Z4 Individu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnnyrtWaar kan ik meer uitleg en prijzen krijgen van de E90 individual ?
Vooral de houtsoorten en hun kleuren intereseren mij
Van de e90 is er nog niets te vinden, maar je hebt wel al een overzicht van wat er zoal te krijgen is.
gTa zal je wel kunnen helpen, maar je zal wel een dag geduld moeten hebben .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bertwww.bmw.de/individual
Van de e90 is er nog niets te vinden, maar je hebt wel al een overzicht van wat er zoal te krijgen is.
gTa zal je wel kunnen helpen, maar je zal wel een dag geduld moeten hebben .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerHeeft hij buikloop?
Neen, hij is 24u geband (check porsche lovers).
Ik vraag me af hoeveel zo'n individual-interieurtje zou kosten voor een E90, 't ziet er alleszins prachtig uit met die pianolak en dat wit leder !!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
Maar ik vraag me al een hele week af wat voor interieurlijsten je er bij kan doen. Stel je hebt een donkerblauwe 7 gekocht, dan lijkt mij zwart pianolak er niet bij te passen.
Iemand een idee wat daar mooi bij zou zijn?
Btw, Alex, ga je je pa geen Individual 535d aansmeren?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
BMW Individual levert ook ingekleurd berkenhout, waaronder een donkerblauw. Héél erg speciaal, en een beetje té zelfs naar mijn smaak. Zat vroeger (tot medio de jaren '90) in het standaardpalet.
Verder past een lichte houtsoort zoals het natuurkleurig populierenhout daar ook mooi bij.
Comment
Comment