Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemgTa, tis 25/12, dan is het kerstmis(cadeau's, families, eten)...
Maar 't is halfacht. M'n vriendin stopt alle momenten met blokken voor vandaag, en we gaan sebiet een filmpje huren.
Trouwens, gij zit hier toch ook ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaKont niet zo, neen. Evenmin de afwerking.
Houdt me evenwel niet tegen om Individual pics te posten in 't Individual topic.
en B rijdt hij goe ?
enne ja de kont waar er veel niet voor te vinden zijn ..... ik zie die alleen als ik in mijn garage ga voor te vertrekken met mijnen car
al bij al moet ik toegeven dat ik evenveel verliefd ben op mijnen e90 als jij verliefd bent op uwen Babs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon
En dan zeggen van Lexus dat het er goedkoop uitziet.. wat een saaie boel!
Zelf zou ik hem dan ook nooit bestellen zonder deze optie.
Saai? Tja de kleurencombinaties op de getoonde foto zijn nu niet bepaald flitsen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIs hier iets individual aan?
Hier om de hoek woont iemand die een 4.6 in deze kleur heeft met een roodlederen interieur...
Heb er een keertje mee meegereden, snel is ie wel, Lelijk ook als je het mij vraagt...
Punt is wel, je zegt het zelf, de 4.6is was in deze kleur te krijgen. Een gewone diesel niet dacht ik. Dus vandaar vermoed ik dat deze X5 op z'n plaats staat in dit topic.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidIk weet niet 100% zeker of het Individual is.
Punt is wel, je zegt het zelf, de 4.6is was in deze kleur te krijgen. Een gewone diesel niet dacht ik. Dus vandaar vermoed ik dat deze X5 op z'n plaats staat in dit topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIs hier iets individual aan?
Hier om de hoek woont iemand die een 4.6 in deze kleur heeft met een roodlederen interieur...
Heb er een keertje mee meegereden, snel is ie wel, Lelijk ook als je het mij vraagt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoAh, k, wou gewoon ff weten of die kerel met een individual reed
't Is een "standaard" (want de lak én het leder kostten niks extra) X5 4.6is dus, maar wel een héél erg knappe.
Comment
Comment