leder?
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb de wagen nu 1 week.
                                  Er staat een plaat met BMW Individual onder de motorkap

2014 Porsche Boxster 981

Comment

• How

Comment

• Bijzonder knap!

Comment

• Zéér knap interieur toch zonder de GPS-bult
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Zéér knap interieur toch zonder de GPS-bult
                                          Ik noem die zelf een GPS-PUIST
                                          Vind ik persoonlijk ook echt lelijk... BMW heeft daar een blunder gedaan maar ze zijn ervan afgestap.

Nu nog een goeie GPS software hebben en misschien zal ik de OEM gps ooit nemen bij een volgende wagen
                                          2014 Porsche Boxster 981

Comment

Working...
                                          X