Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jezus, wat een afwerking!
    Kan je daar nog solliciteren als taxidriver?

Comment

• Prachtig, zeker met die 2 zwarte lijntjes.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Jezus Christus! Wat is dit een schoonheid!

Comment

• Wat kost 't eigenlijk om bijvoorbeeld een kleur uit 't Individual gamma te kiezen?
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Iemand fotos van pianolak interieurlijsten in een E46 ?

Comment

• bedoel je deze tom?

is interieur van deze wagen, heel mooi vind ik persoonlijk...

Last edited by ; 14/12/2005, 17:53.

Comment

• Comment

• *kwijl*

Comment

• nooit gedacht dat een stuur zo geil kon zijn

Comment

• ik niet , vind het er mooi uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                        Multifunc. Alcantara stuurtje Iemand toevallig een idee waar ek dat zou vinden ? 't Is geen BMW accessoire denk ek

EDIT: ahum, 'k zit hier in't individual topic...slim :d zou dat aftermarket niet online te bestellen zijn ofzo want anders ga dat wat duur uitkomen vrees ek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
                          Wat kost 't eigenlijk om bijvoorbeeld een kleur uit 't Individual gamma te kiezen?
                          Als je naar bmw.de gaat, kan je de prijslijsten van de auto's downloaden. In de Duitse prijslijsten staan voor elk model waarvoor een Individual gamma bestaat, een aantal richtprijzen daarvan. België is ietsje duurder, dus de exacte prijs is het niet, maar het geeft wel een idee inzake de verhouding met de optieprijs voor metallic-lak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                            Multifunc. Alcantara stuurtje Iemand toevallig een idee waar ek dat zou vinden ? 't Is geen BMW accessoire denk ek

EDIT: ahum, 'k zit hier in't individual topic...slim :d zou dat aftermarket niet online te bestellen zijn ofzo want anders ga dat wat duur uitkomen vrees ek
                            Idd. Individual dus. Ook verkrijgbaar in elke tint die je je maar kan inbeelden.

Comment

• Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld een standaard buitenkleur te nemen, en een Individual interieur? Ik dacht eerlijk gezegd van niet...

Ik denk al aan een volgende wagen in het saffierzwart (dus geen carbonzwart), shadowline hoogglans en dan een Indivdual interieur... iets donkerrood- of bruin-achtig...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Daarnet een E46 318i gezien in Petrolmica en met Goldbraun Nappaleder. Echt heel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld een standaard buitenkleur te nemen, en een Individual interieur? Ik dacht eerlijk gezegd van niet...
                                  Waarom niet?
                                  Volgens mij gaat dat wel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Als je naar bmw.de gaat, kan je de prijslijsten van de auto's downloaden. In de Duitse prijslijsten staan voor elk model waarvoor een Individual gamma bestaat, een aantal richtprijzen daarvan. België is ietsje duurder, dus de exacte prijs is het niet, maar het geeft wel een idee inzake de verhouding met de optieprijs voor metallic-lak.

Thanks, ik zie helaas enkel een "pakket" staan... Ik zou wel eens willen weten of je bijvoorbeeld enkel de individual lak kan bestellen, 't is eens iets anders dan carbonschwarz
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld een standaard buitenkleur te nemen, en een Individual interieur? Ik dacht eerlijk gezegd van niet...

Ik denk al aan een volgende wagen in het saffierzwart (dus geen carbonzwart), shadowline hoogglans en dan een Indivdual interieur... iets donkerrood- of bruin-achtig...
                                      Jazeker dat gaat.

Velen vergeten hier : 't betreft "INDIVIDUAL" ! Wat heb je eraan als je dan enkel maar wat extra kleurtjes aangeboden krijgt en je toch niet de individuele toer op kan.

Je moet 't zo zien : de recentelijke veropenbaring van het Individual-gamma (Individual configurator, opname in de prijslijsten, ...) betreft de "vulgarisering" ervan. Om nog meer winst te maken, en om de mensen die wel iets anders willen en daar ook voor willen betalen, maar de stap niet zetten omdat ze het gewoon niet kenden, werd er dus een dergelijke strategie ontplooid.
                                      Vooreerst wordt er een "standaard Individual gamma" aangeboden, dit zijn kleuren en materialen die door de BMW designers als 't meest "in" zijn worden gezien. En om het "individueel zijn" nog wat te promoten, worden er ook paketten aangeboden, zoals duidelijk te zien is in de Duitse prijslijsten.

Maar dat zijn enkel "voorbeelden". Daarbuiten blijft zowat ALLES mogelijk wat je maar wil. Wil je een tweekleurig koetswerk in 't roos metallic met parelmoer, en binnenin cyaankleurig alcantara met fluogeel gespoten interieurlijsten, dan maakt Individual dat ... zolang je hun vraagprijs betaalt. Dat is Individual, en niks minder.

Anderzijds, het is wél zo dat je misschien géén gebruik kan maken van de pakketprijzen zoals ze in de prijslijsten staan, als je iets anders wil dat niet in het standaard Individual gamma zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
                                        Thanks, ik zie helaas enkel een "pakket" staan... Ik zou wel eens willen weten of je bijvoorbeeld enkel de individual lak kan bestellen, 't is eens iets anders dan carbonschwarz
                                        Over welk model heb je 't ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                                          Daarnet een E46 318i gezien in Petrolmica en met Goldbraun Nappaleder. Echt heel knap!
                                          Hoe weet jij dat 't petrol mica metallic was ? En hoe weet je dat 't het goudbruine nappaleder betreft ?

Ik kan je een resem tinten opsommen die allemaal érg dicht bij de beide genoemde kleuren liggen, en waaruit je nooit vanzeleven de juiste pikt als je ze op een presenter aangeboden krijgt.

Comment

Working...
                                          X