Het is misschien al vermeld , de nieuwe 3 reeks is nu ook aanwezig in de individual configurator op de duitse BMW site .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Knap, maar geef mij maar 't optionele vollederen interieur in Indy-red. Zeker in combinatie met dat carbon.
Mijn gedroomde Individual M6 is er eentje in het maansteen metallic (Mondstein metallic) met als interieur het Merino-leder amarone (donkerbruin dus). En carbon interieurlijstjes uiteraard.
Comment
-
Maar wat ik wou posten is dit :
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E90 lim
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E46 coupé cabrio
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E61 / E61 / M5
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E63 / E64 / M6
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E65 / E66
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E53
http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...individual.pdf E85 (reeds de facelift !!!)
Opsnuiven, die exclusieve sfeer.
Comment
-
Als ik al dat Individual spul zie, dan staat dat toch serieus hoger op mijn verlanglijstje dan een Mpje.
Als ik moest kiezen tussen een 325i Individual of een M3 ... keuze is heel snel gemaakt (zeker in dit Belgenland). Hoe denkt de rest daar over?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Waarom is bij de 6 het leder Amarone niet weergegeven. Dat zal toch wel mogelijk zijn?
Ik ben hier nu al aan het dromen bij het bekijken van die foldertjes.
En dat stuurtje van de Z4 met pianolak inleg is inderdaad prachtig ! De rest ook trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Waarom is bij de 6 het leder Amarone niet weergegeven. Dat zal toch wel mogelijk zijn?
't Is wél zo dat niet alle ledersoorten in gelijk welke auto te krijgen zijn. Zo is 't b.v. onmogelijk om in bepaalde BMW de ledersoort te laten steken van een ander model, als die ledersoort niet voor dat model te krijgen is (via Individual), omdat 't dan niet is vrijgegeven door BMW. Ik las ooit dat zelfs elke ledersoort door BMW moet worden getest op veiligheid en weet ik niet wat allemaal, en een ledersoort die dat dus niét is, kan niet worden gekozen. Concreet ging het om een BMW E46 M3 die door de eigenaar met het lichtgrijze/witte leder van de M5 wou worden besteld, maar dat ging dus niet. Vreemd, maar zo lijkt 't dus te zijn.
Nu, een '6 kan dus via Individual met het Merino-leder worden gekregen (cfr. catalogus), en Merino is ook in de tint amarone te krijgen op andere modellen, dus ik vermoed dat een amarone interieur in de '6 tot de mogelijkheden behoort.
Comment
-
gTa, wat ik jammer vind aan Individual bij de laatste modellen is het stuur dat niet meer in de bekende 2 kleuren te verkrijgen is (zie avatar).
Kan je dat nog wel krijgen, "Individual" heet niet voor niks "Individual". Of kan het niet?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Ik ben er maar wát zeker van dat dat nog verkrijgbaar is. Vergeet niet dat de in de catalogus aangeboden "Individual"-opties en -pakketten het meest hapklare en 't vaakst gesmaakte aanbod betreffen.
Ook het sportstuur is in bi-color te krijgen (zie sommige foto's, zoals van die facelift 760Li op vorige pagina in dit topic), en wil je een hout/lederen stuurwiel in segmenten (in plaats van met een houtring), dan zal dat ook mogelijk zijn.
't Is gewoon een kwestie van prijs ... en van maakbaarheid en/of vrijgave door BMW. Het heet niet voor niks " Individual". En dat besef je 't best wanneer je de Individual-showroom, -presenters en -presentatiemappen bekijkt in München.
Bijvoorbeeld ... BMW zal je met plezier een M6 leveren in 't phoenixgeel, met als interieur geel Merino-leder met zwarte stikking en met het centrale deel van zitting en rugleuning in kruisjessteek zoals de Bentley Mulliners. Interieurlijstjes in koetswerkkleur erbij. En als je je stuurvelg in plaats van met zwart leder liever overtrokken ziet met hetzelfde gele leder, dan doen ze dat ook zonder twijfel. Alleen : are you good for it, pingping-wise ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerSchitterend, en V spaak is hier wel op Individual sport verkrijgbaar! Nice!
Misschien kan je ze niet in een (beter geprijsd) Individual-pakket krijgen, maar zelfs al kleed je je Z4 aan in Ringtaxi-stijl (M-sportzetels met alcantara, witte buitenkleur met rood/paars/blauwe strepen, Aero Pack), dan nog kan je die Styling 152 krijgen.
Net zoals je de kleurencombinaties die niét door BMW worden aangeraden (in de kleurencombinatie-tabel die in de papieren catalogi altijd te vinden is), toch kan bestellen. It's a question of taste and money.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDie velg is, als ze voor dat model beschikbaar is (op dit moment op alle modellen waarvoor 'n Individual-gamma wordt aangeboden, met uitzondering van de M-modelletjes en de X5 4.8is), altijd te combineren, hoe je je auto ook uitrust.
Misschien kan je ze niet in een (beter geprijsd) Individual-pakket krijgen, maar zelfs al kleed je je Z4 aan in Ringtaxi-stijl (M-sportzetels met alcantara, witte buitenkleur met rood/paars/blauwe strepen, Aero Pack), dan nog kan je die Styling 152 krijgen.
Net zoals je de kleurencombinaties die niét door BMW worden aangeraden (in de kleurencombinatie-tabel die in de papieren catalogi altijd te vinden is), toch kan bestellen. It's a question of taste and money.
Comment
-
Kijk 'es aan.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PressBMW Design für eine Hotel-Legende. Das Berliner Adlon auf vier Rädern / BMW Individual gestaltet 7er als Gästelimousine
02.12.2005
München/Berlin. Fünf-Sterne-Luxus in schimmerndem Schwarz: Eine BMW 7er Limousine im edlen Styling von BMW Individual garantiert den Gästen des Luxushotels Adlon Kempinski in Berlin einen besonderen Auftritt. Vor dem Eingang des Hotels Unter den Linden parkt eine neue BMW Individual 7er Limousine, die der Automobilhersteller eigens für das Traditionshaus am Brandenburger Tor ausgestattet hat. Die Zusammenarbeit zwischen BMW und Kempinski besteht seit vielen Jahren. Die neue Adlon-Limousine ist die Weiterführung dieser Kooperation mit der Prämisse, dem Gast bereits auf der Fahrt vom Flughafen den bestmöglichen Service und Komfort zu bieten. BMW Individual hat die Langversion der 7er Limousine mit Zwölf-Zylinder-Motor optisch bis ins Detail auf die Bedürfnisse und Ansprüche der Adlon-Gäste abgestimmt. Der geräumige Fond mit dem handschuhweichem Leder bietet viel Komfort und reichlich Platz. Besonders elegant wirkt die Kombination aus der Lackierung Rubinschwarz metallic, dem oxydbraunen BMW Individual Leder Merino und Edelholz Mahagoni. Weitere luxuriöse Details erinnern an das Ambiente des Hotels, wie die mit dem Adlon-Logo bestickten Kissen, die in oxydbraun gefassten Fußmatten und die farblich abgestimmten Ledernähte.
Für das Wohlbefinden der Fondspassagiere sorgen nicht nur ein kleines Barfach hinter der Armlehne. Zum hochwertigen BMW Individual Rear Seat Infotainment Online-System gehört auch ein Internetanschluss, mit dem die Gäste während der Fahrt bequem fernsehen, DVDs anschauen oder im Internet surfen können.
Für die Fahrten zum Flughafen, zum Shopping oder zu Business-Terminen verfügt das Hotel Adlon Kempinski insgesamt über fünf schwarze BMW 7er Limousinen. Während des Zweiten Weltkrieges vollständig zerstört, wurde das Hotel Adlon an seinem ursprünglichen Standort am Brandenburger Tor wieder aufgebaut und 1997 wiedereröffnet - eine Berliner Legende.
Die spezielle Gestaltung macht den BMW 760Li Individual für das Adlon zu einem Unikat. Andere Ausstattungsoptionen werden auch privaten Kunden beim Kauf eines Automodells angeboten. Dazu gehören bei fast allen Modellen die raffinierten BMW Individual Lackierungen ebenso wie das exklusive Leder Merino oder das Lederlenkrad mit Holzintarsien aus der Adlon-Limousine.
Comment
Comment