Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Individual Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Individual petrol-mica metallic
    Individual leder Champagne
    Individual hout antraciet berken

Comment

• Atlantis Blue Metallic Paintwork
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Vreemde kleur, hoor, atlantisblauw metallic. Zit tussen groen en blauw in, sommigen zouden 't bluntly "appelblauwzeegroen" noemen.

Eén keer live gezien op een E36 318ti compact met M Pack en Individual-interieur. Het interieur was bicolor Walknappa geel/atlantis. Yep, banaangeel op de binnenkant van de zetels en in de deurinzetten, atlantis langs de buitenkant van de zetels.

Verschrikkelijk lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Schitterende foto's !!!

Individual estorilblauw metallic

Is dit een Individual kleur? Want ik zie ze dagelijks op een X5 hier in de buurt...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Op de X5 4.6is zat estorilblauw metallic in het standaardpalet. Op de andere X5, inclusief de X5 4.8is, is 't Individual, yep.

Comment

• Op een E39 YUK
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Da's geen atlantisblauw, denk ik. De bestandsnaam vermeldt "türkis" en bij BMW Individual was er vroeger inderdaad een "türkis metallic" ofte turkoois metallic. Zou wel 'es dat kunnen zijn, al lijkt 't me hier erg donker (maar kan aan de plaatsing van de auto én aan de foto liggen).

Comment

• Lijkt wat op de kleur van de 40th anniversary Murcie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Op de X5 4.6is zat estorilblauw metallic in het standaardpalet. Op de andere X5, inclusief de X5 4.8is, is 't Individual, yep.
                    ah dan heb ik een individual x5 gespot vandaag, een 4.8is in estorilblauw. Leder was heel bleek.

Comment

• Absoluut schitterend hoe dit topic interessant gemaakt wordt door één welbepaald persoon: blijven gaan gTa! Door jouw posts ben ik nu helemaal weg van deze exclusievere beamers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto
                        Absoluut schitterend hoe dit topic interessant gemaakt wordt door één welbepaald persoon: blijven gaan gTa! Door jouw posts ben ik nu helemaal weg van deze exclusievere beamers...
                        Ik zal ook eens proberen helpen...

Design meets Function.

Mooiste beamer op de markt

Comment

Absoluut schitterend hoe dit topic interessant gemaakt wordt door één welbepaald persoon: blijven gaan gTa! Door jouw posts ben ik nu helemaal weg van deze exclusievere beamers...
                          sorry auto maar.. beemers is het correcte als je het op die manier wil zeggen
                          En je hebt gelijk onze tante gTa kan er wat van

Comment

Ja, daaaggg, de groeten thuis.

Of bedoel je weg van teveel-van-dat-kruid-gerookt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                              sorry auto maar.. beemers is het correcte als je het op die manier wil zeggen
                              En je hebt gelijk onze tante gTa kan er wat van
                              Sorry BMW Z4 M maar...bimmer is het correcte als je het op die manier wilt zeggen

Dit is een beemer:

Comment

• dju, kwist dat nie beemer was, maar kzat er toch ook effe naast... wil je al eens slim uit de hoek komen... zit er hier één of andere wijsneus...

Comment

• Als jij het zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                    Als jij het zegt
                                    Mja, eigenlijk, waarom geloven wij die gTa toch steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Sorry BMW Z4 M maar...bimmer is het correcte als je het op die manier wilt zeggen
                                      Als jij het zegt

En onze medeforummer dan? Die noemt ook zo en die is toch ook voor de auto's

Comment

Als jij het zegt

Wie?

Biemer Bimmer of Beemer

Comment

Als jij het zegt

Hij weet dat hij fout is

Comment

Working...
                                          X