Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De middenste stukken lijken mij toch stof te zijn zenne, en enkel de buitenste zijn alcantara. In ieder geval, als het in leer geweest was, was ik onmiddelijk verkocht geweest. In combinatie met zwart exterieur is dat prachtig. Maar dat stof/alcantara is toch niet mijn ding.
De middenste stukken lijken mij toch stof te zijn zenne, en enkel de buitenste zijn alcantara. In ieder geval, als het in leer geweest was, was ik onmiddelijk verkocht geweest. In combinatie met zwart exterieur is dat prachtig. Maar dat stof/alcantara is toch niet mijn ding.
Moest dat stof van de middenste stukken nu goud-bruin(of oranje) leder geweest zijn das was hij bijna af, het myrthe hout vervangen door pianolak zoals Maxime zegt dan is hij af.
zo bedoel ik het dus(leder+alcantara):
Het is weldegelijk een Individual interieur, dat volledig in 't alcantara is (er is dus geen "gewone stof" te vinden op die zetels, zoals hier verkeerdelijk wordt aangenomen).
De buitenkant van de zetels heet "alcantara" (tiens ) in 't "goldbraun", het binnenste gedeelte heet "alcantara online" (met de puntjes) ook in 't "goldbraun".
De interieurlijsten zijn inderdaad het standaard hoogglanzend myrtehout zoals 't in de gewone optieslijst staan. Daar is dus helemaal niks Individual aan (ik had ze ook in m'n cabrio, Sleeps heeft ze in zijn berline, ...), en ik vind het persoonlijk ook erg vloeken met dat goudbruine interieur (wel niet "oranje" noemen, jullie zouden ondertussen moeten weten dat rode tot oranje en bruine tinten op foto altijd veel feller overkomen dan in 't echt ).
Aan die antraciet interieurhemel is niks speciaals, ik heb die ook in mijn auto. Komt standaard met het M Pack die de auto heeft. Niks Individual dus.
Vind ik niets mis mee hoor... Zolang er niet M3 opstaat is er toch geen probleem? Hij heeft veel M-onderdelen.
akkoord, hij mag dan veel m onderdelen hebben maar ik vind dat persoonlijk nog altijd willen maar niet kunnen, zelfs al is het geen m3 teken. ik hou zowieso van een 'cleane' achterkant, op een echte m3 zou ik het ook weglaten.
Comment