Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op foto ziet het er nochtans wel mooi blauw uit maar als je de kleur al in het echt gezien hebt geloof ik je wel, foto's kunnen bedriegen.
Ja op die foto kan ik 't ook hard smaken, maar in de zon is dat (vind ik) zo'n kleur die erg hard aan eind de jaren '80 doet denken, toen de Duitsers-met-nektapijtje hun Mercedessen SEC en hun Opel Manta's van bodykits voorzagen waardoor ze plotseling breder werden dan menig vijftigtonner.
Eigenlijk is 't best een knappe kleur, maar 't hoort meer bij de tuning-scene naar mijn gevoel, dan bij een oem kar.
Ook. Altijd gemengd gevoel gehad bij die kleur. Afhankelijk van de combinatie (interieur, auto) kan ik dat hard smaken of echt niet. Wat niet zo is bij b.v. ägä of scarab of petrol mica of messing. Altijd vet zo. Lipstick en maledivenblau zijn ook wel kleuren die moeilijk liggen afh van de combinatie.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Super knap die imolarode! Alleen als ik naar het prijskaartje kijk van 4400 euro is de goesting rap over, ik wil BMW hun winst marge niet weten op die Individual kleuren Nog niet eens een metallic kleur
Super knap die imolarode! Alleen als ik naar het prijskaartje kijk van 4400 euro is de goesting rap over, ik wil BMW hun winst marge niet weten op die Individual kleuren Nog niet eens een metallic kleur
Of zie ik het te rooskleurig?
Individual kleuren worden met de hand gespoten en krijgen meer lagen
Dezelfde wagens ook gezien ; staan in de BMW Niederlassung München, Frankfurter Ring ; tevens op 1 ste verdieping een Alpina-showroom met minimum 3 modellen ...
Vorige maand nog een "bezoekje" gebracht in deze Bmw Niederlassung ter gelegenheid van onze BMW-driedaagse ...
Ben je daar zeker van? Ik weet dat dat bij de heel speciale kleuren gebeurd maar niet met de kleuren die kunnen worden besteld uit de 'normale' individual catalogus? Of is dat het individual pakket dat gewoon op de band gebouwd wordt? (ik dacht ergens zoiets gelezen te hebben, vandaar )
Was het maar waar...
Gewoon in identiek dezelfde geautomatiseerde spuitcabine als de standaardkleuren, en (indien mogelijk) ook een uni kleurlaag met daarna een blanke uni of metallic laklaag. That's it.
De tijd van "met de hand gespoten" en "meer lagen" ligt al een tijdje achter ons. De reden waarom een Individual kleur toch langer duurt om te maken, is omdat men de Rohkarossen in batch spuit. De Individuals moeten dus wat langer wachten. (en misschien ook zuivere marketingredenen?)
Comment