Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kon hem ook ni direct ergens vinden, daarmee ik het u effe vroeg . Liegen zal hij daar idd niet over doen he, wat heeft hij daar tenslotte aan...

Moest er nog iemand pics tegenkomen van Individual E9x, laat maar komen

Comment

• 320d E46 touring

Hello

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vragen maar ik ga het toch proberen.
      Heb zopas een E46 touring gekocht, ben zeer tevreden met de auto (meer info kan je vinden bij de voorstelling van de auto's) maar nu heb ik toch een paar vraagjes in de hoop dat die hier kunnen beantwoord worden.

1) iemand nog ervaring met deze auto + motor
      2) ben op zoek naar nieuwe inleg, doordat hij een zwart interieur heeft en zwarte inleg zou ik al dat zwart willen doorbreken met een alu of titanium look, het probleem is, ik heb geen idee waar ik die kan vinden, winkel, internet, ...????

Merci voor de feedback

Comment

• www.wheelsonline.nl verkoopt alles

Comment

• Last edited by ; 30/12/2007, 00:49.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 30/12/2007, 00:49.

Comment

• Stop posting individuals ..

Damn it makes me horny, welke kleurencombinatie is die M6 binnenin ? Dat beige-bruine leder mét het hout ? Is dat ook te verkrijgen op een E92 ? Iemand foto's van een Individual E92 mét zo een soort kleuren, groen, zwart buiten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Stop posting individuals ..

Damn it makes me horny, welke kleurencombinatie is die M6 binnenin ? Dat beige-bruine leder mét het hout ? Is dat ook te verkrijgen op een E92 ? Iemand foto's van een Individual E92 mét zo een soort kleuren, groen, zwart buiten ?

Mag ik nu posten of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Stop posting individuals ..

Idem dito! En dat op een zondagmorgen op nuchtere maag! Het is bijna mooier dan mijn favoriete automerk interieur...

Comment

• Damn zeg! Stuk voor stuk, rete-knappe interieurtjes!

Comment

• Last edited by ; 10/08/2008, 12:17.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Ja, lever maar af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              OK

Da's subliem
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Chit man !

Zo een E92 met dat bruine interieur én dan langs de buitenzijde de nieuwe, donkergekleurde Individual velgen..

Zo een 330d graag, ja boven een "niet-indivdiual'' 335d, onmiddellijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  OK

Da's subliem
                                  Dat stuur is echt op het randje van té dik, 'k heb het al een aantal keer mogen voelen en telkens is het voor mij te dik.

En denk niet dat ik belachelijke kleine handen heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    OK

Da's subliem
                                    Echt bloed mooi! Een van de mooiste interieurkleuren ever, zoniet het mooiste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Dat stuur is echt op het randje van té dik, 'k heb het al een aantal keer mogen voelen en telkens is het voor mij te dik.

En denk niet dat ik belachelijke kleine handen heb.
                                      Kerel, dikke stuurtjes heersen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Kerel, dikke stuurtjes heersen!
                                        Feit, maar té dik is nooit goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Feit, maar té dik is nooit goed.
                                          Te dik te dik... alles is relatief.

Comment

Working...
                                          X