Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Knappe wagens, maar ik zou toch een ander setje velgen kiezen. Deze zien er zo flets uit. OK, opvallende velgen horen hier niet thuis, en dat is ook zeker niet wat ik er op zou willen, maar dit kan ik toch allesbehalve aantrekkelijk noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe velgen zijn magistraal goed gekozen als Individual-velg. Edel, niet opvallend, toch groot genoeg, prachtig afgewerkt, ... men kon geen betere design hebben genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitwat had je dan juist gedaan als ik vragen mag? waar had je die foto's gepost?
't Heeft niet lang geduurd voor ik een mail in m'n inbox kreeg, eentje van m'n contact in Bornem, daarna eentje van de persdienst in München en daarna nog eentje van de persdienst in Bornem. *slik*
Ze hebben me tijdelijk m'n account voor de MediaPool afgenomen, en na lang zagen heb 'k 'm teruggekregen. Maar omdat je er moeilijk je weg vindt en omdat de foto's klein zijn (ofwel moet je betalen om ze in groot formaat te bekomen), én omdat je het meeste al snel na publicatie in de MediaPool ook op de BMW perssite vindt, zie ik er eigenlijk niet meer naar om.
't Was ook daar dat ik de eerste foto's van de BMW E46 coupé/cabrio Lifestyle/Exclusive vond, en die heb ik ook in wereldpremière gelanceerd. Daar hebben ze niet over gerept, immers da's niet spectaculair en het zwengelt de verkoop aan.
Comment
-
Het onmogelijke is gebeurd. gTa is in de finale eruit gesleurd
Dit moet onthouden worden, G die op een forum verbannen is.
Schitterend die bmw's. Spijtig dat je niet meer individuals ziet rondrijden, of ik ze niet herken. Want die zijn echt zalig van kleurcombinaties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniHet onmogelijke is gebeurd. gTa is in de finale eruit gesleurd
Dit moet onthouden worden, G die op een forum verbannen is.
MediaPool is geen forum, eh. Da's een mainframe in München met álle foto's die BMW ooit nam. Je kan daar onder uiterst strenge voorwaarden een login voor krijgen. Ik heb een klein beetje moeten aan mouwen trekken links en rechts, maar 't lukte dus uiteindelijk wel.
Ondertussen is 't niet meer te doen om daar als niet BMW-gerelateerd of als niet-vakpersman daar binnen te geraken.
Comment
-
Lap, ik wist dat ik een ander woord moest zoeken voor "forum".
Weeral op men vingers getikt. En ik wou juist men men 645 individual afkomen vanavond.
Kzal maar met de koreaan komen, als straf.
Heb jij eigenlijk cijfers hoeveel individuals er hier zo verkocht worden?
Is dat echt nog een unicum, of rijden er veel meer rond dan wij zien. (daarmee bedoel ik normale kleurcombinaties ipv de hoge contsrasten qua binnen/buitenkleur)
Comment
-
Geen idee.
Ik vermoed dat de dag van vandaag wel steeds meer de combinatie wordt genomen, omdat BMW nu ook het Individual-gamma zo promoot (die "packs" dus, kijk maar op de Duitse prijslijsten). Da's dus zeker lak & bekleding, meestal ook interieurlijsten en velgen erbij.
Al zal het aantal auto's met enkel een andere kleur langs buiten wel hoger liggen, wordt veel gedaan in Duitsland.
Comment
Comment