Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk weet niet precies wat er allemaal individual is, maar in elk geval zijn er de dakbekleding (volledig alcantara), de vloermatten, de houtinleg en zo.
Een alcantara binnenhemel meen ik me niet als gewone optie te herinneren. Maar ik herinner me ze wel op één of ander lijstje te hebben zien staan, of in een uitrustingspakket. Moet ik 'es checken.
Wat is Individual aan de voetmatjes ? Lederen omranding zat ook in die "Final Edition", dacht ik.
Zowiezo was het via de Belgische Individual-lijsten van toen niet mogelijk om b.v. enkel maar een anderskleurige interieurhemel te bestellen (op zwart na), of enkel de Individual-voetmatjes. Je had minstens een Individual-kleurtje te bestellen of een Individual-interieur om de "kleinere" opties erbij te nemen.
Ik twijfel nog altijd sterk aan het "Individual"-karakter van die '7 ... niet omdat ik 't jouw schoonpapa niet gun of omdat ik jouw woorden in twijfel wil trekken (dat weet je wel ), maar gewoon omdat m'n BMW-geïnfecteerde-eksteroog gaat prikken als ik "Individual" hoor/lees in combinatie met de foto's van die auto.
Ik zoek 't 'es op, scan eventueel wat dingen in en bericht dan later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNogmaals de Highline Sport in grijs/lichtgrijs.
Die ///M
525dA : 85.000km en 27.000 euro
530dA : 75.000km en 28.000 euroWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidIk was gaan zien wat zoiets mag kosten. Heb er een paar gevonden die er exact het zelfde uitzien:
525dA : 85.000km en 27.000 euro
530dA : 75.000km en 28.000 euroBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk vind zo'n E39 touring echt nog altijd knap. Zeker als 't een FL is met een mooie uitrusting, zoals die Highlines daar.
Zo'n 525dA touring zou ik wel zien zitten, eigenlijk. Alleen : je vindt er quasi geen met hoogglans Shadow Line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk vind zo'n E39 touring echt nog altijd knap. Zeker als 't een FL is met een mooie uitrusting, zoals die Highlines daar.
Zo'n 525dA touring zou ik wel zien zitten, eigenlijk. Alleen : je vindt er quasi geen met hoogglans Shadow Line.
Hier ook!
Dit weekend heb ik onze vorige E39 (die topasblauwe met sportpakket) teruggezien en ik had eerlijk gezegd een beetje heimweeBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestHier ook!
Dit weekend heb ik onze vorige E39 (die topasblauwe met sportpakket) teruggezien en ik had eerlijk gezegd een beetje heimwee
Zo een M5 E39 is ook nog iets om te kopen aan een aanvaardbare prijs hé..
Dat is pas een ringmachientje !
Greets ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceedIk kan het geloven! Die E39's blijven prachtig vooral die van na de facelift! Heb je het topic nog van die E39 van jullie, anders had ik graag er nog wat foto's van gezien..
Zo een M5 E39 is ook nog iets om te kopen aan een aanvaardbare prijs hé..
Dat is pas een ringmachientje !
Greets ,
Ja zo'n E39 M5 kan je al voor lage prijzen kopen, maar ik denk dan altijd direct aan die hoge taksen in dit ***landBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Je weet natuurlijk nooit welke leuke auto's er gaan uitkomen, welke carriere wendingen ik ga maken etc ... maar als het effe kan, ik ging direct voor zo'n 530dA Individual. 75.000km en 28.000 euro vind ik echt een redelijke prijs.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Die zijn toch razend knap, die Highline Sport ? Carbonzwart metallic, M Pack, leder in kaneelkleur ("zimt") binnenin met uitgebreide omvang, antraciet ingeverfd berkenhout, ...
Alleen jammer dat die auto's nu al (zeker voor een jongere persoon) een hoog pimp-gehalte hebben. Al moet ik wel zeggen dat de pimps in Gent (de nieuwe Belgen, cafébazen, zwaar lenende nietsnutten en ander gespuis) erg into Audi wordt, de laatste tijd. Vooral het vorig model Audi A6 wordt erg in.
Comment
Comment