Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kmoet zeggen dat ik nooit een voorstander ben geweest van de Compact. Maar wanneer ik hem in sommige kleuren/velgen combinaties zie, dan kan ik hem plots razend knap vinden.
Kmoet zeggen dat ik nooit een voorstander ben geweest van de Compact. Maar wanneer ik hem in sommige kleuren/velgen combinaties zie, dan kan ik hem plots razend knap vinden.
Ik vond de E36 compact ook mooier, de E46 is een beetje ... euhm ... karakterloos ? Alleen al die achterlichten, oeioeioei. MHW maakt aftermarket-achterlichten die de compact al een stuk knapper maken, vind ik (heb hier ooit 'es foto's van gepost), dan lijkt 'ie meteen een stuk minder "Lexus-style" of "Mazda 6-style" (zo'n ongelofelijke tjoening-look).
Maar in 't messing metallic is 'ie inderdaad enorm exclusief, en 't blijft een zalige wagen om mee te rijden. Last but not least : twee packs die 'm enorm lekker maken : M Pack en Six Pack
Last but not least : twee packs die 'm enorm lekker maken : M Pack en Six Pack
Hierin geef ik je wel gelijk; een tweedekanstudente Recht rijdt met zo'n muisgrijze compact met M-pack (helaas 318d), maar zo valt 'ie al bijzonder goed mee, al zal het nooit mijn favoriete BMW worden qua design ...
Dat messing vind ik maar zo-zo, om beleefd te blijven Is dat dezelfde kleur als dat Z4-army green ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Alleen al die achterlichten, oeioeioei. MHW maakt aftermarket-achterlichten die de compact al een stuk knapper maken, vind ik (heb hier ooit 'es foto's van gepost), dan lijkt 'ie meteen een stuk minder "Lexus-style" of "Mazda 6-style" (zo'n ongelofelijke tjoening-look).
Het tweede zeker wel ... in 't Duits heet 't "Pappel natur" en ik vermoed dat daar wel wat foto's mee te vinden zijn op Google images. Er staan er hier trouwens in dit topic al redelijk wat met die houtsoort.
Ik denk dat individual heel mooi is maar heel weinig verkocht wordt op een 1 of een 3 of op een 5. Ik denk dat de meeste als ze dan toch dat budget hebben overstappen op een basic model van een grotere reeks. Alleen in de 7 reeksen denk ik dat het min of meer goed verkoopt.
Tis een moeilijke vraag e. Wat kies je vb een 5 serie E6O individual of voor hetzelfde geld een 7 serie standaard? In herverkoopwaarde ben je zowieso beter af met een standaard model 7. Individueel verlies je bijna uw volledige meerkost in tweedehands waar je echt niet veel meer kunt vragen. Je kan het vragen maar krijgen is iets anders.
Comment