Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze vond ik op de duitse tweedehandssite van bmw. Het zou een individual zijn, want hij heeft de individual velgen en bij koetswerkkleur staat "Sonderlackierung" en bij binnenbeklding staat "Sonderpolsterung". Hij heeft ook shadowline hoogglans. Weet er iemand welk kleur dit dan is (natuurlijk moeilijk te zien op zo'n foto ik weet het, maar toch.. ) Ik vind em prachtig
sorry gta ... ik heb verder geen specificaties, *zijn uit mijn persoonlijke archiefje van essen motorshow dec 2004. hopelijk kan iemand aanvullen dan edit ik even .
Ik vind het wel nogal behoorlijk druk ogend daar achteraan in die zeven met al die knopkes en schermpjes, je hebt geen echt ruimte-gevoel meer, wat je in een s klasse brabus met al die hightech wel nog hebt
wat is induvidual nu want ik snap er geen reet van
op de car configurator van bmw.be kan ik niks van induvidual vinden :s
Individual zorgt er voor dat je, tegen een weliswaar stevige prijs, je BMW kunt verpersoonlijken zoals jij het wenst. Bijna "alles" is mogelijk! Je kunt het preciese kleur kiezen die je wenst zowel voor binnenin als buiten, indien het niet tot de basiscataloog behoort van BMW.
Wil je bijvoorbeeld een fletsgroene BMW 5, dan moet je langs gaan bij Individual en die zullen dat voor je regelen. Moet het interieur dan ook nog eens fletsgroen zijn en ook voorzien zijn van de nodige tv-schermen, dan zal Individual dat allemaal voor je doen.
Comment