Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Wat zou een Individual interieur kosten voor een BMW E92/93?
    Check de Duitse prijslijsten, daar staan er een aantal in. Prijs + 10% en je hebt de Belgische prijs.

Comment

• De prijs in combinatie met een M-Sportpakket kost in Duitsland €4100. 10% erbij en we komen op €4500. In Duitsland is leder een optie, terwijl in België leder standaard is bij de 335i. Optioneel leder kost €1950 in België. Dat wil dus zeggen dat Individual leder €2500 meer kost. In deze prijs zit dan wel een uitgebreider leder en speciale sierlijsten.

Ik heb daarstraks nl. in Hasselt een Duitse E93 335i gezien. Deze had een M-Sportpakket en 19" wielen. Buitenkleur was saffierzwart en binnenkleur was Champagne met pianozwarte sierlijsten. Dit was zeer knap... Mijn vrouw was er echt van in de wolken.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zo moet ook 'n M3 prachtig zijn... let wel: van dat superbleek leder, da's niet kiddy-proof, eeh. Ik kan er van meespreken. Allez, niet dat 't niet kiddy-proof is, maar wel dat 't een onderhoudsintensief kleurtje is.

I'd stick to red.

Comment

• sepie of messing voor e92

Hallo,

Heb dit forum juist ontdekt en ben daar heel blij om. Ik ben van plan om binnenkort over te stappen van mijn e46 coupe naar e92. Mijn voorkeur gaat uit naar een 320d met M sportpakket. Ik denk er sterk aan om voor een individual buitenkleur te gaan. Graag had ik hiervoor jullie hulp nodig. Op dit forum staan er een aantal foto's van sepia metallic, maar ik kan deze jammer genoeg niet zien. Zouden jullie zo veel mogelijk foto's van dit kleur op form kunnen plaasten. In de hoop ik er dan toch een paar van kan zien. Messing metallic is ook een kleur die ik sterk in overweging neem. Echter een vraagje. Weten jullie of er een verschil is tussen messing metallic en brass metallic of is dit gewoon de zelfde kleur. Ik heb hier thuis brochure van individual liggen van de e46. Daar staat er eentje in brass in. Op dit forum heb ik een e46 cabrio gezien in messing. Op het eerste gezicht lijken deze het zelfde.

Hopelijk kan iemand me hier wat bij helpen. Vooral met foto's van sepia.

Groetjes.

Comment

• Wat is de prijs van een individual voor een 3-reeks ongeveer? Ik heb gekeken op de duitse cc. Moet ik dan de prijs van de velgen, het leder, de lak en inleglijsten rekenen? Of nog iets daarbij? Hoeveel moet ik er dan bijtellen om tot de Belgische prijs te komen?
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk Berichten
              Hallo,

Heb dit forum juist ontdekt en ben daar heel blij om. Ik ben van plan om binnenkort over te stappen van mijn e46 coupe naar e92. Mijn voorkeur gaat uit naar een 320d met M sportpakket. Ik denk er sterk aan om voor een individual buitenkleur te gaan. Graag had ik hiervoor jullie hulp nodig. Op dit forum staan er een aantal foto's van sepia metallic, maar ik kan deze jammer genoeg niet zien. Zouden jullie zo veel mogelijk foto's van dit kleur op form kunnen plaasten. In de hoop ik er dan toch een paar van kan zien. Messing metallic is ook een kleur die ik sterk in overweging neem. Echter een vraagje. Weten jullie of er een verschil is tussen messing metallic en brass metallic of is dit gewoon de zelfde kleur. Ik heb hier thuis brochure van individual liggen van de e46. Daar staat er eentje in brass in. Op dit forum heb ik een e46 cabrio gezien in messing. Op het eerste gezicht lijken deze het zelfde.

Hopelijk kan iemand me hier wat bij helpen. Vooral met foto's van sepia.

Groetjes.
              Hoi sb,

Welkom vooreerst.

Foto's van Individual-kleuren zijn af en toe moeilijk te vinden, en zeker als je "oude" Individual-kleuren wil zien op nieuwe modellen. Sinds BMW immers een "standaard Individual"-lijn introduceerde, blijken zo goed als enkel nog maar die kleuren besteld te worden. Met andere woorden : messing of sepia vind je zo goed als nooit op de '5 facelift of de nieuwe '3 coupé. Zeker sepia metallic, da's echt al een "oude" Individual-kleur, die tint werd geïntroduceerd begin de jaren '90, als ik me niet vergis. Messing werd tot voor kort nog aan geboden op de BMW '5 (E60/E61), maar die is met de facelift ook uit dat standaard-Individual-gamma verdwenen.

Brass metallic is inderdaad hetzelfde als messing metallic. Messing (D) = messing (NL) = brass (ENG).

Ik zoek 'es naar wat foto's.

Comment

• messing metallic / ecru

Comment

• Nog 'es messing.

Comment

• En nog messing.

Comment

• Lap, nog eentje die nog wakker is. Hopelijk heb je morgen ook vrijaf ...

Speciaal kleurtje, dat messing. Leuk om eens te zien, maar ik zou het persoonlijk toch nooit kiezen, denk ik. Het lijkt mij iets waarop je snel uitgekeken geraakt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• sepia (slechte foto)

Comment

• sepia

Comment

• sepia

Comment

• sepia

link : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=279201

Comment

• Dit schijnt ook Individual te zijn:

Orinoco genaamd. Is dat nu zeer donker antracietgrijs of zwart?
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Orinoco metallic = donkergroen.

Comment

• sepia

Hey,

Bedankt gta voor het posten van sepia en messing foto's. Ik heb nu al een duidelijker beeld van hoe sepia eruit ziet. Moet toegeven dat ik het een hele mooie kleur vindt. Heeft vele kleurschakeringen. Hoop dat het mogelijk is dit kleur op een e92 te krijgen. Ga volgende maand eens gaan informeren bij dealer.

Groetjes,

Comment

• Het is mogelijk, ja. Er rijdt al een Duitse 335i met M Pack in estoril rond, dus dan moet sepia of messing ook zeker mogelijk zijn. Schrik evenwel niet van de prijs...

Comment

• Heb je daar een foto van Gilles?

Comment

• Awel, ik ben er ook naar op zoek. 't Is m'n mannetje bij Kohl die zei dat ze er eentje hebben geleverd. Dus 'ie rijdt niet eens zo ver over de grens rond. Maar nog geen pics gezien.

Dus eerst zien en dan geloven, maar 'k denk niet dat 'ie zou liegen.

Comment

Working...
                                          X