Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heeft er iemand een idee wat het bij bmw individual zou kosten (Gta ? ) om een bmw 535d met m-pack in het kleur silverstone (van de m5 ) uit te rusten ? , ik denk dat dit een prachtige combo zou zijn , samen met de styling 172m en de verduisterde ruiten .
heeft er iemand een idee wat het bij bmw individual zou kosten (Gta ? ) om een bmw 535d met m-pack in het kleur silverstone (van de m5 ) uit te rusten ? , ik denk dat dit een prachtige combo zou zijn , samen met de styling 172m en de verduisterde ruiten .
groeten luigi
2.670 EUR in Duitsland (incl. BTW). In België vermoedelijk ca. 2.750 EUR.
een specifieke individualuitrusting (speciale houtinleg, een donkerblauwe metaalkleur en een apart leder o.a.; gTa zal je wel de specifieke cijfertjes en codebenamingen weten te geven) je hebt ook de '7 en Z4 yachtline.
ik vond dat eigenlijk nog meevallen , een gewoon metaalkleur bij bmw zit ook al rond de 800-1000 euro , dus voor individual valt dat mee, je rijdt dan ook met iets wat je niet op elke hoek van de straat ziet rond e .
BMW 525d in Individual maansteen metallic (mondstein).
Zotjes uitgerust, ook, voor een 525d. Active Steering, Dynamic Drive, actieve snelheidsregelaar, verluchte voorzetels, actieve voorzetels, HUD, Night Vision, ...
Moet 58.000 EUR kosten, is 10.000 km van nieuw en rijdt rond sinds mei 2006.
BMW 525d in Individual maansteen metallic (mondstein).
Zotjes uitgerust, ook, voor een 525d. Active Steering, Dynamic Drive, actieve snelheidsregelaar, verluchte voorzetels, actieve voorzetels, HUD, Night Vision, ...
Moet 58.000 EUR kosten, is 10.000 km van nieuw en rijdt rond sinds mei 2006.
En wat is het verschil juist met het standaar zilver? Want op de foto zie je het moeilijk vind ik.
En nog: die Style 32 Radial's mogen niet op een E60/61 vind ik!
Comment