Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    ola
    Oh c'est mais, mais ce ne pas tres grave.
    C'est een exame verbal

Comment

• Kmoet zeggen dat ik nooit een voorstander ben geweest van de Compact. Maar wanneer ik hem in sommige kleuren/velgen combinaties zie, dan kan ik hem plots razend knap vinden.

Het kleur van deze Compact is toch Messing metallic hé? Kzou hem nooit zelf zo kopen, maar hij heeft wel iets. Het is in ieder geval geen 'grijze massa kleur'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
        Le couleur est ne pas mon favorite, mes le moteur est magnifique.

(beetje oefenen voor examen frans (mondeling) )
        Tis n'est pas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
          Le couleur est ne pas mon favorite, mes le moteur est magnifique.

(beetje oefenen voor examen frans (mondeling) )
          Lol, er is nog een beetje werk aan

Comment

• c'est une conversation et il ne trouve pas lui terrible que tu fais les fautes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz
              Kmoet zeggen dat ik nooit een voorstander ben geweest van de Compact. Maar wanneer ik hem in sommige kleuren/velgen combinaties zie, dan kan ik hem plots razend knap vinden.

Het kleur van deze Compact is toch Messing metallic hé? Kzou hem nooit zelf zo kopen, maar hij heeft wel iets. Het is in ieder geval geen 'grijze massa kleur'.
              Ik vond de E36 compact ook mooier, de E46 is een beetje ... euhm ... karakterloos ? Alleen al die achterlichten, oeioeioei. MHW maakt aftermarket-achterlichten die de compact al een stuk knapper maken, vind ik (heb hier ooit 'es foto's van gepost), dan lijkt 'ie meteen een stuk minder "Lexus-style" of "Mazda 6-style" (zo'n ongelofelijke tjoening-look).

Maar in 't messing metallic is 'ie inderdaad enorm exclusief, en 't blijft een zalige wagen om mee te rijden. Last but not least : twee packs die 'm enorm lekker maken : M Pack en Six Pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Last but not least : twee packs die 'm enorm lekker maken : M Pack en Six Pack
                Hierin geef ik je wel gelijk; een tweedekanstudente Recht rijdt met zo'n muisgrijze compact met M-pack (helaas 318d), maar zo valt 'ie al bijzonder goed mee, al zal het nooit mijn favoriete BMW worden qua design ...

Dat messing vind ik maar zo-zo, om beleefd te blijven Is dat dezelfde kleur als dat Z4-army green ?
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik vind die compact de max.

Is dat zo een mosterdkleur of iets oker achtigs?

Comment

Alleen al die achterlichten, oeioeioei. MHW maakt aftermarket-achterlichten die de compact al een stuk knapper maken, vind ik (heb hier ooit 'es foto's van gepost), dan lijkt 'ie meteen een stuk minder "Lexus-style" of "Mazda 6-style" (zo'n ongelofelijke tjoening-look).
                    Die achterlichten zijn toch wel verbeterd sinds de facelift met de komst van de meerfasige remlichten. De pré facelift chroom/transparante achterlichten, waren ook niet mijn ding. En dat M Sportpakket ll is idd een hele verbetering.

Comment

• Ik vind het in ieder geval maar een lelijk kleur !
                      Doe hem in het donkerblauw en met dat M pack en dat zou al heel wat anders zijn !

Comment

BMW Individual levert ook ingekleurd berkenhout, waaronder een donkerblauw. Héél erg speciaal, en een beetje té zelfs naar mijn smaak. Zat vroeger (tot medio de jaren '90) in het standaardpalet.

Verder past een lichte houtsoort zoals het natuurkleurig populierenhout daar ook mooi bij.
                        Foto perhaps?
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Van het eerste ... ik vrees ervoor. 'k Kan er misschien wel eentje inscannen thuis, uit de collectie (maar daarvoor moet ik dan wél een catalogus verneuken ).

Het tweede zeker wel ... in 't Duits heet 't "Pappel natur" en ik vermoed dat daar wel wat foto's mee te vinden zijn op Google images. Er staan er hier trouwens in dit topic al redelijk wat met die houtsoort.

Comment

• Dit is b.v. "natural poplar" :

Comment

• Dit is nu eens mijn favoriete BMW interieur

Ook nog knap, maar toch een stuk minder als het interieur hierboven:
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 6 Individual, klassiek, maar wel heel stijlvol en mooi vind ik.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat een prachtig leder zeg!

Comment

• Mijn 750i zou er vanbinnen zo uitzien . Alleen ben ik nog aan het twijfelen over de lijsten.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• M5 met dezelfde kleurtjes. Knap!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dit is b.v. "natural poplar" :

Hartelijk dank. Deze foto ken ik en hout vind ik echt niet kunnen in een auto.

Ik wilde liever een foto van dat blauwe pianolak achtig iets.

Maar als het te veel moeite is, hoeft dat niet hoor. Ik heb niet direct plannen. De dag dat ik mijn 760Li ga bestellen, dan geef ik wel een seintje.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Ik denk dat individual heel mooi is maar heel weinig verkocht wordt op een 1 of een 3 of op een 5. Ik denk dat de meeste als ze dan toch dat budget hebben overstappen op een basic model van een grotere reeks. Alleen in de 7 reeksen denk ik dat het min of meer goed verkoopt.

Tis een moeilijke vraag e. Wat kies je vb een 5 serie E6O individual of voor hetzelfde geld een 7 serie standaard? In herverkoopwaarde ben je zowieso beter af met een standaard model 7. Individueel verlies je bijna uw volledige meerkost in tweedehands waar je echt niet veel meer kunt vragen. Je kan het vragen maar krijgen is iets anders.

Neemt niet weg dat het prachtig is.

Comment

Working...
                                          X