Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBMaar goed ook...
Ik vind orinoco een schitterende kleur. Op foto is 't niet goed weer te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaTsjah, elk z'n smaak, hè. Ik post ze hier allemaal om te tonen wat mogelijk is. Omdat Individual "individual" is, zal iedereen bij quasi elke auto wel zeggen "ik zou 'm zo niet bestellen maar wel zo...".
Ik vind orinoco een schitterende kleur. Op foto is 't niet goed weer te geven.
Dat heeft zo z'n rede.
Mijn vorige 320d was een saffierzwarte met een M-Sportpakket. Het interieur was volleder in de kleur Brombeer.
In het begin vond ik die binnenkleur wel mooi, maar na anderhalf jaar, als ik mijn wagen verkocht heb, was ik die kleur gewoon moe gezien.
Wel heb ik veel spijt dat ik naar mijn vrouw geluisterd heb om een zilvergrijze te nemen. Wat zie ik toch veel liever een saffierzwarte met shadowline hoogglans...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBHet is een feit dat ik nogal hou van saaie kleurcombinaties.
Dat heeft zo z'n rede.
Mijn vorige 320d was een saffierzwarte met een M-Sportpakket. Het interieur was volleder in de kleur Brombeer.
In het begin vond ik die binnenkleur wel mooi, maar na anderhalf jaar, als ik mijn wagen verkocht heb, was ik die kleur gewoon moe gezien.
Wel heb ik veel spijt dat ik naar mijn vrouw geluisterd heb om een zilvergrijze te nemen. Wat zie ik toch veel liever een saffierzwarte met shadowline hoogglans...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaJe bent duidelijk géén typische BMW Individual klant, en aan je commentaren te lezen ook geen BMW Individual Lover.
Hoewel ik die caramel-achtige kleur voor het leder binnen wel knap vind...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment