Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
06/11/1981 : appel gestolen bij de kruidenier om de hoek
13/04/1994 : belastingen ontdoken (+ recidivisme tot nu)
12/08/1996 : zware verkeersovertreding (+ recidivisme tot nu)
03/01/2006 : geen BMW Individual Lover zijn
Er zitten er een paar knappe tussen, maar ook een paar lelijke natuurlijk. Maar als je iets volledig naar je eigen smaak laat maken, is de kans natuurlijk groter dat je niemand vind die dat knap vindt...
Iedereen mag zijn mening geven over hier voorgestelde wagens.
Als het wagens zouden zijn van leden hier, dan zou ik niet zo'n crue uitspraken doen natuurlijk...
Misschien als ik deze wagens in real life zie, dat ik toch meerdere wagens mooi vind, maar ik vrees toch van niet...
Over het algemeen ben ik vrij klassiek in mijn kleurkeuzes. Dat geld zowel voor kleding, auto's, woningen,...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Iedereen mag zijn mening geven over hier voorgestelde wagens.
Als het wagens zouden zijn van leden hier, dan zou ik niet zo'n crue uitspraken doen natuurlijk...
Misschien als ik deze wagens in real life zie, dat ik toch meerdere wagens mooi vind, maar ik vrees toch van niet...
Over het algemeen ben ik vrij klassiek in mijn kleurkeuzes. Dat geld zowel voor kleding, auto's, woningen,...
Was ook niet negatief bedoeld hoor, maar op een bepaald moment was het precies dat gTa een foto postte, en de volgende had jij commentaar, dan postte gTa weer, en dan weer commentaar, vond dat op zich wel grappig
Was ook niet negatief bedoeld hoor, maar op een bepaald moment was het precies dat gTa een foto postte, en de volgende had jij commentaar, dan postte gTa weer, en dan weer commentaar, vond dat op zich wel grappig
Inderdaad, maar eigenlijk was het best grappig en was er leven in dit topic.
Tsjah, elk z'n smaak, hè. Ik post ze hier allemaal om te tonen wat mogelijk is. Omdat Individual "individual" is, zal iedereen bij quasi elke auto wel zeggen "ik zou 'm zo niet bestellen maar wel zo...".
Ik vind orinoco een schitterende kleur. Op foto is 't niet goed weer te geven.
Er stond geloof ik een Z4 3.0i Orinocco op het autosalon 2004. Wat een prachtige kleur is dat!!!!!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Het zal niet snel gebeuren, maar als ik ooit gek genoeg ben om een nieuwe Individual te kopen, wordt het dit leer met blauw lijntje. Heerlijk vind ik dat!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment