Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de Touring hierboven zou het om de Individual Mondschein Metalic gaan? Maar het lijkt op de foto wel een zilver metaal te gaan. Of zou het met de spots zo erop lijken
Weet iemand over prijzen van een Individual 3 Serie? Kan men ook de velgen eraf laten en opteren voor een niet Individual velg?
Die kleur van het koetswerk . En dan mogen de mensen nog zeggen: zwart interieur is zo saai...maakt mij allemaal niet uit! Ik vind het gewoon prachtig!
Die auto word het dus!
*gaat naar de dealer*
*komt net enkele pleuro's te kort *
Die kleur van het koetswerk . En dan mogen de mensen nog zeggen: zwart interieur is zo saai...maakt mij allemaal niet uit! Ik vind het gewoon prachtig!
Die auto word het dus!
*gaat naar de dealer*
*komt net enkele pleuro's te kort *
Op de Touring hierboven zou het om de Individual Mondschein Metalic gaan? Maar het lijkt op de foto wel een zilver metaal te gaan. Of zou het met de spots zo erop lijken
Doorgaans ziet maneschijn metallic er iets meer "parelmoer" uit dan dit.
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Weet iemand over prijzen van een Individual 3 Serie? Kan men ook de velgen eraf laten en opteren voor een niet Individual velg?
Snuister 'es wat rond op www.bmw.de -> er zal een wereld voor je opengaan (alle accessoireprijslijsten, prijslijsten incl. Individual-suggesties, ...).
Messing metallic zit al jaren in het gamma, en het blijft verbazen.
Let op, het verschilt enorm van foto tot foto. Het is ook een love-it-or-hate-it-kleur. Messing heeft schakeringen tussen goudbruin en oliegroen, soms met een grijze zweem eroverheen. Érg speciale kleur.
Doorgaans ziet maneschijn metallic er iets meer "parelmoer" uit dan dit.
Snuister 'es wat rond op www.bmw.de -> er zal een wereld voor je opengaan (alle accessoireprijslijsten, prijslijsten incl. Individual-suggesties, ...).
Die Mondschein Metalic Individual lijkt hard op de niet Individual Arktis Metallic.
Allesinds op de configurator van BMW zelf
NB:
Comment