Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ gTa: komt er van de coupe en cabrio geen speciale eindereeks versie? Zal niet zo lang meer duren I guess?
Of misschien is die bovenste auto zo'n speciale reeks ...
Een Individual-uitrusting zoals andere koetswerkkleur of een uitgebreider lederen interieur verlengt de leveringstermijn doorgaans met 1 tot 2 maanden. Andere interieurlijstjes verlengen de leveringstermijn niet. Zwaardere individualiseringen (RSE, fax, ...) zorgen ervoor dat je nog wat langer moet wachten.
Een Individual-uitrusting zoals andere koetswerkkleur of een uitgebreider lederen interieur verlengt de leveringstermijn doorgaans met 1 tot 2 maanden. Andere interieurlijstjes verlengen de leveringstermijn niet. Zwaardere individualiseringen (RSE, fax, ...) zorgen ervoor dat je nog wat langer moet wachten.
Nja dat weet ik, maar wilde maar een voorbeeld geven...
Omdat ik mijmerde over een 335d, toen ik nog niet wist datie er kwam, en jach ik dacht aan indi om da eventueel mogelijk te maken.
Dat gaat nog qua leveringstermijn vind ik. *shocked*
Had het veel langer verwacht!!!
Zie je af en toe wel 'es. Is eigenlijk Individual maar eigenlijk ook niet (meer dat laatste), want 't is een auto die zo in de showroom stond, te pakken of te laten. Je kon niks anders kiezen.
Zie je af en toe wel 'es. Is eigenlijk Individual maar eigenlijk ook niet (meer dat laatste), want 't is een auto die zo in de showroom stond, te pakken of te laten. Je kon niks anders kiezen.
Whieee, dan heb ik mijn eerste Individual die eigenlijk geen Individual is, gezien
Ik vind dit een megaslechte topic. Die dingen zijn allemaal zo mooi dat als je er te lang naar kijkt , je niet meer tevreden bent met uw eigen gerief :p
Z4 3.0d ... LOL!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment