Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
sedonared
Hey,
Wat vinden jullie van dit kleurtje voor de e92. Het is de kleur SedonaRed metallic. Een kleur die je op de 1 reeks coupe kunt krijgen, maar ze zou blijkbaar ook tot het individual gamma behoren. Aangezien het mogelijk is dit op e92 te krijgen zal het wel individual zijn niet? Vind het best wel mooi staan op een e92 met m-sportpakket. De eerste foto is op klaarlichte dag af fabriek. De andere foto's zijn van zelfde wagen maar s' nachts en met tuningattributen. Wel jammer van de velgen. Voor de rest wel mooie wagen.
Groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHopelijk kan jij betere foto's nemenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk BerichtenHet is de kleur SedonaRed metallic. Een kleur die je op de 1 reeks coupe kunt krijgen, maar ze zou blijkbaar ook tot het individual gamma behoren.
Wil je dus estoril op je E92 M3, dan krijg je estoril. Bijvoorbeeld.
Comment
-
Welk kleurtje is dit?
gTa?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk BerichtenHey,
Wat vinden jullie van dit kleurtje voor de e92. Het is de kleur SedonaRed metallic. Een kleur die je op de 1 reeks coupe kunt krijgen, maar ze zou blijkbaar ook tot het individual gamma behoren. Aangezien het mogelijk is dit op e92 te krijgen zal het wel individual zijn niet? Vind het best wel mooi staan op een e92 met m-sportpakket. De eerste foto is op klaarlichte dag af fabriek. De andere foto's zijn van zelfde wagen maar s' nachts en met tuningattributen. Wel jammer van de velgen. Voor de rest wel mooie wagen.
Groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMessing metallic dacht ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZal zeker pijn doen als die een keer een RS6 tegenkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZal zeker pijn doen als die een keer een RS6 tegenkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWelk kleurtje is dit?Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMessing metallic dacht ik.Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenHet is inderdaad Messing.
Maar het kan best, hoor. Ik weet het echt niet.
Comment
-
Ik vind het ook twijfelachtig, omdat messing geen standaard kleur is voor een M5. Ik heb het nog nooit gezien.
De lichtinval doet natuurlijk veel in dit geval.
IRL zou je het onmiddellijk zien of het een sepang is.
Maar toch vind ik hem hier te "groen". Ik gok hier toch op een individual kleurke (messing).
Comment
Comment