Individual Dakar yellow:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Nieuw Individual-kleurtje beschikbaar op de '7 (zie Car Configurator op bmw.de) : citrinschwarz metallic. Lijkt (op de CC, misschien niet natuurgetrouw) op een diep bronsgroen, beetje zoals carbonzwart maar dan met een zeer zeer donkere messing/groene kleur ipv blauw. Zalige kleur!!!
(full option 750i, interieur Individual amarobruin en pianolak-lijsten met inleg ; 150k EUR)
Comment
-
-
Die 550i is erg knap !
Het is natuurlijk wel anoniem, zo zonder type-aanduiding.
Maar moest ik er zelf 1 hebben, kzou 't er toch oplaten, gewoon omdat je even goed geassocieerd word met een 5202018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDie 550i is erg knap !
Maar moest ik er zelf 1 hebben, kzou 't er toch oplaten, gewoon omdat je even goed geassocieerd word met een 520
Maar je hebt gelijk ik zou de aanduiding ook laten staan.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDie 550i is erg knap !
Maar moest ik er zelf 1 hebben, kzou 't er toch oplaten, gewoon omdat je even goed geassocieerd word met een 520
Sleeper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenzouden jullie op een 535d het erop of er af laten?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenIk zou het eraf laten echte kenners zullen wel weten dat het een 35d is.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEn op een 550i er dan oplaten?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenHet verschil hoor je wel in ieder geval (tussen 520 en 550)
Maar je hebt gelijk ik zou de aanduiding ook laten staan.Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenNeen al is het een 550i dan vind ik nog dat het monogram verwijderd moet worden.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMr Drift
Comment
Comment