Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Idd. Individual dus. Ook verkrijgbaar in elke tint die je je maar kan inbeelden.

Enig idee op hoeveel heel zo'n pakket zou komen ? Stuur,pook en wrs ook rond de handrem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
      Enig idee op hoeveel heel zo'n pakket zou komen ? Stuur,pook en wrs ook rond de handrem ?
      Ik vermoed dezelfde prijs als het laten overtrekken in een Individual-kleurig leertje.

Comment

Ik vermoed dezelfde prijs als het laten overtrekken in een Individual-kleurig leertje.
        Ah dat is laten overtrekken in alcantara ? Niet gewoon 3 nieuw stukken ?

Comment

Hoe weet jij dat 't petrol mica metallic was ? En hoe weet je dat 't het goudbruine nappaleder betreft ?

Ik kan je een resem tinten opsommen die allemaal érg dicht bij de beide genoemde kleuren liggen, en waaruit je nooit vanzeleven de juiste pikt als je ze op een presenter aangeboden krijgt.
          Omdat het zo goed als identiek was aan het individual interieur dat wordt afgebeeld in de catalogus van de E46 coupé (mijn pa liep ooit met het idee rond om zich een 325Ci coupé aan te schaffen)

Comment

Over welk model heb je 't ?
            5 serie
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
              Omdat het zo goed als identiek was aan het individual interieur dat wordt afgebeeld in de catalogus van de E46 coupé (mijn pa liep ooit met het idee rond om zich een 325Ci coupé aan te schaffen)
              Daar kan ik nog inkomen. Maar 't petrol mica ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                Amai, das lelijk. Ik zou me persoonlijk schamen om met zo'n interieur rond te rijden..
                Meen je dat nu? Of vindt je het prachtig?

Doe mij maar een 312d met dit interieur. Ik zou het een heerlijke auto vinden!
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

een individual buiten- én binnenkleur op een 318i ???
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    een individual buiten- én binnenkleur op een 318i ???
                    niet iedereen wilt een patsermoteur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                      bedoel je deze tom?

is interieur van deze wagen, heel mooi vind ik persoonlijk...
                      jep thx

Ik wil mijn interieurlijsten laten spuiten bij een maat van dave maar ik twijfel nog tussen 2 kleuren... pianolak of silbergrau(zetels zijn schwarzgrau)

Comment

• pianolak, veel mooier !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                          pianolak, veel mooier !!!!
                          Idd! En heerlijke interieurs hierboven met die pianolak!

Comment

Daar kan ik nog inkomen. Maar 't petrol mica ?
                            Vind ik toch een knappe kleur

Comment

Vind ik toch een knappe kleur
                              Ik bedoelde : ik vraag me af of 't wel petrol mica is. Omdat die kleur erg hard lijkt op wel 10 andere recentere BMW-kleuren.

Comment

• Is er al iets van Individual voor de 1 Serie te verkrijgen?
                                (had die vraag gisteren ergens gesteld, maar weet niet meer waar ik dat gepost had )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                                  Is er al iets van Individual voor de 1 Serie te verkrijgen?
                                  (had die vraag gisteren ergens gesteld, maar weet niet meer waar ik dat gepost had )
                                  Oeps.. mijn vraag daarjuist gevonden

Comment

• En ik heb er ook gisteren op geantwoord, alleen weet ik ook niet meer waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleeps
                                      Ik wil mijn interieurlijsten laten spuiten bij een maat van dave maar ik twijfel nog tussen 2 kleuren... pianolak of silbergrau(zetels zijn schwarzgrau)
                                      Ik zou toch gaan voor de pianolak, past perfect in het plaatje

Comment

Ik bedoelde : ik vraag me af of 't wel petrol mica is. Omdat die kleur erg hard lijkt op wel 10 andere recentere BMW-kleuren.

Het staat nochtans in de E46 Coupé catalogus onder BMW Individual: "deze 330Ci wordt afgebeeld met de voor BMW Individual exclusieve koetswerkkleur Petrolmica Metallic. De groenblauwe petroleumkleur dankt zijn schakeereffect aan de halfedelsteen mica"

Comment

• Comment

Working...
                                          X