Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de '7 had je twee versies, de uitgebreide ledersoort en dan het compleetleder (bij de '7 daarvoor zat dat in de Highline-versies, maar nog altijd in optie).
Ook op de E34 is er nog Buffalo te krijgen geweest, als ik me niet vergis. Maar daar was 't ook geen 400.000 BF.
Duur was het in ieder geval wel.
Begrijp ni waar ik die 400.000BF zo voor ogen gezien had uit een optie(toendertijd)
Maar soit.. ben het maar is gaan opzoeken.
In 1995 koste het leder buffalo op een E39(enkel te verkrijgen bij type 530i/540i) 215.000BF
Op een M5 kon enkel in optie gekozen worden voor het leder Nappa voor de prijs van 195.813BF.
"Gewoon" leder koste op een E39 87.724BF
Op een E38 kon men al vanaf een 730i(728i niet) opteren voor de optie "leder buffalo" voor de prijs van 234.132BF
"Gewoon" leder koste 72.662BF (standaard op 740i en 750i en iL)
Eigenaardig is wel dat die optie niet op een 8 Serie bestond.
En zeggen dat ik al meer dan tevreden bent met het "gewoon" leder
De optie van door de 400.000 BF waarover jij spreekt, is de Highline-uitvoering. Die omvatte o.a. de automatische airco, elektrische zetels met geheugen, elektrische zetels achteraan, armsteunen vooraan, ... 'k zou 't 'es moeten opzoeken, 'k weet niet alles van buiten.
En op de M5 kon je nog meer interieurs krijgen dan dat. Het nappaleder dat jij opsomt is het "uitgebreide nappaleder", maar er was nog een duurdere variant, waarin het ganse interieur in leder was bekleed, en dat kostte door de 400.000 BF. (edit : o, je hebt 't hier over de E39 M5, ik dacht dat je 't over de E34 had). Yep op de E39 M5 heb je 't standaard uitgebreide leder (Point of Heritage, twee verschillende stijlen), en tegen meerprijs het compleetleder (Point of Heritage).
Op de E34 M5 had je het gewone leder, het uitgebreide leder en het compleetleder. Dat laatste was die optie van door de 400.000 BF waarover ik 't had.
't Kan trouwens nog erger. Check de A8 prijslijst 'es op www.audi.de en kijk 'es naar de prijs voor het full lederen Exclusive interieurtje. Niet verschieten.
't Kan trouwens nog erger. Check de A8 prijslijst 'es op www.audi.de en kijk 'es naar de prijs voor het full lederen Exclusive interieurtje. Niet verschieten.
Vooral die 1e! Met zwarte pianolak is hij ook zalig.
Je neemt me de woorden uit de mond, dat donkerrode met pianolak, uitemate knap!
Ik heb mezelf wijsgemaakt, m'n volgende auto dat ik koop, als het een BMW zou zijn, wil ik eens iets origineel, exclusief en mooi (als ik het financieel aankan).
Comment