Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoNachtblau:
Kon ik 't me permitteren in m'n business, om met een Z4 rond te rijden, dat was m'n volgende auto. Een Z4 3.0i pre-FL Yachtline.
Comment
-
Eventjes foto's posten van mijn vader zijn BMW 525D. Het leer is Gelb. Allemaal mooi op het begin maar nu is het niet meer proper te krijgenBijgevoegde BestandenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa- als Individual-optie : cfr. Duitse prijslijst BMW Z4
- als accessoire : cfr. Duitse accessoires-prijslijst BMW Z4
Zou de garage dat niet kunnen regelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Thx, ze kosten als optie exact evenveel als de 135M velgen, alleen zijn ze enkel verkrijgbaar in combinatie met Individual lak en/of leder.
Zou de garage dat niet kunnen regelen?
Misschien wel uit eigen beweging, tegen een kleine meerprijs. Zij nemen de 18" waarmee je 'm bestelt over en vervangen die velgen door 152-Individuals.
Maar ik vrees ervoor dat je ze zonder meerprijs zal kunnen krijgen.
Comment
-
Ik post 'm hier ook effe want 'ie is carbonzwart metallic (= Individual voor de E60 M5).
*aaaaaaaaaaargh*
Godverdegodverdegodverdomme.
Nou vind ik EINDELIJK 'es foto's van een M5 met indianapolis rood lederen interieur, wil noch m'n Firefox noch m'n IE7 de andere foto's op de pagina openen.
KÃœTPROGRAMMA'S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk post 'm hier ook effe want 'ie is carbonzwart metallic (= Individual voor de E60 M5).
*aaaaaaaaaaargh*
Godverdegodverdegodverdomme.
Nou vind ik EINDELIJK 'es foto's van een M5 met indianapolis rood lederen interieur, wil noch m'n Firefox noch m'n IE7 de andere foto's op de pagina openen.
KÃœTPROGRAMMA'S.
http://www.mobile.de/SID4HUxFWjrftVmzPuv8hGKJw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1143309631A 1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C321B20C331%81O-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100D3500Jindividual BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&top=330&bereich=pkw&id=1111111119 7749357&
Voila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHmmm, niet als optie, da's een code waar ze niet onderuit kunnen.
Misschien wel uit eigen beweging, tegen een kleine meerprijs. Zij nemen de 18" waarmee je 'm bestelt over en vervangen die velgen door 152-Individuals.
Maar ik vrees ervoor dat je ze zonder meerprijs zal kunnen krijgen.
Mijn 2 favorieten qua velgen op een Z4:
De Individual velgen of 101M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenhoeveel kost zo een leder interieur eigenlijk?
bij mercedes kost een designo leder interieur op een C-klasse meer dan 5.000€
het kan ook 7.500€ geweest zijn, straks eens kijken in de brochure
BMW Individual Leder Walknappa:
2.0i/2.5i/2.5si: 5640€
3.0si: 4000€
M: 3440€
(Duiste prijzen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe kans dat je een Individual zag is quasi nihil, 't zal wel eentje geweest zijn met een "standaard" lederen interieur (zonder Individual dus). In het gewone kleurenpallet zitten Silverstone (een érg lichtgrijs), sepang brons (goed lijkend op een wat flets beige) en licht sepang brons (goed lijkend op een wat flets champagne).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eendEventjes foto's posten van mijn vader zijn BMW 525D. Het leer is Gelb. Allemaal mooi op het begin maar nu is het niet meer proper te krijgenWelke buitenkleur heeft hij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsDat is natuurlijk het nadeel aan zo'n kleur...Knap is het alleszinds wel!Welke buitenkleur heeft hij?
Bijgevoegde BestandenSenna, Driven To Perfection
Comment
Comment