Man man, die was ZO vet! En die geluidsinstallatie...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMan man, die was ZO vet! En die geluidsinstallatie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGeweldig, al vind ik de velgen niet zo super onder een 6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOnder gene enkele eigenlijk BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHoerenkot op wielen, yet lekker
645Ci Individual Hartge (Mineralsilber Metallic, Leder Dakota Chateau)
Desondanks mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwel jammer van het kleurverschil (materiaalkwaliteit) tussen het stuurwiel en de rest van het "interieurplastiek"
Na twee jaar productie heeft BMW dan de kleur van de interieurpanelen aangepast naar zwart ipv. donkergrijs, en da's veel beter.
Alle 645Ci hebben dus nog dat grijze interieur, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat was een vaak gehoorde en zeer terechte opmerking bij 't begin van de productie van de '6. Het plastic in 't interieur was geen zwart, maar donkergrijs (stond ook zo in de catalogi). Dus als je zwart leder nam was dat donkerder dan de rest van 't interieur.
Na twee jaar productie heeft BMW dan de kleur van de interieurpanelen aangepast naar zwart ipv. donkergrijs, en da's veel beter.
Alle 645Ci hebben dus nog dat grijze interieur, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHoerenkot op wielen, yet lekker
645Ci Individual Hartge (Mineralsilber Metallic, Leder Dakota Chateau)
Kon ik maar elke dag in dit hoerenkot zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenBMW E93 330i (Rubinschwarz metallic, Leder Merino Cohibabraun)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat zou een Individual interieur kosten voor een BMW E92/93?
Comment
Comment