Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet je soms hoe je Azurite en Opal zwart het best kunt beschrijven. Die 2 kleuren zijn allebei ook zwart met een blauwtint. Zie je daar meer het blauw in als in Carbon zwart. Ik zou denk ik deze 2 kleuren verkiezen boven Ruby zwart.
Maar dat platina interieur . Ik zou het wel met pianolak zwarte interieurlijsten pakken ipv dat hout. Geeft een veel mooier contrast.
Weet je soms hoe je Azurite en Opal zwart het best kunt beschrijven. Die 2 kleuren zijn allebei ook zwart met een blauwtint. Zie je daar meer het blauw in als in Carbon zwart. Ik zou denk ik deze 2 kleuren verkiezen boven Ruby zwart.
Mjah, 'k denk het wel. Opaal en azuriet heb ik nog niet live op 'n auto gezien (denk ik, of 't moet onbewust zijn geweest), maar wel op een presenter.
Azurietzwart is quasi hetzelfde, alleen is het blauw dat erin zit iets meer van de groene tint. Stel je hebt het Audi mugelloblauw en het BMW laguna seca blauw, wel het verschil in die tinten (laguna seca is groener) is het verschil tussen carbonzwart (blauw) en azurietzwart (blauwgroen).
Opaalzwart is een tint die maar half in 't rijtje carbon-robijn-azuriet past. Eigenlijk is het erg donkerblauw dat ook zo overkomt als 'ie niet in de zon staat. Het oogt dus meer blauw dan carbonzwart. Op een belichte plooi komt er niet veel meer "felblauw" naar buiten dan bij carbonzwart, maar errond blijft 'ie wel blauwer ogen.
Comment