Goed gezien, ik lette er niet eens op. 't Is meestal zo van "hey, Individual foto's, kleuren bekijken en hupla hier posten". Doorgaans komen uitlaatjes, versnellingsbak, opties of andere zaken niet aan m'n oog voorbij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door DVBertHeeft er iemand een foto van een verlichte I-drive knop?
Deze is enkel te verkrijgen als je een bmw individual hebt zeker?
heb ik nog nooit van gehoord dat die verlicht zou zijn...
Hij bedoelt vast een sfeerlichtje dat ergens onderaan de knop zit, waardoor 'ie wat oplicht als je lichten aanliggen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door DVBertHeeft er iemand een foto van een verlichte I-drive knop?
Hij bedoelt vast een sfeerlichtje dat ergens onderaan de knop zit, waardoor 'ie wat oplicht als je lichten aanliggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door DVBertHeeft er iemand een foto van een verlichte I-drive knop?
Hij bedoelt vast een sfeerlichtje dat ergens onderaan de knop zit, waardoor 'ie wat oplicht als je lichten aanliggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door DVBertHeeft er iemand een foto van een verlichte I-drive knop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door DVBertHeeft er iemand een foto van een verlichte I-drive knop?
=)=)=)=)=) Maar neent gij! =)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormah... ik dacht al... bij de volvo S40 is da wel hé, een klein lichtje dat de hele middenconsole belicht...Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Comment
-
Ik weet niet of het hier al gevraagd of gezegd is maar wat kost zo'n individual-buitenkleur eigenlijk. Want ik vraag mij eigenlijk wel af het de moeite is want dat stratusgrau van hierboven is ook een individual (of niet?) en ik zie toch niet echt een verschil tussen het gewone donkergrijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Ik weet niet of het hier al gevraagd of gezegd is maar wat kost zo'n individual-buitenkleur eigenlijk. Want ik vraag mij eigenlijk wel af het de moeite is want dat stratusgrau van hierboven is ook een individual (of niet?) en ik zie toch niet echt een verschil tussen het gewone donkergrijs.
In Duitsland kost een Individual-lak voor 'n E46 € 1.700. Download de prijslijsten op bmw.de voor het model waarvan je 't wil weten, en je ziet 't zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Ik weet niet of het hier al gevraagd of gezegd is maar wat kost zo'n individual-buitenkleur eigenlijk. Want ik vraag mij eigenlijk wel af het de moeite is want dat stratusgrau van hierboven is ook een individual (of niet?) en ik zie toch niet echt een verschil tussen het gewone donkergrijs.
Er had mij iemand die link doorgemaild met de vraag of dat niets voormij was die 320Ci Cabrio .
Als je gaat kijken ,vraag de prijs ook eens en laat het ons hier weten AUB .
.
Comment
-
BMW M3 cabrio Individual
- merlotrood metallic (uit het Z4 gamma)
- volledig lederen interieur Walknappa champagne
- interieurlijsten berkenhout antraciet
Het koetswerkkleur is met de hand gespoten bij Individual, omdat geen enkele in Duitsland geproduceerde BMW in die kleur besteld kan worden ('t is een kleur van de Z4 en die wordt in de States gemaakt). Aangezien een kleur pas machinaal wordt aangebracht van zodra er 5 auto's in dezelfde kleur komen (vandaar meteen ook de lange wachttijden soms voor een Individual-auto), moest deze dus manueel gespoten worden.
Let op de zwarte tapijten, niet enkel de voetmatten maar alle tapijt is zwart. Kan op eenvoudig verzoek door Individual gedaan worden, en zo voorkom je al te snel vuile matten.
Ohooooo, uitgerust met originele BBS/BMW CSL-velgjes in 19" !!! En wat meer is : de velgen zijn handgepolierd ... zodat ze dus niet zilver metallic zijn, maar gewoonweg hoogglanzend puur aluminium !!!
Man, de eigenaar heeft smaak en zin voor individualiteit...
Comment
Comment