Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zie àlles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Miljaar, ik denk dat de mobile.de-webbie mij door heeft, en een slotje heeft gezet op 't "buitenshuis linken".
      Ipv IMG kan je met URL werken...

Dan kan je wel nog alle foto's zien...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb zopas m'n cache geleegd, en alle foto's laden opnieuw. 't Ligt aan jouw PC denk 'k.

Comment

Heb zopas m'n cache geleegd, en alle foto's laden opnieuw. 't Ligt aan jouw PC denk 'k.
          Wat zou ik dan misdaan hebben?
          OO 00 OO

Comment

• Voila, het is opgelost...

Ik ben ook ondertussen op de site van mobile geweest, en had per ongeluk (vraag me niet hoe ik het gedaan heb) de foto's geblokkeerd...

Mijn excuses voor deze stommiteit...
            OO 00 OO

Comment

• commentaar gegeven op bmw ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Wat zou ik dan misdaan hebben?
                06/11/1981 : appel gestolen bij de kruidenier om de hoek
                13/04/1994 : belastingen ontdoken (+ recidivisme tot nu)
                12/08/1996 : zware verkeersovertreding (+ recidivisme tot nu)
                03/01/2006 : geen BMW Individual Lover zijn

Comment

• je hebt best gelijk, maar zo over de top lelijk dat't erg geinig wordt

Comment

• ik wel, ik zou durven, maar heus niet nieuw
                    ik vind het te gek voor woorden

er moet nog een glitterbal aan de hemel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      ik wel, ik zou durven, maar heus niet nieuw
                      ik vind het te gek voor woorden

er moet nog een glitterbal aan de hemel

hoeveel smurfen zouden ze daar voor hebben gevild?

Comment

• Ze hebben die allemaal moeten uitroeien

Comment

• @gTa: mooie foto's van sommigen
                          @BMWMB: jij hebt ook commentaar op élke wagen he

Er zitten er een paar knappe tussen, maar ook een paar lelijke natuurlijk. Maar als je iets volledig naar je eigen smaak laat maken, is de kans natuurlijk groter dat je niemand vind die dat knap vindt...

Comment

• @ gTa : mooie foto's van de meeste!
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ongelooflijk die GTA toch é ! Superknap vind ik het elke avond weer als ik voor het forum zit en zie wat voor mooie piccies hij hier neer plant, en elke avond word ik meer en meer een BMW (Individual) Lover..

Greetssssssss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                @BMWMB: jij hebt ook commentaar op élke wagen he
                                Iedereen mag zijn mening geven over hier voorgestelde wagens.
                                Als het wagens zouden zijn van leden hier, dan zou ik niet zo'n crue uitspraken doen natuurlijk...

Misschien als ik deze wagens in real life zie, dat ik toch meerdere wagens mooi vind, maar ik vrees toch van niet...

Over het algemeen ben ik vrij klassiek in mijn kleurkeuzes. Dat geld zowel voor kleding, auto's, woningen,...
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Iedereen mag zijn mening geven over hier voorgestelde wagens.
                                  Als het wagens zouden zijn van leden hier, dan zou ik niet zo'n crue uitspraken doen natuurlijk...

Misschien als ik deze wagens in real life zie, dat ik toch meerdere wagens mooi vind, maar ik vrees toch van niet...

Over het algemeen ben ik vrij klassiek in mijn kleurkeuzes. Dat geld zowel voor kleding, auto's, woningen,...
                                  Was ook niet negatief bedoeld hoor, maar op een bepaald moment was het precies dat gTa een foto postte, en de volgende had jij commentaar, dan postte gTa weer, en dan weer commentaar, vond dat op zich wel grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                    Was ook niet negatief bedoeld hoor, maar op een bepaald moment was het precies dat gTa een foto postte, en de volgende had jij commentaar, dan postte gTa weer, en dan weer commentaar, vond dat op zich wel grappig
                                    Inderdaad, maar eigenlijk was het best grappig en was er leven in dit topic.

Comment

Tsjah, elk z'n smaak, hè. Ik post ze hier allemaal om te tonen wat mogelijk is. Omdat Individual "individual" is, zal iedereen bij quasi elke auto wel zeggen "ik zou 'm zo niet bestellen maar wel zo...".

Ik vind orinoco een schitterende kleur. Op foto is 't niet goed weer te geven.
                                      Er stond geloof ik een Z4 3.0i Orinocco op het autosalon 2004. Wat een prachtige kleur is dat!!!!!
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Het zal niet snel gebeuren, maar als ik ooit gek genoeg ben om een nieuwe Individual te kopen, wordt het dit leer met blauw lijntje. Heerlijk vind ik dat!
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Ben er effe in wezen zitten. Kon ik niet aan me voorbij laten gaan, vond ik. Tomski ook als ik me niet vergis !

Comment

Working...
                                          X