Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Rijdt die geen corvette?
    Heeft er allesinds de kop voor

Comment

• WG heeft toch een Ferrari met die challenge velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        In die quote zie ik de foto's ook niet. Jammer want 't is een schitterende auto.
        check die specifieke post eens van je... staat op pg 58 of 59 van dit topic denk ik... t'is post 1177

staat echt geen foto bij hoor. ik kan al de andere fotos zien. er staan zelfs geen img tags... kdenk dat je hem gewoon vergeten te plaatsen bent.
        kan je hem nog eens plaaten anders? ben wel benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53
          check die specifieke post eens van je... staat op pg 58 of 59 van dit topic denk ik... t'is post 1177

staat echt geen foto bij hoor. ik kan al de andere fotos zien. er staan zelfs geen img tags... kdenk dat je hem gewoon vergeten te plaatsen bent.
          kan je hem nog eens plaaten anders? ben wel benieuwd.
          Vreemd, oorspronkelijk stond er zéér zeker wel een foto in.

Kan 't zijn dat de foto van mobile.de verwijderd is ?

Comment

Vreemd, oorspronkelijk stond er zéér zeker wel een foto in.

Kan 't zijn dat de foto van mobile.de verwijderd is ?
            geen idee. kan jij die foto nog vinden op mobile.de?

Comment

• Hmz.

Effe zoeken.

Comment

• Van de éérste keer gevonden.

Dat was een héél kostelijk beestje, hoor.

Comment

• Wss een 740 of 750 zeker?
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• De échte kenner ziet dat 't een 750 is, al is 't niet héél erg duidelijk op de foto's.
                    • hoogglans Chrome-Line
                    • verchroomde niertjes (alhoewel je die ook in optie kon krijgen op de niet-V12 modelletjes in het "Highlight Exterieur Paket", wat ook inhield dat je chroom omrandingen van de koplampholtes kreeg, iets wat de V12 niet standaard had maar ook in optie te krijgen was, en deze 750i heeft ze dus eigenlijk kan je op de niertjes niét afgaan dat 't een V12 is )

"Highlight Exterieur" was er enkel in de laatste 9 productiemaanden van de E38, en in België heeft 't zelfs nooit op de optielijst gestaan.

Comment

• Vind die kleurencombi wel niet echt geslaagd...

Comment

• Njah, ik zou 't ook nooit nieuw zo bestellen, maar zoiets is nu zowat het geilste wat er is voor Individual-fetisjisten én verzamelaars.

Believe me, koop die kar en houd 'm in perfecte staat, en dat wordt een héél erg dure oldtimer later. Die is super- maar dan ook superzeldzaam. Compléét Individual !! Dak in alcantara in "sepia hell" (licht sepia), compleetleder in walknappa "sepia hell" / zwart, uitgebreid Individual ahornhout, TV'tjes achteraan (toen zot veel geld), bicolor stuurwiel, piping op de zetels in walknappa "sepia dunkel" (donker sepia), Individual metaallak sepia metallic, bumpers en zijschorten in koetswerkkleur, toch kunnen weerstaan aan de "sport-look" en dus de standaard hoogglans Chrome Line behouden (exclusief V12), ...

Miljaar is me dat een geile bak seg.

Wannahave.

Comment

Njah, ik zou 't ook nooit nieuw zo bestellen, maar zoiets is nu zowat het geilste wat er is voor Individual-fetisjisten én verzamelaars.

Believe me, koop die kar en houd 'm in perfecte staat, en dat wordt een héél erg dure oldtimer later. Die is super- maar dan ook superzeldzaam. Compléét Individual !! Dak in alcantara in "sepia hell" (licht sepia), compleetleder in walknappa "sepia hell" / zwart, uitgebreid Individual ahornhout, TV'tjes achteraan (toen zot veel geld), bicolor stuurwiel, piping op de zetels in walknappa "sepia dunkel" (donker sepia), Individual metaallak sepia metallic, bumpers en zijschorten in koetswerkkleur, toch kunnen weerstaan aan de "sport-look" en dus de standaard hoogglans Chrome Line behouden (exclusief V12), ...

Miljaar is me dat een geile bak seg.

Wannahave.

Ja dat geloof ik best!!

Staat ie te koop? Hoeveel vragen ze?

Comment

• http://www.mobile.de/SIDYLZ1v0gVsXNK...11111193241215&

750i (géén lange dus, wat 'm nog waardevoller maakt)
                            - 95k km
                            - 10/00, dus één van de aller-allerlaatste (wat 'm nog waardevoller maakt)
                            - demowagen van BMW M GmbH. (wat 'm nóg waardevoller maakt)
                            - ...

€ 20.000

Comment

• Miljaar, m'n kleurenzin laat me in de steek. 't Is "kastanie hell", geen "sepia hell".

En de interieurhemel is zelfs geen alcantara maar écht wildleder.

Miljaar miljaar.

Comment

http://www.mobile.de/SIDYLZ1v0gVsXNKiRt0iG6EAg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11364955 61A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A6%81%5B-t-vCaMiMkMoQuSeSnUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B40D3500JI ndividualAGCPKWA1A1HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=4&bereich=pkw&id=1111111119324 1215&

750i (géén lange dus, wat 'm nog waardevoller maakt)
                                - 95k km
                                - 10/00, dus één van de aller-allerlaatste (wat 'm nog waardevoller maakt)
                                - demowagen van BMW M GmbH. (wat 'm nóg waardevoller maakt)
                                - ...

€ 20.000
                                Lijkt me mee te vallen? Of ben ik mis?

Comment

• 'k Vind 't ook niet uitzonderlijk duur, eigenlijk.

Comment

'k Vind 't ook niet uitzonderlijk duur, eigenlijk.
                                    Vervanging voor BABS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      Vervanging voor BABS?

Ik denk dat ie haar zó kan inruilen
                                      BMW E61 525d LCI '09
                                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Euhm *denkt effe* dat moet lukken ja.

En wéét ge ? Mocht ik geen medevennoten meer hebben die iets te zeggen hebben over mijn spending activities, ik zou nog zo zot zijn om dat te doen ook.

Echt.

Helaas pindakaas.

Comment

Euhm *denkt effe* dat moet lukken ja.

En wéét ge ? Mocht ik geen medevennoten meer hebben die iets te zeggen hebben over mijn spending activities, ik zou nog zo zot zijn om dat te doen ook.

Echt.

Helaas pindakaas.
                                          hehe... waren de taksen hier in België niet zo hoog geweest.

Comment

Working...
                                          X