Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Welke kleur is dit?
    Ik vermoed nachtblauw metallic. Staat niet bij de annonce.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Ik vermoed nachtblauw metallic. Staat niet bij de annonce.
      Hmmm, lekkere kleur.

Moet zowat een van de donkerste écht blauwe kleuren zijn. (Carbonzwart* is wat te donker imho)

*merci gTa
      Last edited by ; 25/03/2006, 18:50.

Comment

• Exact dezelfde als deze (alleen geen V12) heb ik nog in Knocque gespot en foto's genomen. Bij mij kwam dat goudbruin (goldbraun) leder toch minder rood op de foto. In 't echt is 't ook zo oranje niet.

Comment

• Nachtblau:

Comment

Hmmm, lekkere kleur.

Moet zowat een van de donkerste écht blauwe kleuren zijn. (saphirschwarz is wat te donker imho)
            Saffierzwart is zwart. Carbonzwart is ultra-donkerblauw.

Comment

Saffierzwart is zwart. Carbonzwart is ultra-donkerblauw.
              Ah, scusi

Comment

Nachtblau:
                Inderdaad, alle Z4 Yachtline zijn nachtblauw. Er staan er hier al een paar in dit topic, ik ben er wég van.

Kon ik 't me permitteren in m'n business, om met een Z4 rond te rijden, dat was m'n volgende auto. Een Z4 3.0i pre-FL Yachtline.

Comment

• Eventjes foto's posten van mijn vader zijn BMW 525D. Het leer is Gelb. Allemaal mooi op het begin maar nu is het niet meer proper te krijgen
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• als Individual-optie : cfr. Duitse prijslijst BMW Z4
                    • als accessoire : cfr. Duitse accessoires-prijslijst BMW Z4
                    Beide prijslijsten zijn van de Duitse BMW-site te downloaden.
                    Thx, ze kosten als optie exact evenveel als de 135M velgen, alleen zijn ze enkel verkrijgbaar in combinatie met Individual lak en/of leder.

Zou de garage dat niet kunnen regelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                      Thx, ze kosten als optie exact evenveel als de 135M velgen, alleen zijn ze enkel verkrijgbaar in combinatie met Individual lak en/of leder.

Zou de garage dat niet kunnen regelen?
                      Hmmm, niet als optie, da's een code waar ze niet onderuit kunnen.

Misschien wel uit eigen beweging, tegen een kleine meerprijs. Zij nemen de 18" waarmee je 'm bestelt over en vervangen die velgen door 152-Individuals.

Maar ik vrees ervoor dat je ze zonder meerprijs zal kunnen krijgen.

Comment

• Ik post 'm hier ook effe want 'ie is carbonzwart metallic (= Individual voor de E60 M5).

*aaaaaaaaaaargh*

Godverdegodverdegodverdomme.

Nou vind ik EINDELIJK 'es foto's van een M5 met indianapolis rood lederen interieur, wil noch m'n Firefox noch m'n IE7 de andere foto's op de pagina openen.

KÃœTPROGRAMMA'S.

Comment

Ik post 'm hier ook effe want 'ie is carbonzwart metallic (= Individual voor de E60 M5).

*aaaaaaaaaaargh*

Godverdegodverdegodverdomme.

Nou vind ik EINDELIJK 'es foto's van een M5 met indianapolis rood lederen interieur, wil noch m'n Firefox noch m'n IE7 de andere foto's op de pagina openen.

KÃœTPROGRAMMA'S.

http://www.mobile.de/SID4HUxFWjrftVmzPuv8hGKJw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1143309631A 1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C321B20C331%81O-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100D3500Jindividual BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&top=330&bereich=pkw&id=1111111119 7749357&

Voila

Comment

• BMW E36 "Luxus compact"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                              Voila
                              Thx !

Yuk, dat hout. Past niet met rood leder.

Rood leder + bruin hout = zo fout als wat.

Comment

Hmmm, niet als optie, da's een code waar ze niet onderuit kunnen.

Misschien wel uit eigen beweging, tegen een kleine meerprijs. Zij nemen de 18" waarmee je 'm bestelt over en vervangen die velgen door 152-Individuals.

Maar ik vrees ervoor dat je ze zonder meerprijs zal kunnen krijgen.
                                Hmm, we zien wel tegen dat het zover is.

Mijn 2 favorieten qua velgen op een Z4:
                                De Individual velgen of 101M

Comment

• hoeveel kost zo een leder interieur eigenlijk?
                                  bij mercedes kost een designo leder interieur op een C-klasse meer dan 5.000€
                                  het kan ook 7.500€ geweest zijn, straks eens kijken in de brochure

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                    hoeveel kost zo een leder interieur eigenlijk?
                                    bij mercedes kost een designo leder interieur op een C-klasse meer dan 5.000€
                                    het kan ook 7.500€ geweest zijn, straks eens kijken in de brochure
                                    Op de Z4:

BMW Individual Leder Walknappa:
                                    2.0i/2.5i/2.5si: 5640€
                                    3.0si: 4000€
                                    M: 3440€

(Duiste prijzen)

Comment

De kans dat je een Individual zag is quasi nihil, 't zal wel eentje geweest zijn met een "standaard" lederen interieur (zonder Individual dus). In het gewone kleurenpallet zitten Silverstone (een érg lichtgrijs), sepang brons (goed lijkend op een wat flets beige) en licht sepang brons (goed lijkend op een wat flets champagne).
                                      Jij bent de kenner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
                                        Eventjes foto's posten van mijn vader zijn BMW 525D. Het leer is Gelb. Allemaal mooi op het begin maar nu is het niet meer proper te krijgen
                                        Dat is natuurlijk het nadeel aan zo'n kleur...Knap is het alleszinds wel! Welke buitenkleur heeft hij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                          Dat is natuurlijk het nadeel aan zo'n kleur...Knap is het alleszinds wel! Welke buitenkleur heeft hij?
                                          Hier is een foto van de buitenkant. 't is donkerblauw. Valt nie zo goed te zien in de schaduw...
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X