Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zelf samengesteld op de belgische individual configurator

er staan knappe combo's op maar deze 2 zou ik wel als interieur durven nemen, dat hout zeker op dat rode, met pianolak gaat er veel van het warme interieur verloren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
      Je neemt me de woorden uit de mond, dat donkerrode met pianolak, uitemate knap!

Ik heb mezelf wijsgemaakt, m'n volgende auto dat ik koop, als het een BMW zou zijn, wil ik eens iets origineel, exclusief en mooi (als ik het financieel aankan).

Fak das knap!
      Dat is het nadeel van dit topic te lezen he, dan wil je ook een individual

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
        zelf samengesteld op de belgische individual configurator

er staan knappe combo's op maar deze 2 zou ik wel als interieur durven nemen, dat hout zeker op dat rode, met pianolak gaat er veel van het warme interieur verloren

Dit is dus Leder Merino Amarone met Pianolack schwarz

Ben een pianolakfanaat maar op dit leder liever de nussbaum Amarone interieurlijstjes

Comment

• gtaaaaaaaaaaaaaa, hoeveel kost zo een interieurtje op een 3 (exterieur is toch niet nodig, enkel da leder en die inzetstukjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Je kon zeer zeker wél het Buffalo-leder krijgen op een '8, ik heb er met m'n kont nog erg vaak in gezeten als puber.

De optie van door de 400.000 BF waarover jij spreekt, is de Highline-uitvoering. Die omvatte o.a. de automatische airco, elektrische zetels met geheugen, elektrische zetels achteraan, armsteunen vooraan, ... 'k zou 't 'es moeten opzoeken, 'k weet niet alles van buiten.

En op de M5 kon je nog meer interieurs krijgen dan dat. Het nappaleder dat jij opsomt is het "uitgebreide nappaleder", maar er was nog een duurdere variant, waarin het ganse interieur in leder was bekleed, en dat kostte door de 400.000 BF. (edit : o, je hebt 't hier over de E39 M5, ik dacht dat je 't over de E34 had). Yep op de E39 M5 heb je 't standaard uitgebreide leder (Point of Heritage, twee verschillende stijlen), en tegen meerprijs het compleetleder (Point of Heritage).

Op de E34 M5 had je het gewone leder, het uitgebreide leder en het compleetleder. Dat laatste was die optie van door de 400.000 BF waarover ik 't had.
            Ja ik zie het nu ook (jaartal 1995) dat die M5 is een E34 maar kan zijn.

Comment

gtaaaaaaaaaaaaaa, hoeveel kost zo een interieurtje op een 3 (exterieur is toch niet nodig, enkel da leder en die inzetstukjes?
              www.bmw.de -> 3 -> berline -> Preisliste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Dat is het nadeel van dit topic te lezen he, dan wil je ook een individual
                maar dan trek je je blik los van het scherm en besef je dat je in de harde realiteit zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
                  maar dan trek je je blik los van het scherm en besef je dat je in de harde realiteit zit.
                  Toch, een 3 individual of een 5 standaard....

Geef me de 3 dan maar

(kan individual de E46 nog nieuw leveren? )

Comment

tsss, de belgen zitten weer achter

edit: owjee, 6000 euro voor een vollederen merino interieurtje en 800 euro voor de inlegstukjes

wel maar 1750 euro voor de STyling 152 op een 325i
                    Last edited by ; 06/01/2006, 18:35.

Comment

En daar is de 10.000€ terug voor een interieurke

Comment

ja, de komposition Eins

Comment

In die prijs zitten de lak en velgen ook hé

Comment

ja, de komposition Eins
                            Die is het knapste he...

Hoewel ze "maar" 7210€ kost op een M-sportpakket...

Kan je eigenlijk ook een wagen nieuw gaan kopen in duitsland, en dan hier inschrijven? of moet je dan wel de 21% BTW betalen?

Comment

Die is het knapste he...

Hoewel ze "maar" 7210€ kost op een M-sportpakket...

Kan je eigenlijk ook een wagen nieuw gaan kopen in duitsland, en dan hier inschrijven? of moet je dan wel de 21% BTW betalen?

je betaalt zowiezo 5% meer hé

jij koopt ginder zonder btw (16% af) maar je voldoet hem hier aan de douane (21% bij)

Comment

• gTa, ik zie net dat op de 760i en 760Li geen individual komposition kunt nemen, betekent dat dat dat er al opzit?

Comment

je betaalt zowiezo 5% meer hé

jij koopt ginder zonder btw (16% af) maar je voldoet hem hier aan de douane (21% bij)
                                  Ah, dus bij nieuwe wagens wel, bij occasies was dat toch niet? met de EU mag je de BTW toch voldoen in eender welk land...

Comment

• Ik denk als de wagen jonger is als 6 maand je hier de BTW nog moet vervolledigen als je hem invoert.

Bij het kopen van een goed in Europa is het de dag van vandaag geiljk waar je de BTW voldoet. Als je de BTW in Duitsland voldoet, hoef je dus geen BTW meer in België te betalen.
                                    Er is echter één uitzondering op die regel : op auto's die nog geen 6 maand oud zijn (dus nog geen zes maand zijn ingeschreven sinds de "EZ" ofte Erstzulassung) moet BTW worden betaald in het land waar het voertuig wordt ingeschreven. Als je dus een auto wil kopen die jonger is dan 6 maand, dan kan je twee dingen doen : 1. je wacht met kopen tot 'ie 6 maand oud is, of 2. je koopt toch. In ieder geval moet je er op letten dat, áls je de auto in België wil inschrijven vóórdat 'ie z'n zes maand gepasseerd is, je géén BTW betaalt in Duitsland, want als je hem hier inschrijft moet je nog 'es BTW betalen, en de Belgische Staat houdt geen rekening met de in Duitsland betaalde BTW. Je moet dan ook zoeken naar tweedehandsauto's waarbij staat aangegeven "MwSt. ausweisbar". Ofwel koop je een -6mnd auto ginder toch, betaal je BTW ginder (aan te raden ingevolge de 5% verschil), en laat je hem hier in je garage staan en wacht je met inschrijven tot 'ie 6 maand oud is. Ik heb dat één keer gedaan : m'n Alfa Spider 2.0 TS was maar 4-en-een-half toen ik 'm in Duitsland heb gekocht... en toen heb ik KEIHARD op m'n tanden moeten bijten om er niet mee op baan te gaan gedurende die anderhalve maand... Je zou het risico kunnen nemen, maar 1. je bent niet verzekerd, 2. je auto is niet ingeschreven = véél te groot risico.

Uitleg komt dus van gTa

Comment

• Merci!

Spijtig, want in Belgie moet je daar nog eens 1000€ bijrekenen wss, plus btw die hoger is...

Comment

gTa, ik zie net dat op de 760i en 760Li geen individual komposition kunt nemen, betekent dat dat dat er al opzit?
                                        Dat kan je wel, hoor. Je moet 'es goed kijken.

Comment

Merci!

Spijtig, want in Belgie moet je daar nog eens 1000€ bijrekenen wss, plus btw die hoger is...
                                          *kuch* Halbjahreswagen *kuch*

Eentje bestellen ? Ik vraag maar 2,5% commissie met een maximum van € 1.000 (+ onkosten uiteraard).

Comment

Working...
                                          X