Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zorgde (moedwillig maar niet kwaad bedoeld) voor een voortijdig loslaten van de '6 persfoto's op 3 fora (voor het embargo dus) waardoor ik BMW dus mooi een hak heb gezet (onbedoeld) en wat me trouwens m'n login op de MediaPool-database heeft gekost (dat spijt me nog altijd enorm, daarin stonden alle officiële BMW-foto's, men spreekt soms van ettelijke terabytes ... je logt in op de database in München namelijk).
En daar zaten deze niet bij. En dit is een foto die geenszins in de Individual-reeks past, niet qua techniek, niet qua kleuren, niet qua kwaliteit. Niet te vinden op de perssite van BMW.
Ik denk ook dat 't een fotoshop is. Het leder dat te zien is doorheen de voorruit verraadt PS-activiteiten ('t is te duidelijk, het licht op de voorruit zou meer verduisteren).
Volgens worldcarfans zijn het persfoto's van de 2006 modellen voor america.
Ik denk zelf wel dat het persfoto's zijn, maar controleren kan ik dat niet.
Ik heb eens bij de veranderingen gekeken van het persdossier en ik zie dat er een sportpack voor de 6 in america is. Mischien heeft het daar iets mee te maken? Is maar wilde gok hoor. Ben wel benieuwd naar hoe het nu juist zit .
Volgens worldcarfans zijn het persfoto's van de 2006 modellen voor america.
Ik denk zelf wel dat het persfoto's zijn, maar controleren kan ik dat niet.
Ik heb eens bij de veranderingen gekeken van het persdossier en ik zie dat er een sportpack voor de 6 in america is. Mischien heeft het daar iets mee te maken? Is maar wilde gok hoor. Ben wel benieuwd naar hoe het nu juist zit .
Zou kunnen. Is die voorbumper een originele of zou die eventueel van het sportpack kunnen zijn?
Persfoto's worden toch evengoed met photoshop bewerkt? Op een persfoto van de punto grande hebben ze zelf gans de auto vervormd, de wielen waren licht ei-vormig .
"BMW Individual"-nummerplaat vooraan klopt niet inzake proporties, zou breder moeten zijn. 't Perspectief van de letters klopt ook niet met 't perspectief van de auto, lijkt me.
De kleur en vooral het interieur lijken me geshopt. De hoofdsteun die door de voorruit te zien is, is te fel van kleur : de lichtreflectie op de voorruit zou dat lichte leder meer moeten wegmoffelen.
Maar zeker ben ik niet, 'k ben geen expert inzake photoshop.
Origineel is die motorkap alleszins niet. En de foto is zeker geen officiële BMW-foto.
gTa, het is wel een officiele BMW foto. P0021005, dan kan je hem int groot downloaden. Het intrigeerd me wel eigenlijk. Maar ik denk eigenlijk dat het een PS is door BMW. Kijk maar eens in hoge resolutie.
Ik heb trouwens onlangs een 7-serie gezien met de velgen van een M6. Nuja, voor mij waren het klop dezelfde maar misschien waren ze technisch anders, geen idee. Best knap trouwens
Mail is al verstuurd. Ben 'es benieuwd wat ze nu weer gaan antwoorden. 'k Heb al verschillende keren mogen ondervinden dat de persdienst van BMW Duitsland wordt bevolkt door norse wijven (excuse le mot) die liever niet hebben dat je vragen stelt, vooral geen moeilijke en al helemaal niet over zaken die niet al te koop zijn bij de dealer. Die keer dat ik officiële info wou over de E39 540d (die door iemand hier als "zeer zeker officieel bestaand" werd naar voor geschoven), jongens toch wat een geneut.
Comment