Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    HOLY F....

Dit is echt ENORM knap !!! Hoeveel zou zo'n interieur kosten ??
    is me dat nog eens interieurtje seg pff er zal wel een deftige prijs aanhangen, die bmw is zo duur geworden

Comment

• Lelijke kleurencombinatie. Weg met dat bruin! Getuigt niet van veel smaak, vind ik.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Lelijke kleurencombinatie. Weg met dat bruin! Getuigt niet van veel smaak, vind ik.
        les gouts et les couleurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
          Individual voor de nieuwe 3-reeks

bron : www.germancarfans.com

Mijn nieuwe droomauto:

Dit interieur (met automaat).
          Toekomstige 330i Cabrio
          Zwart exterieur
          Velgen: nog de nieuwe velgen afwachten

Hmm

Comment

• Ik ben er niet zo zot van. Het interieur doet mij een beetje denken aan dat rood uit de Z8 indertijd. Ik heb al heel wat mooiere Individuals gezien!

Wat niet wegneemt dat het uiteraard wel een duit zal gekost hebben

Comment

• Wàt een PRACH-TIGE wagen! Dat interieur en die velgen, gewoonweg heerlijk! De eerste keer ook verkrijgbaar op een '3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper

Wàt een PRACH-TIGE wagen! Dat interieur en die velgen, gewoonweg heerlijk! De eerste keer ook verkrijgbaar op een '3?

Huh, bedoelt ge de eerste keer Individual te krijgen op een 3 reeks? Nee, kijk eens heel het topic door.
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Super mooie kleurencombinatie Let ook op het dun cirkeltje rond het stuur.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    HOLY F....

Dit is echt ENORM knap !!! Hoeveel zou zo'n interieur kosten ??
                    Gewoonweg prachtig!!! Ik vind er bijna geen woorden voor!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      ...idem...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Idd, echt schitterend, fenomenaal mooi.

Comment

• Deze vond ik op de duitse tweedehandssite van bmw. Het zou een individual zijn, want hij heeft de individual velgen en bij koetswerkkleur staat "Sonderlackierung" en bij binnenbeklding staat "Sonderpolsterung". Hij heeft ook shadowline hoogglans. Weet er iemand welk kleur dit dan is (natuurlijk moeilijk te zien op zo'n foto ik weet het, maar toch.. ) Ik vind em prachtig

Last edited by M3 is the best; 26/02/2005, 20:55.
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• dit is het interieur. alleen spijtig van de standaardzetels en dat zwarte hout.. Maar dat leder lijkt mij eerder nappaleder, niet?

BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• sorry gta ... ik heb verder geen specificaties, *zijn uit mijn persoonlijke archiefje van essen motorshow dec 2004. hopelijk kan iemand aanvullen dan edit ik even .
                                  Last edited by ; 27/02/2005, 20:47.

Comment

• Ik vind het wel nogal behoorlijk druk ogend daar achteraan in die zeven met al die knopkes en schermpjes, je hebt geen echt ruimte-gevoel meer, wat je in een s klasse brabus met al die hightech wel nog hebt

Comment

• wat is induvidual nu want ik snap er geen reet van
                                      op de car configurator van bmw.be kan ik niks van induvidual vinden :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                        wat is induvidual nu want ik snap er geen reet van
                                        op de car configurator van bmw.be kan ik niks van induvidual vinden :s
                                        Individual zorgt er voor dat je, tegen een weliswaar stevige prijs, je BMW kunt verpersoonlijken zoals jij het wenst. Bijna "alles" is mogelijk! Je kunt het preciese kleur kiezen die je wenst zowel voor binnenin als buiten, indien het niet tot de basiscataloog behoort van BMW.

Wil je bijvoorbeeld een fletsgroene BMW 5, dan moet je langs gaan bij Individual en die zullen dat voor je regelen. Moet het interieur dan ook nog eens fletsgroen zijn en ook voorzien zijn van de nodige tv-schermen, dan zal Individual dat allemaal voor je doen.

Zo is het een beetje simpel uitgelegd... snappie?

Comment

• Snappie, das kleine krokodil!

Comment

Working...
                                          X