Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Knappe e39
Individual Lack carbon Metallic (Individual Umfang Edition Highline Sport)
Individual Leder Walk-Nappa bicolor grau/dunkelgrau (Individual Umfang Edition Highline Sport)
M Lederlenkrad bicolor (Individual Umfang Edition Highline Sport)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeDan is het toch wel een héél erg felle schijn...
Hoewel het zwarte dashboard precies ook zo'n blauwe schijn heeft?
Maar daar aan de pedalen en de voetsteun is alles hetzelfde paars, en dat kan toch moeilijk met leder bekleed zijn, een voetsteun ?
Comment
-
Het ziet er Individual uit, maar ik dacht dat het een einde-reeks was van de E39. Op www.bmw.de vind je een hele hoop 530d en 525d met exact de zelfde kleurencombinatie. Het is prachtig en niet speciaal duur. Een realisitische droomwagen vind ik persoonlijk.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaMjah, ik vind 't ook vreemd. Op het stuur zie je geen blauwe schijn, en dat doet me twijfelen.
Maar daar aan de pedalen en de voetsteun is alles hetzelfde paars, en dat kan toch moeilijk met leder bekleed zijn, een voetsteun ?
*edit:en let eens op de A stijl (of hoe het ook mag heten) vanvoor, die komt precies wat fotosoep over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erik denk dat het ook gewoon grijs leder is hoor, zo'n tint kan je overigens niet bestellen bij individual denk ik....
Alle Individual-tinten die ooit hebben bestaan zitten nog in het "gewone" programma, de huidige gekende tinten zijn de "aanbevolen" tinten. Wat niet meer bestelbaar is, zijn de Individual stoffen en het Picasso-leder (gewoon nappaleder met ingeponste moderne Picasso-style figuren ... erg vreemd ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeZie edit, ik vermoed een fotosoep
Let ook eens op het handvat van het handschoenkastje, de schaduwen kloppen precies ook niet?
Comment
Comment