Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bovendien kan je niet voortgaan op de benaming. Zeker niet in België, maar zelfs in 't Duits wordt er afhankelijk van de periode en het model een onderscheid gemaakt tussen de namen, alhoewel daar weinig reden toe is.

b.v.: Leder / erweiterte Lederausstattung (= Individual "basisleder", dat echter niet veel meer omvat dan het gewoon leder bij dat model, en minder uitgebreid is dan het gewoon uitgebreid leder) / Volllederausstattung / Komplettlederausstattung

Geen lijn erin te vinden.

Comment

• Staat er nergens een Individual-prijslijst online?

Of kan iemand mij de prijs vertellen van Individualmetaalkleur (robijnzwart)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
        Staat er nergens een Individual-prijslijst online?

Of kan iemand mij de prijs vertellen van Individualmetaalkleur (robijnzwart)?
        op welke wagen ?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
          op welke wagen ?

6 coupé

Comment

6 coupé
            Een M6 of een gewone ?
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              Een M6 of een gewone ?

Een gewone, anders had 'k het wel gezegd

Er staat toch geen prijslijst online hé, of heb ik niet goed gezocht?

Comment

Een gewone, anders had 'k het wel gezegd
                sorry, dan weet ik het ook niet

Er staat toch geen prijslijst online hé, of heb ik niet goed gezocht?
                ze moet ergens te vinden zijn ... god weet waar
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb hier een duitse prijslijst gevonden, maar dat vertelt enkel de prijs van de packetten. Kleur appart staater niet bij.

EDIT: Heb ik het correct dat dit iets van een €2300 is zonder btw en €2700 met ofzo...
                  Last edited by ; 15/01/2007, 14:35.

Comment

• ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                      ik heb hier een duitse prijslijst gevonden, maar dat vertelt enkel de prijs van de packetten. Kleur appart staater niet bij.

EDIT: Heb ik het correct dat dit iets van een €2300 is zonder btw en €2700 met ofzo...

Ge hebt het correct, denk ik

Comment

• BMW Individual heeft een nieuwe velg !!!!

Ze heet officieel "V-spaak 228 I", en komt b.v. op de BMW E92 ('3 coupé) in 19", in de gekende maten.

Ze lijkt als twee druppels water op de gekende "V-spaak 152 I" velgen, die op de E92 in het gamma blijft in 18". De nieuwe Styling 228-velg heeft de V-spaakjes ietsje dichter bij elkaar staan.

Foto's zijn er nog niet, wel al een "idee" in de nieuwe Duitse prijslijsten (maart 2007).

Comment

• Printscreen.
                          Last edited by ; 10/06/2008, 18:48.

Comment

• Nieuwe lederkleuren voor de BMW '3 reeks (Individual) :
                            • champagne (was er al)
                            • platina (was er al)
                            • oxidebruin (was er al)
                            • syrahblauw (was er al)
                            • "carneol"-rood
                            • cohibabruin

Ook nieuw is dat je bij de Individual-pakketten de ring die in de stuurwielkrans hebt, nu ook in 't leder kan krijgen in dezelfde tint als de zetelbekleding. Dus niet meer verplicht in dezelfde materie als de interieurlijsten (hout, pianolak).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Nieuwe lederkleuren voor de BMW '3 reeks (Individual) :
                              • champagne (was er al)
                              • platina (was er al)
                              • oxidebruin (was er al)
                              • syrahblauw (was er al)
                              • "carneol"-rood
                              • cohibabruin
                              Ook nieuw is dat je bij de Individual-pakketten de ring die in de stuurwielkrans hebt, nu ook in 't leder kan krijgen in dezelfde tint als de zetelbekleding. Dus niet meer verplicht in dezelfde materie als de interieurlijsten (hout, pianolak).
                              Heb je foto's van dat 'carneol' rood en cohiba ' bruin ? Naar welke tint zouden ze gaan ?

Comment

• E36 M3 3.2 individual

lachssilber laat maar iets weten als je dit liever niet hebt

Comment

• Wat is er Individual aan? De buitentint?

Binnenin zie ik 't standaard zwarte nappaleder (ik vermoed wél dat het de gewone optionele "uitgebreide nappalederen uitvoering" is, aangezien ik stikkingnaden meen te zien aan de middenconsole) en de standaard hout-uitvoering van de E36 M3 sedan.

De buitentint is op foto altijd moeilijk te raden, zeker tussen de veelheid blauw-, blauwpaars-, paars- en zwartpaarstinten die je al bij BMW en BMW Individual kon krijgen.
                                  Afgaand op wat ik nog weet van de toenmalige tinten (het vervaagt, als je er niet meer mee bezig bent), zou ik deze kleur als nachtblauw bestempelen, gesteld dat 't Individual is.

Maar 't kan net zo goed een te donkere foto zijn en madeiraviolet zijn (soms ook madeirazwart genoemd). Veilchenblau had je toen ook, maar dat was lichter. En er waren er nog een pak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Heb je foto's van dat 'carneol' rood en cohiba ' bruin ? Naar welke tint zouden ze gaan ?
                                    Neen, geen foto's. Cohibabruin zal wel sigarenbruin zijn, Cohiba is een top sigarenmerk. Wat dat "corneolrot" (corneool-rood) is, kan ik niet uit de naam afleiden. Ik vermoed een rood dat donkerder is dan 't rood van de E92/E93, een iets warmer rood, dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten

lachssilber laat maar iets weten als je dit liever niet hebt
                                      Jammer trouwens van die soundboards.

Comment

• kleur is dunkelblau is dit individual?

interieur is volleder

Comment

• ik vind em waanzinnig lekker in dat kleur

Comment

Working...
                                          X