Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    individual???

soort van zilver/goud metallic, best wel vet

en dat allemaal voor mijn deur
    Op de steenweg in Hoiljtert?

Knappe E38

Comment

• sedonared

Hey,

Wat vinden jullie van dit kleurtje voor de e92. Het is de kleur SedonaRed metallic. Een kleur die je op de 1 reeks coupe kunt krijgen, maar ze zou blijkbaar ook tot het individual gamma behoren. Aangezien het mogelijk is dit op e92 te krijgen zal het wel individual zijn niet? Vind het best wel mooi staan op een e92 met m-sportpakket. De eerste foto is op klaarlichte dag af fabriek. De andere foto's zijn van zelfde wagen maar s' nachts en met tuningattributen. Wel jammer van de velgen. Voor de rest wel mooie wagen.

Groetjes.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De kleur op zich is wel knap maar die velgen verpesten het geheel.

Comment

• Ik vind dat andere rood veeeeeeel knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Hopelijk kan jij betere foto's nemen
            LOL 't is idd nie vet...
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk Berichten
              Het is de kleur SedonaRed metallic. Een kleur die je op de 1 reeks coupe kunt krijgen, maar ze zou blijkbaar ook tot het individual gamma behoren.
              Effe corrigeren. Alle kleuren kan je via Individual krijgen. "Het Individual gamma" is eigenlijk verkeerd, aangezien je via BMW Individual elke kleur naar wens kan laten zetten. Hetgeen je in de gewone prijslijsten vindt, of in de Individual prijslijsten, is "voorgekauwde Individual shit" die eigenlijk niks méér is dan een standaard kleurengamma tegen enorm hoge prijzen (niet dat het niet mooi is, wel integendeel).

Wil je dus estoril op je E92 M3, dan krijg je estoril. Bijvoorbeeld.

Comment

• Welk kleurtje is dit?

gTa?
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Messing metallic dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk Berichten
                    Hey,

Wat vinden jullie van dit kleurtje voor de e92. Het is de kleur SedonaRed metallic. Een kleur die je op de 1 reeks coupe kunt krijgen, maar ze zou blijkbaar ook tot het individual gamma behoren. Aangezien het mogelijk is dit op e92 te krijgen zal het wel individual zijn niet? Vind het best wel mooi staan op een e92 met m-sportpakket. De eerste foto is op klaarlichte dag af fabriek. De andere foto's zijn van zelfde wagen maar s' nachts en met tuningattributen. Wel jammer van de velgen. Voor de rest wel mooie wagen.

Groetjes.
                    toch vind ik dit kleur EN velgen zeer mooi. Zet hem maar voor mijn deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Messing metallic dacht ik.
                      Het is inderdaad Messing. Ik had dit wel nog nooit op een M5 gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Dikke plak!

Comment

• Zal zeker pijn doen als die een keer een RS6 tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Zal zeker pijn doen als die een keer een RS6 tegenkomt.
                            Ja of een F430 of een Veyron miss..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Zal zeker pijn doen als die een keer een RS6 tegenkomt.
                              Dit is een BMW topic

Comment

• Zo serieus daar over doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Welk kleurtje is dit?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Messing metallic dacht ik.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                  Het is inderdaad Messing.
                                  Ik zou het niet weten. Ik zou eerder gewoon op sepang brons metallic tippen (standaardkleur M5). Messing is imo lichter van kleur.

Maar het kan best, hoor. Ik weet het echt niet.

Comment

• sepang

Pff, ze lijken goed op elkaar.

Comment

• Ik vind het ook twijfelachtig, omdat messing geen standaard kleur is voor een M5. Ik heb het nog nooit gezien.

De lichtinval doet natuurlijk veel in dit geval.

IRL zou je het onmiddellijk zien of het een sepang is.

Maar toch vind ik hem hier te "groen". Ik gok hier toch op een individual kleurke (messing).
                                      Last edited by ; 27/04/2008, 23:33.

Comment

• trekt ook beetje op olivio green of zoiets

Comment

• In iedergeval een lekker kleurtje

Comment

Working...
                                          X