Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• messing metallic

Comment

• Comment

• Comment

• Eentje met de mobiele bureau achteraan, incl. fax. Heftig.

Comment

• Comment

• alcantara arizonasun (heeft ook bestaan als metalliclak)

Comment

• Toen was Individual nog écht individueel (geen "pakketten" in de optielijsten te bespeuren toen).

sepia metallic : erg zeldzaam !

(schitterende auto, dit)

Comment

• Comment

• messing metallic

Hey kijk da's een E39 met het uiterst zeldzame "achterbankpakket" (geen Individual, stond in de gewone optielijst). Is slecht kort te krijgen geweest (3/4 jaar voor einde productie van de E39/4), en omvat een verlengde middenconsole achteraan met opbergvak, luchtroosters, instelmogelijkheden voor verluchting, e.a. Was vrij duur en sloeg dan ook langs geen kanten aan.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Eentje in 't buffelleder !

Niet veel speciaals aan te zien op foto, tot je erin gaat zitten. Maar is erg duur en héél moeilijk om te onderhouden ...

Comment

• Jammer dat 'ie angel eyes liet narusten én dan ook nog 'es niét de witte pinkertjes nam vooraan Nu, aan die auto kan je niet erg veel méér verneüken, maar toch is 't een originele Individual (met ook geel binnenin), en daar moet je met die fücking tjOENinghanden afblijven.

Comment

• Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, maar er verschijnt geen enkele foto meer van die je post of gepost hebt...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Miljaar...

Geen goedkope auto, hoor ... de rekening énkel maar voor Individual bedroeg toen zo'n kleine 600.000 BF (voor de lak en het compleetlederen interieur, het hout en nog wat peanuts zoals die comfortzetels met klaptafeltjes achteraan) ...

... maar 't is op z'n zachtst gezegd een érg psychedelisch kleurenschema.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, maar er verschijnt geen enkele foto meer van die je post of gepost hebt...

Zou er een limiet staan op mobile.de ?

En als je refresht ?

Komen er rode kruisjes ?

Comment

• Er verschijnt zelfs totaal niets...
                                        Ook de vorige foto's die ik professioneel becommentarieerd heb zijn allemaal verdwenen.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Miljaar, ik denk dat de mobile.de-webbie mij door heeft, en een slotje heeft gezet op 't "buitenshuis linken".

Comment

Working...
                                          X