Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 53
    wat is het prijskaartje van dit beestje? zoals hij daar staat, inclusief btw?
    Weet ik niet meer.

Een full option 650iA Coupé (incl. HUD en dyn.snelheidsregelaar, full Individual, ... de héle rimram) komt boven de € 110.000 uit.

Comment

• dit van de bmw site geplukt m6 individual interieurtje vindk anders ook niet lelijk.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 53, je moet dringend 'es de Individual Configurator gaan ontdekken, ik heb de indruk dat je die nog niet kent.

http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...ual/index.html

model kiezen (b.v. 6er)

"visualizer M6" klikken

*tadaaaam*

(visualizer bestaat niet voor de X5, voor al de rest wel)

Comment

• Weet je soms hoe je Azurite en Opal zwart het best kunt beschrijven. Die 2 kleuren zijn allebei ook zwart met een blauwtint. Zie je daar meer het blauw in als in Carbon zwart. Ik zou denk ik deze 2 kleuren verkiezen boven Ruby zwart.

Maar dat platina interieur . Ik zou het wel met pianolak zwarte interieurlijsten pakken ipv dat hout. Geeft een veel mooier contrast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            53, je moet dringend 'es de Individual Configurator gaan ontdekken, ik heb de indruk dat je die nog niet kent.

http://www.bmw.com/generic/de/de/pro...ual/index.html

model kiezen (b.v. 6er)

"visualizer M6" klikken

*tadaaaam*

(visualizer bestaat niet voor de X5, voor al de rest wel)
            idd leuk speelgoed tnx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
              Weet je soms hoe je Azurite en Opal zwart het best kunt beschrijven. Die 2 kleuren zijn allebei ook zwart met een blauwtint. Zie je daar meer het blauw in als in Carbon zwart. Ik zou denk ik deze 2 kleuren verkiezen boven Ruby zwart.
              Mjah, 'k denk het wel. Opaal en azuriet heb ik nog niet live op 'n auto gezien (denk ik, of 't moet onbewust zijn geweest), maar wel op een presenter.

Carbonzwart is eigenlijk echt zwart, en als 'ie in de zon staat komt het blauw tevoorschijn, maar daarrond blijft 'ie eigenlijk héél erg donkerblauw tot zwart. Het blauw dat in carbonzwart is, is een erg puur blauw, zuiver blauw.

Azurietzwart is quasi hetzelfde, alleen is het blauw dat erin zit iets meer van de groene tint. Stel je hebt het Audi mugelloblauw en het BMW laguna seca blauw, wel het verschil in die tinten (laguna seca is groener) is het verschil tussen carbonzwart (blauw) en azurietzwart (blauwgroen).

Opaalzwart is een tint die maar half in 't rijtje carbon-robijn-azuriet past. Eigenlijk is het erg donkerblauw dat ook zo overkomt als 'ie niet in de zon staat. Het oogt dus meer blauw dan carbonzwart. Op een belichte plooi komt er niet veel meer "felblauw" naar buiten dan bij carbonzwart, maar errond blijft 'ie wel blauwer ogen.

Comment

• De documenthouders op de rugleuningen van die 320d steken wel ferm af, jammer ...

De 650 is een juweeltje, zo wil ik 'm ook wel !
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Was de 750i van het salon niet in ruby black metallic?

Het is misschien niet goed te zien, maar ik geloof wel dat die kleur ook een rode ondertoon heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                    De 6 cabrio die in Franfurt stond met zijn speciaal kapje

Al iemand met een 6 cabrio gereden?

Hoe is die kap kwa isolatie van temp en geluid?
                    De afwerking?

ZOu het evengoed een gewoon dak in antraciet kunnen zijn?
                    Of is het verschil duidelijk?

Wat met het zicht naar achteren?

Comment

• Al iemand met een 6 cabrio gereden? Ja.

Hoe is die kap kwa isolatie van temp en geluid? Zo goed als kan met 'n stoffen kap, op een haar na zo goed als een CC dus.

De afwerking? Erg goed, naar mijn verwachtingen en ervaring.

Zou het evengoed een gewoon dak in antraciet kunnen zijn? Ik begrijp je vraag niet zo goed, een zwart dak is standaard, dit beige is Individual.

Of is het verschil duidelijk? Verschil met wat ?

Wat met het zicht naar achteren? Belemmerd, maar nog doenbaar.

Comment

Interieur platina met robijnrood populierenhout.
                        Dit is ronduit prachtig ! Perfecte kleurencombo inter/exterieur ! Thanx gTa voor het idee ...

Comment

Al iemand met een 6 cabrio gereden? Ja.

Hoe is die kap kwa isolatie van temp en geluid? Zo goed als kan met 'n stoffen kap, op een haar na zo goed als een CC dus.

De afwerking? Erg goed, naar mijn verwachtingen en ervaring.

Zou het evengoed een gewoon dak in antraciet kunnen zijn? Ik begrijp je vraag niet zo goed, een zwart dak is standaard, dit beige is Individual.

Of is het verschil duidelijk? Verschil met wat ?

Wat met het zicht naar achteren? Belemmerd, maar nog doenbaar.

Thx, de vragen die je niet goed begreep heb je gaandeweg in je andere antwoorden gegeven.

Comment

• Voorbeeldje van 't feit dat je met slechte smaak bij Individual niet altijd een knappe auto krijgt.

De buitenkleur vind ik schitterend ...

Last edited by ; 23/03/2006, 05:16.

Comment

• ... maar het interieur

't Is nochtans een Individual compleetlederen interieur ... geen goedkoop gedoe hoor.
                              Last edited by ; 23/03/2006, 05:16.

Comment

• prachtige perzen ook op de vloer

Comment

• Miljaar, ik had dat niet eens opgemerkt !!

What a shame...

Comment

• je zei het al, je moet geen smaak hebben om individual te shoppen, of zoiets

Comment

• Nu, 'k ben er quasi zeker van dat de huidige eigenaar niét de eerste eigenaar is.

Comment

• Oosters getint

Comment

• Zeker niet lelijk, maar wel druk druk druk dat interieur
                                          Maar eigenlijk, niet echt mijn ding.

Comment

Working...
                                          X