Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velvet Blue

Bij nader inzien vind ik het niet zo'n mooie kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Nu nog een paar nieuwe karren in scarabäusgrün, petrol mica, chiarettorot, messing, maledivenblau en lipstick, en 't is "genuine individual revival".
      En sepia!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Op foto ziet het er nochtans wel mooi blauw uit maar als je de kleur al in het echt gezien hebt geloof ik je wel, foto's kunnen bedriegen.
        Ja op die foto kan ik 't ook hard smaken, maar in de zon is dat (vind ik) zo'n kleur die erg hard aan eind de jaren '80 doet denken, toen de Duitsers-met-nektapijtje hun Mercedessen SEC en hun Opel Manta's van bodykits voorzagen waardoor ze plotseling breder werden dan menig vijftigtonner.

Eigenlijk is 't best een knappe kleur, maar 't hoort meer bij de tuning-scene naar mijn gevoel, dan bij een oem kar.

Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
        En sepia!!
        Ook. Altijd gemengd gevoel gehad bij die kleur. Afhankelijk van de combinatie (interieur, auto) kan ik dat hard smaken of echt niet. Wat niet zo is bij b.v. ägä of scarab of petrol mica of messing. Altijd vet zo. Lipstick en maledivenblau zijn ook wel kleuren die moeilijk liggen afh van de combinatie.

Comment

• Sepang Bronze F10 550i Sedan

Comment

• Imola Red F10 520d Sedan

Comment

• Amazonite Silver F11 530d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                Amazonite Silver F11 530d Touring

€€€€€
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Super knap die imolarode! Alleen als ik naar het prijskaartje kijk van 4400 euro is de goesting rap over, ik wil BMW hun winst marge niet weten op die Individual kleuren Nog niet eens een metallic kleur

Of zie ik het te rooskleurig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                    Super knap die imolarode! Alleen als ik naar het prijskaartje kijk van 4400 euro is de goesting rap over, ik wil BMW hun winst marge niet weten op die Individual kleuren Nog niet eens een metallic kleur

Of zie ik het te rooskleurig?
                    Individual kleuren worden met de hand gespoten en krijgen meer lagen
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Dezelfde wagens ook gezien ; staan in de BMW Niederlassung München, Frankfurter Ring ; tevens op 1 ste verdieping een Alpina-showroom met minimum 3 modellen ...
                      Vorige maand nog een "bezoekje" gebracht in deze Bmw Niederlassung ter gelegenheid van onze BMW-driedaagse ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                        Ben je daar zeker van? Ik weet dat dat bij de heel speciale kleuren gebeurd maar niet met de kleuren die kunnen worden besteld uit de 'normale' individual catalogus? Of is dat het individual pakket dat gewoon op de band gebouwd wordt? (ik dacht ergens zoiets gelezen te hebben, vandaar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                          Was het maar waar...

Gewoon in identiek dezelfde geautomatiseerde spuitcabine als de standaardkleuren, en (indien mogelijk) ook een uni kleurlaag met daarna een blanke uni of metallic laklaag. That's it.

De tijd van "met de hand gespoten" en "meer lagen" ligt al een tijdje achter ons. De reden waarom een Individual kleur toch langer duurt om te maken, is omdat men de Rohkarossen in batch spuit. De Individuals moeten dus wat langer wachten. (en misschien ook zuivere marketingredenen?)

Comment

• hangt ook van de verfkleur af, brilliant white is wel degelijk meerderre lagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Sepang Bronze F10 550i Sedan

Ging de E60 een pak beter af.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                indeed, strange, tis nogthans een mooie kleur op een E6o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                  indeed, strange, tis nogthans een mooie kleur op een E6o
                                  Idd op die F10 lijkt dat zelfs een andere kleur

Comment

• Is precies een Havana derivaat.

Comment

• In Sepang toont de F10 veel te plomp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        hangt ook van de verfkleur af, brilliant white is wel degelijk meerderre lagen.
                                        Maar verf kost 2x niks. Unilak is zelfs goedkoper dan metalic en toch moet je daar min 1k euro extra bij opleggen.

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Knap

Comment

Working...
                                          X