Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Lelijke kleurencombinatie. Weg met dat bruin! Getuigt niet van veel smaak, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane
Mijn nieuwe droomauto:
Dit interieur (met automaat).
Toekomstige 330i Cabrio
Zwart exterieur
Velgen: nog de nieuwe velgen afwachten
Hmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
WÃ t een PRACH-TIGE wagen! Dat interieur en die velgen, gewoonweg heerlijk! De eerste keer ook verkrijgbaar op een '3?
Huh, bedoelt ge de eerste keer Individual te krijgen op een 3 reeks? Nee, kijk eens heel het topic door.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Deze vond ik op de duitse tweedehandssite van bmw. Het zou een individual zijn, want hij heeft de individual velgen en bij koetswerkkleur staat "Sonderlackierung" en bij binnenbeklding staat "Sonderpolsterung". Hij heeft ook shadowline hoogglans. Weet er iemand welk kleur dit dan is (natuurlijk moeilijk te zien op zo'n foto ik weet het, maar toch.. ) Ik vind em prachtig
Last edited by M3 is the best; 26/02/2005, 20:55.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelwat is induvidual nu want ik snap er geen reet van
op de car configurator van bmw.be kan ik niks van induvidual vinden :s
Wil je bijvoorbeeld een fletsgroene BMW 5, dan moet je langs gaan bij Individual en die zullen dat voor je regelen. Moet het interieur dan ook nog eens fletsgroen zijn en ook voorzien zijn van de nodige tv-schermen, dan zal Individual dat allemaal voor je doen.
Zo is het een beetje simpel uitgelegd... snappie?
Comment
Comment