Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Individual stof?

Het is alcantara blijkbaar, ik zou het toch niet moeten hebben hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
      Individual stof?
      alcantara
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Comment

• Speciaal, maar ik zou het niet willen.

Comment

• Je moet het ook zien met het geheel van de wagen, met een zwarte buitenkleur vind ik het wel iets hebben want zwart en oranje gaan goed samen vind ik.

wel jammer van die m-tekens .

Comment

• De middenste stukken lijken mij toch stof te zijn zenne, en enkel de buitenste zijn alcantara. In ieder geval, als het in leer geweest was, was ik onmiddelijk verkocht geweest. In combinatie met zwart exterieur is dat prachtig. Maar dat stof/alcantara is toch niet mijn ding.

Comment

• Hadden ze die bruine houtinleg in zwart pianolak gedaan, dan had ik het misschien nog mooi gevonden. Maar dat hout en dat oranje vechten wat vind ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                  De middenste stukken lijken mij toch stof te zijn zenne, en enkel de buitenste zijn alcantara. In ieder geval, als het in leer geweest was, was ik onmiddelijk verkocht geweest. In combinatie met zwart exterieur is dat prachtig. Maar dat stof/alcantara is toch niet mijn ding.
                  Moest dat stof van de middenste stukken nu goud-bruin(of oranje) leder geweest zijn das was hij bijna af, het myrthe hout vervangen door pianolak zoals Maxime zegt dan is hij af.
                  zo bedoel ik het dus(leder+alcantara):

Comment

• De zetels mogen wat mij betreft helemaal in het oranje zijn. Maar zoals ge zegt, leder/alcantara is véél beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                      325ci steptronic met Individual interieur= goud bruin alcantara interieur, hoogglans myrte hout, zwart antraciet dak(interieur).
                      Dit kan een 325i zijn, maar geen 325Ci. De C staat namelijk voor Coupé of Cabriolet, en deze is duidelijk een vierdeursmodel. Wat een lelijk interieur trouwens!
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Dit kan een 325i zijn, maar geen 325Ci. De C staat namelijk voor Coupé of Cabriolet, en deze is duidelijk een vierdeursmodel. Wat een lelijk interieur trouwens!
                        oeps, verstrooidheidsfoutje kzal het aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                          De middenste stukken lijken mij toch stof te zijn zenne, en enkel de buitenste zijn alcantara. In ieder geval, als het in leer geweest was, was ik onmiddelijk verkocht geweest. In combinatie met zwart exterieur is dat prachtig. Maar dat stof/alcantara is toch niet mijn ding.
                          Het is weldegelijk een Individual interieur, dat volledig in 't alcantara is (er is dus geen "gewone stof" te vinden op die zetels, zoals hier verkeerdelijk wordt aangenomen).

De buitenkant van de zetels heet "alcantara" (tiens ) in 't "goldbraun", het binnenste gedeelte heet "alcantara online" (met de puntjes) ook in 't "goldbraun".

De interieurlijsten zijn inderdaad het standaard hoogglanzend myrtehout zoals 't in de gewone optieslijst staan. Daar is dus helemaal niks Individual aan (ik had ze ook in m'n cabrio, Sleeps heeft ze in zijn berline, ...), en ik vind het persoonlijk ook erg vloeken met dat goudbruine interieur (wel niet "oranje" noemen, jullie zouden ondertussen moeten weten dat rode tot oranje en bruine tinten op foto altijd veel feller overkomen dan in 't echt ).

Aan die antraciet interieurhemel is niks speciaals, ik heb die ook in mijn auto. Komt standaard met het M Pack die de auto heeft. Niks Individual dus.

Wat wél speciaal is, is de Individual-uitrusting "bicolor stuurwiel" (met goudbruin leder) en de lederen uitvoering van pookbalg en handrembalg (goudbruin).

Last edited by ; 22/08/2005, 10:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                            wel jammer van die m-tekens .

Vind ik niets mis mee hoor... Zolang er niet M3 opstaat is er toch geen probleem? Hij heeft veel M-onderdelen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                              Vind ik niets mis mee hoor... Zolang er niet M3 opstaat is er toch geen probleem? Hij heeft veel M-onderdelen.
                              akkoord, hij mag dan veel m onderdelen hebben maar ik vind dat persoonlijk nog altijd willen maar niet kunnen, zelfs al is het geen m3 teken. ik hou zowieso van een 'cleane' achterkant, op een echte m3 zou ik het ook weglaten.

Comment

• Check this out:

'95 E36 M3

Te koop in Dendermonde voor 10 700 € !
                                Schitterende kleur!

Last edited by Löwe; 24/08/2005, 04:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                  Check this out:

'95 E36 M3

Te koop in Dendermonde voor 10 700 € !
                                  Schitterende kleur!
                                  djezus... da's werkelijk een prachtige M3...! Tgoh, heerlijke kleur, juiste velgen en zeer mooi qua interieur. Pracht-bolide.

Comment

• Voor een wagen van 10 jaar, ziet hij er uitstekend uit!

Comment

• Knappe m3, vooral de exclusieve (individual) kleur maakt hem uniek.

Comment

• De velgen zijn precies nieuw!

Comment

• De velgen zijn er ook achteraf opgezet, net zoals de witte knipperlichtjes. Die velgenstyling is de standaardvelg van de "facelift" E36 M3 3.2 321 pk. En de 3-liter 286 pk had de witte knipperlichten niét standaard (ze waren zelfs niet in optie te krijgen). De eerste M3 die de witte knipperlichten standaard had (en dan énkel nog maar vooraan, niet eens achteraan), was de M3 GT met 3-liter en 295 pk (speciale LE in groene kleur).

Knappe auto !! En degelijk ook, de 3-liter zijn goeie motoren.

Eén ding mist nog (om 'm volledig "facelift" te maken), en dat zijn de nieuwere niertjes.

Comment

Working...
                                          X