Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmm, ik zie de kleur toch liever op een M3 dan op een Z4 eigenlijk. Kijk ook eens naar de kleur van de stoelen, hoe die varieert op de verschillende foto's.

Comment

• Magnifieke Z4
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
        Magnifieke Z4
        Idd,maar ik vind hem toch knapper mat dat soort van alu inleg.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Hell yeah !!

I'll make your car very Individual any time !!
            Iets geeft me de indruk dat deze foto hier al in verschillende topics te vinden is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
              Iets geeft me de indruk dat deze foto hier al in verschillende topics te vinden is
              die indruk is zeker juist.
              de foto is goed op weg om legendarisch te worden op het AW-forum.

Comment

• Ik zag net dat iemand in mijn buurt een een BMW 745i (?) heeft. Hij ziet er zo uit:

Is het waarschijnlijk dat het een echte individual is?

Comment

• Die velgen zijn in ieder geval individual. Interieur kan ik zo niet zien (en als ik het zou zien, ik zou het nog niet weten )

Comment

• Dit is hem niet, dit is alleen een voorbeeld. Zelf heb ik heb interieur niet gezien. Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan maken.

Comment

• velgen zijn inderdaad de stylings 152 van individual die verkrijgbaar zijn in 20'' formaat voor de e65.(je kan ze ook krijgen op de e46, e60, e63, e53 en e85). Die velgen zie je wel eens vaker op een 7 dus het kan zijn dat enkel de velgen individual zijn.

Comment

• Waaraan kun je het nog meer herkennen behalve de velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome
                          Waaraan kun je het nog meer herkennen behalve de velgen?
                          van die speciale tv-tjes in de kopsteunen , de ongewone kleur, uuh uuh...het ongewone interieur, uuh uuh

*help*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                            van die speciale tv-tjes in de kopsteunen , de ongewone kleur, uuh uuh...het ongewone interieur, uuh uuh

*help*
                            Van die tvtjes ben ik zef nog niet zeker ...
                            Idd speciale koetswerkkleur, V spaken, prachtige lederen interieurs, hier en daar valt de "individual" - badge wel op.

Comment

• Comment

• En de E46 cabrio heeftnogal een pak kleuren zeg!
                                Wel niet allemaal de mooiste.

Try Imola red Uni II met idem dito interieur en alu cube silver!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                  En de E46 cabrio heeftnogal een pak kleuren zeg!
                                  Wel niet allemaal de mooiste.

Try Imola red Uni II met idem dito interieur en alu cube silver!
                                  Dat zijn dan nog de "standaard" Individualkleuren. Je kan een BMW in élke kleur krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                    Dat zijn dan nog de "standaard" Individualkleuren. Je kan een BMW in élke kleur krijgen.
                                    Ja idd, RAL is eindeloos, maar is het dan nog de speciale individual schijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                      Ja idd, RAL is eindeloos, maar is het dan nog de speciale individual schijn?
                                      Als je dat wil..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• 325i steptronic met Individual interieur= goud bruin alcantara interieur, hoogglans myrte hout, zwart antraciet dak(interieur).

Last edited by ; 21/08/2005, 16:04.

Comment

• het heeft wel iets... maar om nu te zeggen dat het mooi is
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X