Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
    das niet officieel bmw zeker die twee kleuren? anders nog redelijk geslaagd te noemen.
    Toch wel, er waren twéé versies van de Individual Z8 : ivoor uni met grijs metallic, en de andere was zilver metallic met zwart uni.

Kijk eens op pagina 1 van dit topic. Allez, hier met name.

Comment

• holy " bruin pakske " die met dat zwart met dat zilver die is pas mooi :shocked!:

dat ze de z8 nog mooier konden maken

Comment

holy " bruin pakske " die met dat zwart met dat zilver die is pas mooi :shocked!:

Raar maar waar ... er zijn er meer in 't de combinatie ivoor/grijs dan dat er zilver/zwarte zijn. En je vindt ze nu bijna niet meer ... ze staan inmiddells allemaal wel in de showroom van enkele érg rijke verzamelaars.

Overigens vind ik het interieur van de zilver/zwarte versie maar wat flets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
          holy " bruin pakske " die met dat zwart met dat zilver die is pas mooi :shocked!:

Raar maar waar ... er zijn er meer in 't de combinatie ivoor/grijs dan dat er zilver/zwarte zijn. En je vindt ze nu bijna niet meer ... ze staan inmiddells allemaal wel in de showroom van enkele érg rijke verzamelaars.

Overigens vind ik het interieur van de zilver/zwarte versie maar wat flets.
          pfft, don't care, gij zijt teveel eisend

Comment

• Mocht 'k een gewone Z8 willen in tweedehands, dan 't liefst een topaasblauw metallic exemplaar met het volledig beige interieur. Als tweede keuze een zwart uni exemplaar met het bicolor beige/zwart interieur.

Maar het knapste interieur was toch van de V8 Roadster waarmee 'k reed : Alpina-blauw metallic exterieur, interieurlijsten in mat Alpina-blauw metallic, leder Walknappa crèmebeige gecombineerd met Alpina-blauw alcantara.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RS
              heb denk ik ooit nog foto's gezien te hebben van een z8 met zwart/rode combinatie
              Toevallig geen foto meer van, lijkt me wel een mooie combinatie. Die combinatie bevalt me alleszins bij de maybach!
              't was dus die zwart/zilver op het salon, moet dat rood gedroomd hebben blijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                messing metallic

*rrrrrr*
                mooi!

het heeft wat weg van olivin...die kleur staat hoog in mijn bmw-kleuren top10-parade-lijst-overzicht-best-of-etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                  heb denk ik ooit nog foto's gezien te hebben van een z8 met zwart/rode combinatie
                  Toevallig geen foto meer van, lijkt me wel een mooie combinatie. Die combinatie bevalt me alleszins bij de maybach!
                  't was dus die zwart/zilver op het salon, moet dat rood gedroomd hebben blijkbaar
                  Neen ... ik herinner me ook een zwart/rode bicolor Z8 ... maar ik weet van geen kanten meer van waar. Daarom dat ik nog niet op jouw post reageerde, omdat ik eerst effe wou nadenken van waar ik me die herinner.

Origineel BMW is 't alvast niet, zelfs via Individual kon je de Z8 niet laten personaliseren, tenzij dan in de twee gekende versies.

Ik vermoed (maar ik ben niet zeker) dat het van een schaalmodel ofzo zal geweest zijn ... want ik kan me niet herinneren dat ik 'm live heb gezien, en een 1:1 zal 't ook wel niet geweest zijn, zeker ?

Comment

Neen ... ik herinner me ook een zwart/rode bicolor Z8 ... maar ik weet van geen kanten meer van waar. Daarom dat ik nog niet op jouw post reageerde, omdat ik eerst effe wou nadenken van waar ik me die herinner.

Origineel BMW is 't alvast niet, zelfs via Individual kon je de Z8 niet laten personaliseren, tenzij dan in de twee gekende versies.

Ik vermoed (maar ik ben niet zeker) dat het van een schaalmodel ofzo zal geweest zijn ... want ik kan me niet herinneren dat ik 'm live heb gezien, en een 1:1 zal 't ook wel niet geweest zijn, zeker ?

ik herinner me dat het ook op een salon was, misschien een photoshop van die zwart/zilver die in 2002 in Essen stond
                    de neus was er wel niet op te zien denk ik, dat had zeker opgevallen
                    moet uit een hoek geweest zijn vanwaar je alleen het zilver op de zijkant kon zien...

maarja alst een photoshop was had jij dat wel gezien zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa

ik herinner me dat het ook op een salon was, misschien een photoshop van die zwart/zilver die in 2002 in Essen stond
                      de neus was er wel niet op te zien denk ik, dat had zeker opgevallen
                      moet uit een hoek geweest zijn vanwaar je alleen het zilver op de zijkant kon zien...

maarja alst een photoshop was had jij dat wel gezien zeker ?
                      Pffff, ik weet het écht niet meer. Ik herinner 't me niet welke foto het was, en durf zéker niet zeggen dat 't een PS was. En nu je 't zegt, ik herinner me ook een bicolor-paint maar zonder dat de neus ook een anderskleurige bumper meekreeg.

Maybe we shall never know ?

Comment

Maybe we shall never know ?
                        vrees er voor

allesinds mooi combinatie dat zwart met zo'n donkerrood

een alpine witte met williams blauwe zijkant en neus zou ook nog niet mis zijn denk :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                          Tegen wanneer worden de '5, '6 Coupé en '6 Cabrio uitgebracht in de Yachtline-uitvoering?

Comment

• BMW M3 Individual Collection
                            *Petrol Mica
                            *Ecru Pearl Nappa full leather

Njammie

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Lijstje met alle BMW kleuren..

000 Primer Primer Standard Grey 51 91 9 061 780
                              001 Nevada Nevada Standard Brown
                              002 Colorado Colorado Standard Orange
                              003 Condorgelb Condor Yellow Standard Yellow
                              004 Manila Manila Standard Ivory
                              005 Tampico Tampico Standard Beige
                              006 Sahara Sahara Standard Beige
                              007 Hellelfenbein (Taxi) Light Ivory Standard Ivory 51 91 1 819 299
                              008 Ceylon Ceylon Metallic Gold
                              009 Sienabraun Siena Brown Metallic Brown
                              012 Sierrabeige Sierra Beige Standard Brown
                              013 Topasbraun Topas Brown Metallic Brown
                              016 Iberischrot Iberian Red Standard Red
                              018 Rubinrot Ruby Red Metallic Red
                              020 Korall Coral Standard Red
                              021 Malaga Malaga Standard Maroon
                              022 Inka Inka Standard Orange
                              023 Granada Granada Standard Red
                              024 Verona Verona Standard Red
                              025 Granatrot Granat Red Metallic Red
                              027 Madeira Madeira Standard Maroon
                              028 Phonix Phonix Standard Orange
                              031 Rot Red Metallic Red
                              035 Granatrot Garnet Red Metallic Red
                              036 Riviera Riviera Standard Blue
                              037 Fjord Fjord Blue Metallic Blue
                              039 Pacific Pacific Blue Standard Blue
                              040 Nachtblau midnight Blue Metallic Blue
                              041 Atlantikblau Atlantic Blue Standard Blue
                              042 Baikal Baikal Blue Metallic Blue
                              044 Pastellblau Pastel Blue Standard Blue
                              045 Arctisblau Arctic Blue Metallic Blue 51 91 1 851 635
                              052 Hennarot Henna Red Standard Red 51 91 1 866 579
                              053 Bordeauxrot Bordeaux Red Standard Red
                              054 Ozeanblau Ocean Blue Standard Blue
                              055 Anthrazitgrau Anthracite Grey Metallic Grey
                              056 Derby Derby Standard Grey
                              057 Polaris Polaris Silver Metallic Silver
                              058 Bristol Bristol Standard Blue
                              059 Caribe Caribe Standard Blue
                              060 Polaris Polaris Metallic Silver 51 91 1 851 625
                              062 Schilfgrun Reed Green Standard Green
                              063 Amazonitgrun Amazon Green Metallic Green
                              064 Turmalingrun Tourmaline Green Metallic Green
                              065 Turkis Turquoise Green Metallic Green
                              066 Florida Florida Standard Green
                              068 Tundra Tundra Metallic Green
                              070 Golf Golf Standard Yellow
                              071 Agave Agave Green Standard Green
                              072 Taiga Taiga Metallic Green
                              073 Turf Pine Green Standard Green
                              075 Resedagruen Reseda Green Metallic Green 51 91 1 848 491
                              076 Amazonasgrun Amazon Green Standard Green
                              078 Jadegrun Jade Green Standard Green
                              079 Mintgrun Mint Green Standard Green
                              083 Polizeweiss Police White Standard White 51 91 1 237 902
                              084 Blau Blue Metallic Blue
                              085 Chamonix Chamonix White Standard White 51 91 1 813 067
                              086 Schwarz Black Standard Black 51 91 1 813 070
                              087 Graphit Graphite Metallic Black 51 91 1 866 583
                              094 Hellminzegruen Light Mint Green Standard Green
                              097 Minzegruen Mint Green Standard Green
                              115 Dolmitgrau Dolmit Grey Metallic Grey
                              121 Mattschwartz Black Matte Standard Black
                              127 Madison Madison Metallic Silver
                              128 Gazellenbeige Gazelle Beige Standard Beige 51 91 1 930 081
                              136 Alaskablau Alaska Blue Metallic Blue
                              137 Perlmutt Mother of Pearl Metallic White
                              138 Zinnoberrot Cinnabar Red Standard Red 51 91 1 930 082
                              139 Bronzitbeig Bronze Beige Metallic Beige 51 91 1 907 208
                              140 Biskayablau Biscay Blue Standard Blue
                              141 Zederngrun Cedar Green Standard Green
                              142 Sepiabraun Sepia Brown Standard Brown
                              143 Kaschmir Cashmere Metallic Beige 51 91 1 872 270
                              146 Alpinweiss Alpine White Standard White 51 91 1 880 835
                              147 Safaribeige Safari Beige Standard Beige 51 91 1 880 834
                              148 Koronagelb Korona Yellow Standard Yellow
                              149 Saphirblau Sapphire Blue Metallic Blue 51 91 1 880 839
                              151 Ascotgrau Ascot Grey Metallic Grey 51 91 1 880 837
                              152 Zypressengrun Cypress Green Metallic Green
                              153 Olivgrun Olive Green Metallic Green
                              154 Brasilbraun Brazil Brown Metallic Brown
                              155 Karneolrot Karnal Red Metallic Red
                              157 Kastanienrot Chestnut Red Metallic Red
                              162 Klassischschwartz Classic Black Metallic Black
                              170 Bahamabeige Bahamas Beige Metallic Beige 51 91 1 907 209
                              171 Opal Opal Green Metallic Green 51 91 1 900 736
                              172 Karminrot Carmine Red Standard Red 51 91 1 930 083
                              173 Lapisblau Lapis Blue Standard Blue 51 91 1 907 222
                              174 Bajarot Baja Red Metallic Red
                              176 Saturnblau Saturn Blue Standard Blue 51 91 1 930 084
                              177 Achatgruen Agate Green Metallic Green 51 91 1 907 210
                              178 Balticblau Baltic Blue Metallic Blue 51 91 1 900 737
                              179 Acaiagrun Acaia Green Standard Green
                              180 Basaltblau Basalt Blue Standard Blue
                              181 Diamantschwarz Diamond Black Metallic Black 51 91 1 930 070
                              182 Smaragdgruen Emerald Green Metallic Green 51 91 1 935 047
                              183 Carribbeanblau Carribbean Blue Metallic Blue
                              184 Delphin Dolphin Metallic Grey 51 91 1 907 211
                              185 Cosmosblau Cosmos Blue Metallic Blue 51 91 1 930 068
                              186 Diamantgrau Diamond Grey Metallic Grey
                              187 Savannabeige Savanna Beige Standard Beige
                              188 Platanengrun Platana Green Metallic Green 51 91 1 930 069
                              189 Cirrusblau Cirrus Blue Metallic Blue 51 91 1 935 057
                              194 Pustagrun Pubta Green Standard Green 51 91 1 907 225
                              196 Zobelbraun Sable Brown Metallic Brown 51 91 1 930 071
                              198 Royalblau Royal Blue Metallic Blue 51 91 1 935 067
                              199 Burgundrot Burgundy Red Metallic Red 51 91 1 907 212
                              203 Lachssilber Salmon Silver Metallic Silver 51 91 1 935 037
                              204 Columbiansilber Columbian Silver Metallic Silver
                              205 Malachitgruen Malachite Green Metallic Green 51 91 1 935 077
                              207 Atlantisblau Atlantic Blue Metallic Blue 51 91 1 973 945
                              212 Nerzbraun Mink Brown Metallic Brown 51 91 1 935 087
                              214 Burgundrot II Burgundy Red II Metallic Red
                              218 Alpinweiss II Alpine White Standard White 51 91 9 102 478
                              219 Luxorbeige Luxor Beige Metallic Brown 51 91 1 935 097
                              222 Marrakeschrot Marrakesh Red Standard Red
                              224 Weinrot Vine Red Standard Red 51 91 1 973 947
                              225 Bermudablau Bermuda Blue Metallic Blue
                              228 Onyxschwarz Onyx Black Metallic Black
                              229 Sebringgrau Sebring Grey Metallic Grey 51 91 1 052 113
                              231 Mineralblau Mineral Blue Metallic Blue 51 91 1 973 948
                              232 Stratosgrau Stratos Grey Metallic Grey
                              235 Brilliantsilber Brilliant Silver Metallic Silver
                              237 Granitsilber Granite Silver Metallic Silver 51 91 1 052 069
                              239 Tabakbraun Tobacco Brown Metallic Brown
                              241 Titanblau Titanic Blue Metallic Blue
                              243 Nogarosilber Blue Silver Metallic Silver 51 91 1 052 112
                              244 Sterlingsilber Sterling Silver Metallic Silver 51 91 9 061 827
                              246 Topazrot-violett Topas Red-Violet Metallic Red
                              247 Barbadosgrun Barbados Green Metallic Green 51 91 1 052 155
                              249 Perlgruen Pearl Green Metallic Green
                              250 Macaoblau Macao Blue Metallic Blue 51 91 1 052 111
                              251 Toskanagrun Toskana Green Metallic Green
                              252 Calypsorot Calypso Red Metallic Red 51 91 9 061 834
                              253 Pur Blau Pure Blue Metallic Blue 51 91 1 052 102
                              255 Neonblau Neon Blue Metallic Blue 51 91 1 052 136
                              256 Tobagoblau Tobago Blue Metallic Blue 51 91 1 052 156
                              257 Toprot Top Red Standard Red 51 91 9 061 673
                              259 Brokatrot Brocade Red Metallic Red 51 91 1 052 074
                              260 Magic Violett Magic Violet Metallic Purple 51 91 1 052 098
                              262 Neongruen Neon Green Metallic Green 51 91 1 052 137
                              263 Dunkelblau Dark Blue Metallic Blue 51 91 1 052 186
                              264 Fungelb fun yellow Standard Yellow 51 91 9 061 672
                              265 Weissalu White Aluminum Metallic White 51 91 2 323 168
                              266 Lagunengruen Lagoon Green Metallic Green 51 91 1 052 054
                              267 Dakar Gelb II Dakar Yellow Standard Yellow 51 91 1 052 199
                              269 Arctisgrau Artic Green Metallic Green 51 91 1 052 250
                              270 Konigblau King Blue Metallic Blue
                              271 Urgruen Primal Green Metallic Green 51 91 9 061 670
                              273 Islandgrun Island Green Metallic Green 51 91 9 061 855
                              274 Mugellorot Mugello Red Standard Red 51 91 1 052 195
                              275 Bostongruen Boston Green Metallic Green 51 91 1 052 214
                              276 Avusblau Avus Blue Metallic Blue 51 91 1 052 146
                              278 Traumschwartz Dream Black Metallic Black 51 91 9 061 671
                              280 Gletscherblau Glacier Blue Metallic Blue 51 91 9 061 848
                              281 Sienarot Sienna Red Metallic Red 51 91 1 052 222
                              282 Samanabgeige Samana Beige Metallic Beige 51 91 1 052 254
                              283 Daytonaviolett Daytona Violet Metallic Purple 51 91 1 052 147
                              286 Cordobarot Cordoba Red Metallic Red 51 91 1 052 336
                              287 Mauritiusblau Mauritius Blue Metallic Blue 51 91 1 052 055
                              288 Moreagruen Morea Green Metallic Green 51 91 1 052 258
                              289 Dunkelgruen Dark Green Standard Green 51 91 1 052 191
                              290 Maledivenblau Maledavian Blue Metallic Blue 51 91 1 052 242
                              294 Lazerblau Laser Blue Metallic Blue 51 91 9 061 841
                              295 Samoablau Samoa Blue Metallic Blue 51 91 1 052 210
                              296 Sumatragelb Sumatra Yellow Metallic Yellow 51 91 1 052 262
                              297 Montrealblau Montreal Blue Metallic Blue 51 91 1 052 340
                              299 Technoviolett Techno Violet Metallic Violet 51 91 1 052 360
                              300 Alpinweiss Alpine White Standard White 51 91 1 052 274
                              301 Kaschmirebeige Cashmere Beige Metallic Beige 51 91 1 052 079
                              302 Madeiraviolett Maderia Violet Metallic Purple 51 91 1 052 380
                              303 Cosmosschwarz Cosmos Black Metallic Black 51 91 1 052 304
                              304 Violettschwarz Violet Black Standard Purple 51 91 1 052 344
                              305 Petrol Mica Petrol Mica Metallic Grey 51 91 1 052 356
                              306 Atlantablau Atlanta Blue Metallic Blue 51 91 1 052 476
                              307 Dunkelgruen II Dark Green II Standard Green 51 91 1 052 278
                              308 Brilliantrot Brilliant Red Standard Red 51 91 9 061 860
                              309 Arctissilber Arctic Silver Metallic Silver 51 91 1 052 206
                              310 Fjordgrau Fjord Grey Metallic Grey 51 91 1 052 234
                              312 Brit-Racing-Green Brit Racing Green Standard Green 51 91 1 052 545 Yes
                              314 Hellrot Bright Red Standard Red 51 91 1 052 270
                              315 Tizianrot Tizian Red Standard Red 51 91 1 052 060
                              316 Violettrot Violet Red Standard Red 51 91 1 052 225
                              317 Orientblau Orient Blue Metallic Blue 51 91 1 052 238
                              318 Santorinblau Santorin Blue Standard Blue 51 91 2331 954
                              319 Palmettogrun Palmetto Green Metallic Green 51 91 1 052 368
                              321 Kobaltblau Cobalt Blue Standard Blue
                              322 Nauticgruen Nautic Green Standard Green 51 91 9 061 864
                              323 Mystikerrot Mystic Red Metallic Red
                              324 Oxfordgruen Oxford Green Metallic Green 51 91 1 052 246
                              326 Tuerkisgruen Turquoise Green Standard Green 51 91 1 052 473
                              327 Santorinblau II Santorin Blue II Standard Blue 51 91 1 052 548 Yes
                              328 Violettrot II Violet Red II Standard Red 51 91 1 052 312
                              329 Vulkangrau Vulcan Grey Standard Grey 51 91 1 052 064
                              330 Sternformigblau Astral Blue Metallic Blue
                              331 Mohavebraun Mohave Brown Metallic Brown 51 91 1 052 324
                              334 Glaciergrun Glacier Green Metallic Green 51 91 1 052 372
                              335 Estorilblau Estoril Blue Metallic Blue 51 91 1 052 402
                              336 Agaischblau Aegean Blue Metallic Blue 51 91 1 052 549 Yes
                              337 Dakargelb II Dakar Yellow II Standard Yellow 51 91 1 052 364
                              338 Seidenblau Silk Blue Metallic Blue
                              339 Aspensilbe Aspen Silver Metallic Silver 51 91 1 052 332
                              341 Panamabraun Panama Brown Metallic Brown 51 91 1 052 406
                              342 Graphite Graphite Metallic Grey
                              343 Canyonrot Canyon Red Metallic Red 51 91 1 052 410
                              346 Navarraviolett Navarra Violet Metallic Violet 51 91 1 052 328
                              347 Shwartz Mica Black Mica Metallic Black 51 91 1 052 559 Yes
                              348 Aubergine Aubergine Standard Red 51 91 1 052 414
                              349 Eisblau Ice Blue Metallic Blue
                              351 Kyalamiorange Kyalamiorange Standard Orange
                              352 Limonit Lime Metallic Green 51 91 1 052 554 Yes
                              353 Ascotgruen Ascot Green Metallic Green 51 91 1 052 320
                              354 Titansilber Titanium Silver Metallic Silver 51 91 1 052 565
                              355 Byzanz Byzantium Metallic Orange 51 91 1 052 422
                              356 Vermontgrun Vermont Green Metallic Green 51 91 1 052 503
                              357 Sierra Red Sierra Red Metallic Red 51 91 1 052 537
                              358 Evergreen Evergreen Standard Green 51 91 1 052 540
                              359 Mora Mora Metallic Purple 51 91 1 052 555 Yes
                              360 Sorrentblau Sorrent Blue Metallic Blue 51 91 1 052 316
                              362 Sienarot II Sienna Red II Metallic Red 51 91 1 052 568
                              363 Biarritzblau Biarritz Blue Metallic Blue 51 91 1 052 507
                              364 Topazblau Topaz Blue Metallic Blue 51 91 1 052 666
                              365 Ziegelrot Brick Red Standard Red 51 91 1 052 642
                              366 Imolarot Imola Red Standard Red
                              367 Alaskablau Alaska Blue Metallic Blue 51 91 1 052 300 Yes
                              369 Romanticrot Romantic Red Metallic Red 51 91 1 052 558
                              372 Stahlblau Steel Blue Metallic Blue 51 91 1 052 571
                              374 Nepalsilber Nepal Silver Metallic Silver 51 91 1 052 308
                              376 Lightgelb Light Yellow Metallic Yellow 51 91 1 052 669
                              379 Velvetblau Velvet Blue Metallic Blue 51 91 1 052 563
                              381 Lemans-Blau LeMans Blue Metallic Blue 51 91 0025 919
                              386 Farngrun Fern Green Metallic Green 51 91 1 052 574
                              389 Hell-elfenbein II Light Ivory Standard White 51 91 1 052 514
                              390 Royalrot Royal Red Metallic Red 51 91 1 052 645
                              392 Marrakeschrot II Marrakesh Red II Standard Red 51 51 2309 874
                              393 Meergrun Sea Green Metallic Green 51 91 1 052 632
                              395 Sundown Sundown Metallic Red 51 91 1 052 560 Yes
                              397 Anthrazit Anthracite Metallic Black 51 91 1 052 648
                              398 Kirunaviolett Kiruna Violet Metallic Purple 51 91 1 052 511
                              399 Atlantis Atlantis Metallic Green 51 91 1 052 552 Yes
                              400 Stahlgrau Steel Grey Metallic Grey 51 91 1 052 651
                              402 Fashionrot 2 Fashion Red Standard Red 51 91 1 052 546 Yes
                              405 Imolarot II Imola Red II Standard Red 51 91 1 052 629
                              406 Orinoco Orinoco Metallic Grey 51 91 1 052 557 Yes
                              408 Palmettogrun II Palmetto Green II Metallic Green 51 91 1 052 543
                              411 Pearlbeige Pearl Beige Metallic Beige 51 91 1 052 654
                              413 Fidschigrun Fiji Green Standard Green 51 91 1 052 547 Yes
                              415 Hellrot II Bright Red II Metallic Red 51 91 0 006 913
                              416 Carbonschwartz Carbon Black Metallic Black 51 91 1 052 660
                              418 Impalabraun Impala Brown Metallic Brown 51 91 1 052 657
                              419 Turkis Turquoise Metallic Green 51 91 0004 017
                              421 Bronzit Bronze Metallic Gold 51 91 0 004 020
                              425 Silverstone Silverstone Metallic Silver 51 91 1 052 663
                              427 Neongelb Neon Yellow Standard Yellow
                              430 Oxfordgruen II Oxford Green II Metallic Green 51 91 0 006 535
                              433 Apricot Apricot Metallic Red 51 91 0 006 919 Yes
                              436 Mahagoni Mahogany Metallic Brown 51 91 0 025 910
                              438 Japanrot Japan Red Standard Red 51 91 0 009 166
                              440 Stratus Stratus Metallic Silver 51 91 0 025 916
                              441 Pazifikblau Pacific Blue Metallic Blue 51 91 2 351 566
                              442 Graugrun Grey Green Metallic Green 51 91 0 025 913
                              443 Saharabeige Sahara Beige Metallic Beige 51 91 0 005 252
                              444 Skarabaesgruen Scarab Green Metallic Green 51 91 0 008 694 Yes
                              445 Phonixgelb Phoenix Yellow Metallic Yellow 51 91 0 026 066
                              447 Frostblau Frost Blue Metallic Blue 51 91 7 651 333
                              448 Laguna Seca Laguna Seca Blue Standard Blue 51 91 0 026 069
                              449 Schiefergrun Slate Green Metallic Green 51 91 0 026 324
                              451 Aqua Aqua Metallic Blue 51 91 1 052 551 Yes
                              452 Amethyst Amethyst Metallic Purple 51 91 1 052 550
                              453 Nachtblau Midnight blue Metallic Blue 51 91 1 052 556 Yes
                              454 Tannengrun Tannen Green Metallic Green 51 91 1 052 561 Yes
                              468 Pistaziengrun Pistachio Green Metallic Green 51 91 0 026 063
                              470 Flamencorot Flamenco Red Metallic Red 51 91 0 137 939
                              472 Sterlinggrau Sterling Gray Metallic Grey 51 91 0 136 774
                              474 Sepia Sepia Metallic Brown 51 91 0 008 690 Yes
                              475 Black Sapphire Black Sapphire Metallic Blue 51 91 0 026 327
                              476 Ambra Amber Metallic Gold 51 91 0 137 937
                              478 Satinbeige Satin Beige Metallic Beige 51 91 0 138 236
                              481 Kalaharibeige Kalahari Beige Metallic Beige 51 91 0 138 230
                              482 Toledoblau Toledo Blue Metallic Blue 51 91 0 138 231
                              501 Blau Blue Blue
                              503 Tuerkis Turquoise Green
                              504 Blau Blue Blue
                              505 Silber Silver Silver
                              506 Klassischschwartz Classic Black Black
                              507 Silbergraphit Silver Graphite Grey
                              508 Rotrauch Red Smoke Red
                              509 Rotrauch Red Smoke Red
                              510 Daytonaorange Daytona Orange Orange
                              511 Havanagold Havana Gold Gold
                              518 Rot Red Red
                              519 Schwarz Black Black
                              520 Gruenrauch Green Smoke Green
                              524 Bayerischblau Bavarian Blue Blue
                              526 Bol D Bol D Standard Red
                              529 Curry Curry Metallic Gold
                              530 Silber Silver Metallic Silver
                              531 Rot Red Metallic Red
                              532 Schwarz Black Metallic Black
                              533 Blau Blue Metallic Blue
                              534 Verbranntorange Burnt Orange Metallic Orange
                              538 Monzablau Monza Blue Blue
                              541 Rot Red Metallic Metallic Red
                              542 Alaskablau Alaska Blue Blue
                              544 Pazifikblau Pacific Blue Blue
                              545 Balligsilber Spheric Silver Silver
                              546 Gold Gold Metallic Gold
                              548 Silberbeige Silver Beige Silver
                              549 Azurblau Azure Blue Blue
                              551 Rot Red Metallic Red
                              552 Phonixgold Phoenix Gold Gold
                              553 Rotrauch Red Smoke Red
                              556 Rotsilber Red Silver Red
                              558 Pazifikblau Pacific Blue Blue
                              559 Polaris Polaris Silver
                              561 Silber Silver Smoke Silver
                              562 Hennarot Henna Red Red
                              563 Polaris Polaris Metallic Silver
                              566 Rot Red Metallic Metallic Red
                              572 Magentarot Magenta Red Red
                              573 Balligsilber Spheric Silver Silver
                              576 Madison Madison Metallic Silver
                              577 Nuerburgruen Nuerburg Green Green
                              583 Motorsport White Motorsport White White
                              589 Pferd Bronco Beige
                              603 Arizonasonne Arizona Sun Metallic Gold 51 91 0 008 692 Yes
                              613 Arabergold Arabian Gold Gold
                              622 Skarabaesgrun Scarab Green Metallic Green
                              624 Sepiaviolett Sepia Violet Metallic Purple
                              640 Birkenguren Birch Green Green
                              668 Schwartz II Black II Standard Black 51 91 1 052 171
                              717 Cortinagrau Cortina Gray Grey
                              755 Keramikblau Ceramin Beige
                              891 Moccabraun Mocha Brown Metallic Brown 51 91 0 146 477
                              892 Titangrau Titanium Grey Metallic Grey 51 91 0 138 232
                              894 Chiarettorot Chariot Red Metallic Red 51 91 0 138 234
                              896 Bluewater Bluewater Metallic Blue 51 91 0 138 237
                              897 Turmalinviolett Tourmaline Violet Metallic Purple 51 91 0 138 235
                              999 Perlweiss Pearl White

cc

Comment

• Sjonge, staan me daar een lading fouten in, zeg.

Comment

Sjonge, staan me daar een lading fouten in, zeg.
                                  Waar blijft die verbetering..

cc

Comment

gTa, het minste wat ik nu verwacht van u is van alle kleuren minstens 1 foto van 1 auto in die kleur.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      gTa, het minste wat ik nu verwacht van u is van alle kleuren minstens 1 foto van 1 auto in die kleur.
                                      Gij gelooft nog in sprookjes.

Comment

• Is dit al juister?

cc

Comment

• juist of niet, tis verschrikkelijk om deze pagina te bekijken zo
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X