Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da's een 'gewone' BMW compact "Luxus Edition". Dat pakket (kostte iets van een dikke 250.000 BF als ik me niet vergis, omgerekend uit DM want ik dacht niet dat het pack hier te krijgen was). 't Is eigenlijk een soort Individual-pack dat gewoon op de optielijst stond.
- metaalkleur (beperkt aantal kleuren)
- uitgebreid leder Nappa (lichtgrijs, zwart, hazelnoot en champagne)
- uitgebreid houtfineer (populier natuur, zonder meerprijs ook esdoorn)
- witte pinkertjes
- 16" Classic Styling velgen
- bumpers & zijschorten volledig in koetswerkkleur
- zwarte interieurhemel
- Chrome-Line interieur
- ... (nog een aantal gewonere opties die erbij zaten)
Erg zeldzaam, kom je in België nagenoeg niet tegen (nergens eigenlijk, 't zijn zeldzame beestjes).
Heb er eentje gezocht, maar vond er toen geen met de zes-cilinder.
Dat de eigenaar een ongelofelijke stommekl°°t is door zo'n zeldzaam ding ('t is eentje van de laatste ook, te zien aan de B-stijl [op deur] die in koetswerkkleur is en niet in die matzwarte plakfolie) zo te verneuken.
hoeveel is eigenlijk de meerprijs voor een maritime uitvoering op een Z4?
Op de CC op www.bmw.be kun je een Z4 configureren met maritieme uitrusting.
Een Z4 3.0i Individual met alles erop en eraan => 65.000€ .
das dus een pak geld he
een pak geld voor een amper bruikbare auto, iets voor in het weekend dus, maar het neemt niet weg dat je een heel lekkere exclusieve bolide hebt
zoiets koop je dus enkel daarvoor he, heb er es ingezeten op het salon en qua bergruimte is die dus miniem
de kofferruimte is wel acceptabel voor een roadster
Moest ik geen kinderen hebben en over genoeg kapitaal beschikken staat zo'n Z4 3.0i toch op nummer 1. Wel zonder een maritieme uitrusting, want dat is toch mijn smaak niet echt.
gTa, kan je individual ook achteraf krijgen? Of enkel af-fabriek
Stel dat je zo een halfjahreswagen op de kop kan tikken in de juiste buitenkleur maar binnenin zit zo een triestig zwart interieur.... kan je dan een individual behandeling krijgen of dien je naar aftermarketleveranciers te gaan???
Voor een gewone BMW vrees ik echter 't ergste. Ã?ls ze het al doen, dan zal 't zowiezo duurder zijn dan bij een goeie aftermarket voertuig-veredelaar. Je hoeft zelfs niet eens naar een tuner te stappen, er zijn ook redelijk wat Belgische bedrijven die 't doen. En ze maken de typische BMW-zetelstijl perfect na, hoor.
Comment