Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    De velgen zijn er ook achteraf opgezet, net zoals de witte knipperlichtjes. Die velgenstyling is de standaardvelg van de "facelift" E36 M3 3.2 321 pk. En de 3-liter 286 pk had de witte knipperlichten niét standaard (ze waren zelfs niet in optie te krijgen). De eerste M3 die de witte knipperlichten standaard had (en dan énkel nog maar vooraan, niet eens achteraan), was de M3 GT met 3-liter en 295 pk (speciale LE in groene kleur).

Knappe auto !! En degelijk ook, de 3-liter zijn goeie motoren.

Eén ding mist nog (om 'm volledig "facelift" te maken), en dat zijn de nieuwere niertjes.
    Ah bon. Ik dacht dat alle E36 M3's de witte pinkers voor en achter hadden! Ik heb waarschijnlijk nog nooit eentje gezien waar het niet zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Ah bon. Ik dacht dat alle E36 M3's de witte pinkers voor en achter hadden! Ik heb waarschijnlijk nog nooit eentje gezien waar het niet zo is.

Als je eens op tweedehandssites kijkt zal je zien dat de meeste 286pk versies nog oranje pinkers hebben.
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Je kan precies al héél wat M3's onder de 10.000€ vinden
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Nope, de 3-liter hadden altijd oranje pinkers, op de E36 M3 GT na dus (295 pk versie) die enkel vooraan witte pinkertjes had.

Dit is de M3 GT.

Hij had standaard de gesmede velgen (die ook standaard waren op de cabrio), was enkel in die groene kleur te krijgen, had zwart leder binnenin en enkele carbon-applicaties. Standaard dus 295 pk, en erg zeldzaam nu.

Veel M3 GT eigenaars rustten achteraf hun auto uit met de witte knipperlichten achteraan, maar 'k vind dat eigenlijk jammer.

Eentje met gele pinkertjes :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            De velgen zijn er ook achteraf opgezet, net zoals
            .... de lelijke spiegels!
            Voor de rest knappe bak.

Comment

• Moeilijke wagen om te besturen vind ik. Ik vind em zelfs levensgevaarlijk bij regen. Ik zou hem aan niemand aanraden die amper met zijn eigen wagen deftig kan rijden.

Kleur is verschrikkelijk. Ik heb dat (vergelijkbaar) groen dan ook al 2 keer gehad. Ben dat echt beu gezien. Ik vond het waarschijnlijk vroeger wel schoon

Comment

• prachtige M3!
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                  .... de lelijke spiegels!
                  Voor de rest knappe bak.
                  Ben je er zeker van dat de spiegels er achgteraf zijn opgezet?
                  Waarom zouden het niet de standaard E36 M3 spiegels zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
                    Ben je er zeker van dat de spiegels er achgteraf zijn opgezet?
                    Waarom zouden het niet de standaard E36 M3 spiegels zijn?
                    Ik begin te twijfelen, de foto's zijn haast niet te vergroten.
                    Eerst dacht ik dat het van die lange smalle fake modellen waren, maar het zou kunnen dat ik fout zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                      Ik begin te twijfelen, de foto's zijn haast niet te vergroten.
                      Eerst dacht ik dat het van die lange smalle fake modellen waren, maar het zou kunnen dat ik fout zit.
                      Zullen we voor alle zekerheid nog even wachten op het verdict van tante gTa?

Comment

• 2006 BMW 760Li Individual
                        Platinum Marino Full Leather

2006 BMW 760Li Individual
                        Blue Onyx Metallic

bron

Comment

• Heel erg knap. Als ik hem zelf zou kopen, ik zou er weinig anders aan zien.
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Echt waar heerlijk! Prachtige kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                              Platinum Marino Full Leather

Blue Onyx Metallic

bron
                              Ronduit fantastisch knap . Iemand een idee van het bijhorende prijskaartje ?

Comment

• Heeft er iemand foto's van die 650i Cabrio van op het salon in Frankfurt. Er was toch 1 detail redelijk speciaal aan. De kap in leder . Ik vraag mij toch af hoe dat eruit gaat zien na een jaartje in de Belgische regen rond te rijden.

Comment

• Comment

• Yachtline, ook Individual ?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                        Yachtline, ook Individual ?
                                        Tuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                          Heeft er iemand foto's van die 650i Cabrio van op het salon in Frankfurt. Er was toch 1 detail redelijk speciaal aan. De kap in leder . Ik vraag mij toch af hoe dat eruit gaat zien na een jaartje in de Belgische regen rond te rijden.
                                          Naar mijn mening was die kap niet in leder, maar in een soort van simili. Al ben ik niet zeker, 't kan evengoed speciaal behandeld leder zijn dat door die behandeling als simili aanvoelde.

Comment

Working...
                                          X