Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door gTaSjonge, staan me daar een lading fouten in, zeg.
Ik had eigenlijk ook iets in die aard verwacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door gTaSjonge, staan me daar een lading fouten in, zeg.
Comment
-
gTa, je mening over deze compact :
323ti Compakt
Volleder Nappa Haselnuss
Wurzelholz
Individual Pappel hell
Chromline Interieur
Klima, elektr. Stahlschiebedach
Traktionskontrolle, 4 Airbags, el. FH
Sportsitze inkl. Sitzheizung Fahrer und Beifahrer
Park Distance Control, Bordcomputer
M-Aerodynamic, KAW Tieferlegung mit härteverstellbaren KONI Dämpfern
8.5 und 9.5x17 Kerscher Felgen dreiteilig poliert mit 215/40/17 und 245/35/17
Kerscher Frontschürze E46 M3, Scheinwerferblenden, Heckscheibenblende
G-Power Edelstahl Sportauspuff Mediumsound ab KAT
Distanzscheiben
Comment
-
Zie BMW Lovers topic.
Da's een 'gewone' BMW compact "Luxus Edition". Dat pakket (kostte iets van een dikke 250.000 BF als ik me niet vergis, omgerekend uit DM want ik dacht niet dat het pack hier te krijgen was). 't Is eigenlijk een soort Individual-pack dat gewoon op de optielijst stond.
- metaalkleur (beperkt aantal kleuren)
- uitgebreid leder Nappa (lichtgrijs, zwart, hazelnoot en champagne)
- uitgebreid houtfineer (populier natuur, zonder meerprijs ook esdoorn)
- witte pinkertjes
- 16" Classic Styling velgen
- bumpers & zijschorten volledig in koetswerkkleur
- zwarte interieurhemel
- Chrome-Line interieur
- ... (nog een aantal gewonere opties die erbij zaten)
Erg zeldzaam, kom je in België nagenoeg niet tegen (nergens eigenlijk, 't zijn zeldzame beestjes).
Heb er eentje gezocht, maar vond er toen geen met de zes-cilinder.
Comment
-
Wat kan ik verder zeggen ?
Dat de eigenaar een ongelofelijke stommekl°°t is door zo'n zeldzaam ding ('t is eentje van de laatste ook, te zien aan de B-stijl [op deur] die in koetswerkkleur is en niet in die matzwarte plakfolie) zo te verneuken.
Ze moesten de eigenaar castreren.
Comment
-
Valt wel mee, maar die grijze grille moest wel niet. Verder vind ik die bruine kleur van die zetels superlelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoeveel is eigenlijk de meerprijs voor een maritime uitvoering op een Z4?
Op de CC op www.bmw.be kun je een Z4 configureren met maritieme uitrusting.
Een Z4 3.0i Individual met alles erop en eraan => 65.000€ .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoeveel is eigenlijk de meerprijs voor een maritime uitvoering op een Z4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big LetomskiOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoeveel is eigenlijk de meerprijs voor een maritime uitvoering op een Z4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Le Big LetomskiOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoeveel is eigenlijk de meerprijs voor een maritime uitvoering op een Z4?
de kofferruimte is wel acceptabel voor een roadster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big LetomskiOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Le Big LetomskiOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoeveel is eigenlijk de meerprijs voor een maritime uitvoering op een Z4?
de kofferruimte is wel acceptabel voor een roadster
Moest ik geen kinderen hebben en over genoeg kapitaal beschikken staat zo'n Z4 3.0i toch op nummer 1. Wel zonder een maritieme uitrusting, want dat is toch mijn smaak niet echt.
Zwart exterieur
Rood vollederen nappa interieur
Al sierlijsten
Individual velgen
Witte pinkers
*Droom* *Droom*
Comment
-
gTa, kan je individual ook achteraf krijgen? Of enkel af-fabriek
Stel dat je zo een halfjahreswagen op de kop kan tikken in de juiste buitenkleur maar binnenin zit zo een triestig zwart interieur.... kan je dan een individual behandeling krijgen of dien je naar aftermarketleveranciers te gaan???
Comment
-
Ik vermoed dat 't ook achteraf kan ... maar dan zal 't véél duurder zijn dan de prijzen die op de Duitse optielijsten staan. Normaal gezien doet BMW Individual zelfs enkel nieuwe wagens ... maar tegen adequate vergoeding gaan ze ook heel zeldzame oldtimers restaureren, en zo.
Voor een gewone BMW vrees ik echter 't ergste. Ã?ls ze het al doen, dan zal 't zowiezo duurder zijn dan bij een goeie aftermarket voertuig-veredelaar. Je hoeft zelfs niet eens naar een tuner te stappen, er zijn ook redelijk wat Belgische bedrijven die 't doen. En ze maken de typische BMW-zetelstijl perfect na, hoor.
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Zwart exterieur
Rood vollederen nappa interieur
Al sierlijsten
Individual velgen
Witte pinkers1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320