Insgelijks. Stond er ook geen 645ci Ind.?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Enig idee of er dit jaar wat Individual stuff zal staan? Of BMW in het algemeen, ik dacht ergens gelezen dat hebben dat BMW er amper staat?!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidEnig idee of er dit jaar wat Individual **** zal staan? Of BMW in het algemeen, ik dacht ergens gelezen dat hebben dat BMW er amper staat?!
De stand van BMW was toen niet echt groot als je vergelijkt met Mercedes die 2 verdiepen hadden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyAls ik mij goed herinner waren op het vorige salon geen inviduals, wel een aantal prachtig mini's.
De stand van BMW was toen niet echt groot als je vergelijkt met Mercedes die 2 verdiepen hadden.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEentje in 't buffelleder !
Niet veel speciaals aan te zien op foto, tot je erin gaat zitten. Maar is erg duur en héél moeilijk om te onderhouden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Kan jij deze foto's niet zien misschien? Ik kan ze nochtans allemaal zien.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoIk kan verkeerd zijn. Maar was dat indertijd het ledersoort niet dat op een E39 een bedrag van 400.000BF koste? Of was het nog een ander héél duur ledersoort?
In de '7 had je twee versies, de uitgebreide ledersoort en dan het compleetleder (bij de '7 daarvoor zat dat in de Highline-versies, maar nog altijd in optie).
Ook op de E34 is er nog Buffalo te krijgen geweest, als ik me niet vergis. Maar daar was 't ook geen 400.000 BF.
Duur was het in ieder geval wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Kan jij deze foto's niet zien misschien? Ik kan ze nochtans allemaal zien.
Comment
Comment